Haha ik moet altijd weer lachen om Riparius zijn serieuze antwoorden, altijd leuk om te lezen.quote:
Ik vin het ook geweldig, dat iemand hier tenminste ook dood serieus op dingen antwoord.quote:Op zondag 13 december 2015 18:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Haha ik moet altijd weer lachen om Riparius zijn serieuze antwoorden, altijd leuk om te lezen.
(Bedoel het uiteraard positief Riparius )
Nog iets van Sisi gehoord? Geen wifi daar?quote:Op zondag 13 december 2015 18:06 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik vin het ook geweldig, dat iemand hier tenminste ook dood serieus op dingen antwoord.
Nee denk t niet :"( of druk aan het filmen zeker. We horen het vanavond, die chick slaapt toch niet.quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef showtimer het volgende:
Nog iets van Sisi gehoord? Geen wifi daar?
Nee, d'r is geen wifi(zo wel dan is het betaald).quote:Op zondag 13 december 2015 18:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nog iets van Sisi gehoord? Geen wifi daar?
quote:Op zondag 13 december 2015 18:09 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee denk t niet :"( of druk aan het filmen zeker. We horen het vanavond, die chick slaapt toch niet.
Ik zal eens kijken naar de mogelijkheden. Als iemand anders het voor mij gaat doen, dan moet het wel iemand zijn die technisch competent is. Ik heb wat problemen gehad om de layer breaks goed te krijgen zodat die niet midden in een aflevering vallen maar precies tussen twee afleveringen, dus ik zou het liefst .iso bestanden en de bijbehorende .mds bestanden (met layer break info) uploaden (als je dat iets zegt). Ook zit ik eraan te denken nog een titelmenu toe te voegen, want de DVD's die ik nu - voor persoonlijk gebruik - heb aangemaakt hebben geen menu.quote:Op zondag 13 december 2015 18:01 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Het was maar een geintje eigenlijk, hoewel ik het voor de mensjes hier op Fok nog wel had gedaan.
Ze hadden eigenlijk elk jaar moeten roepen 'Ok! Volgend jaar stoppen we!" en dan het jaarerop "Ah nee, kijk hier is een nieuw album + nieuwe tour."quote:Op zondag 13 december 2015 18:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Heb het interview nu al 3 keer teruggekeken. Blijf verbaasd door het enorme verschil met een paar weken geleden van met name Kristel en Josje. Josje is echt superleuk ineens hier. Kan me serieus niet herinneren dat ze ooit zo leuk is geweest.
my eyeeeeeeeeeesquote:
Ik heb gewoon Times Roman New gebruikt, dat leek het meest op het orginele font.quote:Op zondag 13 december 2015 19:02 schreef rowan634 het volgende:
wat is de naam van het font eigenlijk van de titel?
Jij hebt bijna nooit echt een negatieve mening over haar uiterlijk(of die van Kristel).quote:Op zondag 13 december 2015 19:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik vind Klaasje er niet verkeerd uitzien hier
ah okee, lijkt inderdaad jaquote:Op zondag 13 december 2015 19:20 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Times Roman New gebruikt, dat leek het meest op het orginele font.
Ik stem voor E3, omdat alle drie de namen op e eindigen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:08 schreef Poedelpoes het volgende:
Eens trouwens dat we K3 met Josje, Karen en Kristel: K3 blijven noemen en de nieuwe voor nu HKM?
Ok dus dat gedrocht is niet officieel, niet dat het officieel geweldig gaat worden/is.quote:Op zondag 13 december 2015 19:20 schreef Poedelpoes het volgende:
Ik heb gewoon Times Roman New gebruikt, dat leek het meest op het orginele font.
Een 9 zeker wel. Je zag ze plezier hebben, ook de oude K3. En onderling lol. Wel behoorlijk emo aan het einde. Tuurlijk zijn de nieuwelingen nieuw, maar zij hadden ook wel een ruime 7 gekregen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kun je er een cijfer (of aantal sterren) op plakken?
Hoe vonden de kids het?quote:Op zondag 13 december 2015 19:35 schreef YPPY het volgende:
[..]
Een 9 zeker wel. Je zag ze plezier hebben, ook de oude K3. En onderling lol. Wel behoorlijk emo aan het einde. Tuurlijk zijn de nieuwelingen nieuw, maar zij hadden ook wel een ruime 7 gekregen.
Das waarquote:Op zondag 13 december 2015 19:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt bijna nooit echt een negatieve mening over haar uiterlijk(of die van Kristel).
Fantastisch! Dat deden ze leuk, ook tekeningen aanpakken tijdens het zingen door enz. Je zag dat ze kinderen leuk vinden. Dát vind ik als ouder héél belangrijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |