Goede belichting. Echt dat is allesquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Wendy er dit seizoen live juist goed uitzien.
Neuh, ik had het over kleding en haar enzo. Dat is sommige seizoenen wel anders geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Goede belichting. Echt dat is alles
Plsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen show met Kerst? Gemiste kans! Hoeft heus niet live, maar een aantal leuke liedjes opnemen en naar Disney of zo...of de Efteling.
Jesus wordt geboren?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Myrr het volgende:
Godver, volgende Voice heb ik een kind uitgepoept.
Nou dat Euro Disney kan ik langzamerhand niet meer zienquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Geen show met Kerst? Gemiste kans! Hoeft heus niet live, maar een aantal leuke liedjes opnemen en naar Disney of zo...of de Efteling.
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:46 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Is Wendy zwanger? Of heeft ze eindelijk een gezond gewicht
Hear hear.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.
Prima figuur maar je ziet het niet meer zo snel
Eindelijk geïnspireerde recente muziekquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke keuze qua lied, had ik niet van hem verwacht
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, ik had het over kleding en haar enzo. Dat is sommige seizoenen wel anders geweest.
vind het niet bij hem passen, ik vind hem categorie david hasselhoffquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke keuze qua lied, had ik niet van hem verwacht
Efteling dan. Is ook de partner dit seizoen, toch? Of was dat vorig jaar alleen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat Euro Disney kan ik langzamerhand niet meer zien
Ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Moet ze de standaard maat 42 hebben van de gemiddelde Nederlandse vrouw ofzo.
Prima figuur maar je ziet het niet meer zo snel
Typische foute man?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef ato het volgende:
Aan de ene kant vind ik hem aantrekkelijk, aan de andere kant vind ik hem een lul.
Qua zang niet bijzonder trouwens..
quote:
Indisch?quote:
ik snap de vraag nietquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef gniffie het volgende:
gaat iemand nog Justin Bieber coveren vnv?
Beter dan deze aidsquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef gniffie het volgende:
gaat iemand nog Justin Bieber coveren vnv?
Kwam door de jurk die ze aanhad bij haar auditie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef ato het volgende:
Neda heeft iets weg van Alicia Keyes.
Neda was 1 van mijn favo's dat is inmiddels gezakt..
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Fluffypinkcupcake het volgende:
Beter dan de vorige twee keer
Datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |