SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:14 schreef Kaas- het volgende:
Die twee kerstmannetjes in de OP zijn echt zo lekker.
Btw Rez kan je niet nu vast wat schrijven?En je hebt wel mooie reputatie haha.
Geen zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
Van die bovenste met die witte boxer zit z'n pener er trouwens wel echt raar in.
Waarschijnlijk een kleintje die normaal gesproken recht vooruit steekt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:15 schreef Kaas- het volgende:
Van die bovenste met die witte boxer zit z'n pener er trouwens wel echt raar in.
Nee, in de kerstvakantie heb je veel zin.quote:
Ik heb idd sowieso geen zin om te schrijven. Is maar literatuuronderzoek, niet echt onderzoek, dat zou veel toffer zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, in de kerstvakantie heb je veel zin.
Hoewel ik het voor sommige vakken trouwens heerlijk vind om lekker te lezen en schrijven in de vakantie.
Jammer dat je de tweede persoon uit de OP niet in boxer ziet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kleintje die normaal gesproken recht vooruit steekt.
Als je Googlet op Francisco Lachowski vindt je meer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jammer dat je de tweede persoon uit de OP niet in boxer ziet.
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-herequote:Op zaterdag 12 december 2015 00:27 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Als je Googlet op Francisco Lachowski vindt je meer.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-here
Yeahhhhdank voor de tip
Die foto rechtsboven!
NSFW
The photoshop is strong in this one.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://male-celebs-naked.(...)howski-see-more-here
Yeahhhhdank voor de tip
Die foto rechtsboven!
NSFW
Zo veel gezopen gister dat je alleen nog maar open deuren kunt intrappen?quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:11 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat soort wenkbrauwen.
Was dat niet die van America's Next Model?quote:
Vind jij Tom Lipinski lekker?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:11 schreef wonderer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van dat soort wenkbrauwen.
Ja, McNogwat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Was dat niet die van America's Next Model?
En waarom weet ik dit? Ik heb het programma nooit gezien.
Nee, zijn wenkbrauwen lopen gewoon in een boogje, niet in een vulcan-streepje.quote:
Bedankt Kaas.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Kosmo is een hele lieve jongen hoor, hoop dat hij hier gaat posten.
Ah oke, ja is gewoon een vent met opvallende wenkbrauwen waar ik opeens aan dacht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, zijn wenkbrauwen lopen gewoon in een boogje, niet in een vulcan-streepje.
Maybeee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je werd zeker gelokt door die link hehe?
Nu nog niet maar ik ga straks nog twee reisjes doen en dan met kerst enzo komt van studeren natuurlijk ook niks terecht, dus ik moet een beetje bijwerkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook aan de tentamens zeker? Kutweken zo vlak voor de kerstvakantie.
Ah, wel goede reden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nu nog niet maar ik ga straks nog twee reisjes doen en dan met kerst enzo komt van studeren natuurlijk ook niks terecht, dus ik moet een beetje bijwerken
Rome en Dublin, dus dat valt allemaal wel meequote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, wel goede reden.Waar ga je heen? Sowieso ergens waar het iets warmer is denk ik?
In Rome is het komende week elke dag 5-10 graden warmer dan in Grunn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rome en Dublin, dus dat valt allemaal wel mee
Ohquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Rome is het komende week elke dag 5-10 graden warmer dan in Grunn.
Lekker hoor, teouwens.
* Rezania insert grap over kasten en homo's.quote:
Wel een prima kastje verderquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania insert grap over kasten en homo's.
[ afbeelding ]
Zonder foto valt daar niets over te zeggen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 13:20 schreef Kaas- het volgende:
Whehe.
Kosmo is een hele lieve jongen hoor, hoop dat hij hier gaat posten.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Voetbalfans zijn Neanderthalers die zijn vergeten door de evolutie.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Kaas trouwens ook niet. Daar gaat je standpunt.
Kom nu AoE doen met Bob en mij dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
OhNou beter dan die kou inderdaad
Ik verlang naar de zomer, weer lekker bruin worden in de tuin
Tuurlijk, hoe meer gas ze verbranden hoe sneller ze in de grond zakken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.
Meerdere voetbalfans hier, zo maak je geen vrienden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:36 schreef sebastiansdrawings het volgende:
Voetbalfans zijn Neanderthalers die zijn vergeten door de evolutie.
Geen grappen over deze zeer gevoelige kwestie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoe meer gas ze verbranden hoe sneller ze in de grond zakken.
Je staat te beven door mijn opmerking?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Geen grappen over deze zeer gevoelige kwestie.
Schiet nou maar ff op met downloaden, des te eerder kunnen we verliezen en verder met onze dag.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je staat te beven door mijn opmerking?
Bob heeft er in ieder geval zin in, de tering zegquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Schiet nou maar ff op met downloaden, des te eerder kunnen we verliezen en verder met onze dag.
Valt z'n pc aldoor uit ofzo? Is steeds off.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bob heeft er in ieder geval zin in, de tering zeg
Ja, idd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Valt z'n pc aldoor uit ofzo? Is steeds off.
Geeft hij mij weer de schuld van, wedden.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Internetverbinding zal niet zo sterk zijn in dat dorp van hem.
15000quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:53 schreef Kaas- het volgende:
We zijn nu trouwens alledrie in een dorp whehe. Mijne heeft 3500 inwoners. Wie wint er?
Ik heb het over de voetbalfans die naar een stadion gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:38 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuisquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik nu ook wel eigenlijk, ik heb het gewoon consequent koud in dit huis. Vet kut en ouders willen verwarming niet hoger doen.
Doe je maar een trui aanquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuis
daarom zei ik het ookquote:
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
Ik vind het zelf veel chiller om weinig kleding en verwarming hoog te hebben
Bij mij is het thuisthuis juist altijd veel te heet, behalve op m'n kamer. Bij m'n vriendje thuisthuis is het pas echt heet, 25/26 graden, de horror.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ja, heb daar ook altijd struggles mee thuisthuis
Gewoon kachel op max en dan chillen in je ondergoedquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
Ik vind het zelf veel chiller om weinig kleding en verwarming hoog te hebben
Ga wel eens naar De Kuip. ArenA en Oosterpark ook bezocht. Zelfs De Langeleegte, Woudesteijn en Het Kasteel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:01 schreef sebastiansdrawings het volgende:
[..]
Ik heb het over de voetbalfans die naar een stadion gaan.
Als je dat doet, dan ben je echt een evolutionair kliekje.
Godver, dat gaat ook weer nergens over man. 26 gradenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Bij mij is het thuisthuis juist altijd veel te heet, behalve op m'n kamer. Bij m'n vriendje thuisthuis is het pas echt heet, 25/26 graden, de horror.
Dat is echt achterlijk, gelukkig wel alleen in de woonkamer/keuken. Dat scheelt wel weer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Godver, dat gaat ook weer nergens over man. 26 graden
Hun Skuumkoppe is lekker.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:40 schreef Rezania het volgende:
Tevens ga ik nu voor het eerst Texels bier proberen.
quote:
Was grappig geweest als het over cum ging. Zeker icm je nu proberen.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:07 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Was grappig geweest als het over cum ging. Zeker icm je nu proberen.
Sorry, ben nogal verveeld.quote:
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.quote:
Nou ja, het kan dan best wel simpel alsnog. Just saying.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.
Persoonlijke ervaring?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou ja, het kan dan best wel simpel alsnog. Just saying.
Grindr, heb je een betere monstergrootte.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:26 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Vriend is in Overijssel, ik in Limburg. Lastig dus.
Niet als monogamie je ding is.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grindr, heb je een betere monstergrootte.
200? In NL?quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:36 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben nu ook wel 200 km van m'n vriend verwijderd ofzo?
Maar goed, Ang3l 20.000 km.
Zegt de persoon die nog nooit iemand klaargezogen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:51 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nog nooit iemand klaargezogen heeft.
Awwww. Zie je hem nog wel voor de vakantie begint?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
161,75 km hemelsbreed, heb het opgezocht
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Awwww. Zie je hem nog wel voor de vakantie begint?
Oh, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.
Ah.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
Vanaf zondag trouwens, niet vanaf zaterdag dit keer.
Dat heb ik oprecht nog nooit gedaan, althans, niet direct.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Elke homo heeft dat toch wel 1x geprobeerd?
Jezus fuck. Dat lijkt me best kut. (1 avondje)quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Slechts 1 avondje. Maar dan twee week achtereen.
Waarom niet? Je wil toch weten waar de eventuele ander mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat heb ik oprecht nog nooit gedaan, althans, niet direct.
Tsja, het is even niet anders nu.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:13 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jezus fuck. Dat lijkt me best kut. (1 avondje)
Je zelfbeeld is toch nooit goed. Net zoals dat je buik altijd te groot is en je lul te klein als je naar beneden kijkt, zal je cum altijd anders smaken voor jou dan voor anderen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom niet? Je wil toch weten waar de eventuele ander mee te maken heeft.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:14 schreef Rezania het volgende:
KAAS, JE BENT BIER AAN HET DRINKEN MET JE VADER EN TEGELIJKERTIJD AAN HET FOKKEN! WTF MAN! HOE DURF JE?! EUGF)E*UT%()#@IUEW)%(RU#)*U)*R@#OLOIU!
Ik herken niet al deze klachten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je zelfbeeld is toch nooit goed. Net zoals dat je buik altijd te groot is en je lul te klein als je naar beneden kijkt, zal je cum altijd anders smaken voor jou dan voor anderen.
Lekker boeiend, komt vast goed.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:29 schreef Rezania het volgende:
Toch maar wel naar het kerstdiner donderdag, dan maar brak zijn voor tentamen vrijdag.Wat slecht eigenlijk.
Nee, want het is chemie. Ik faal met chemie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:30 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Lekker boeiend, komt vast goed.
Ga dan ook iets normaals studeren.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het is chemie. Ik faal met chemie.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ga dan ook iets normaals studeren.
Whehehequote:Op zaterdag 12 december 2015 23:33 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ga dan ook iets normaals studeren.
Ah dat is kut. Ik realiseer me trouwens net dat ik m'n vriend niet echt heel veel zie tijdens de vakantie.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Tsja, het is even niet anders nu.Maar de twee week aaneengesloten inclusief een tripje van enkele nachten inclusief oud & nieuw maakt alles goed.
Ik had vanavond mooi meer handelswinst dan jij in Age of Empires, met m'n glazenbolkijkopleiding.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]Nee.
Tevens is biotech heel normaal, niks raars aan bier brouwen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik had vanavond mooi meer handelswinst dan jij in Age of Empires, met m'n glazenbolkijkopleiding.
Ik vind zelf een paar nachten per week ook wel genoeg eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:34 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ah dat is kut. Ik realiseer me trouwens net dat ik m'n vriend niet echt heel veel zie tijdens de vakantie.
Mja wel ook paar nachten weg, en 2 dagen met kerst samen.
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je bent zo lekker en leuk (voor een nerd natuurlijk) dat dat helemaal goed gaat komen.
Mwah, ik heb nooit last van m'n vriend oid. Hij (hopelijk) ook niet van mij.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik vind zelf een paar nachten per week ook wel genoeg eigenlijk.
Wanneer post jij Eigk eens pics?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.
En thanks btw.
Die heb jij gemist, je wil niet weten wat ik hier al heb gepost.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:41 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Wanneer post jij Eigk eens pics?
Meh. Verder wil ik er niet over uitwijden.quote:
Repost enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb jij gemist, je wil niet weten wat ik hier al heb gepost.
Awh, komt wel goed. Gewoon met kaas op stap gaan en je flink misdragen, wellicht eindig je wel stijf van de drugs bij een leuke onschuldige jongen in bedje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meh. Verder wil ik er niet over uitwijden.
Ik maakte vanochtend, al zeg ik het zelf, wel een lekkere selfie.quote:
Een leuke onschuldige jongen terwijl ik zelf stevig aan de pillen zit? Denk dat ik nog eerder met Kaas in bed eindig dan.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:44 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Awh, komt wel goed. Gewoon met kaas op stap gaan en je flink misdragen, wellicht eindig je wel stijf van de drugs bij een leuke onschuldige jongen in bedje.
Zo is hij wel, wingman die altijd weg is.
Met of zonder ondergoed?quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:45 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ik maakte vanochtend, al zeg ik het zelf, wel een lekkere selfie.
Voor mij is dat allemaal een pot nat joh.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor een nerd zegt hij dan, alsof ik TN of LR studeer.
En thanks btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |