Ik word niet gek van je tirades hoor, ik vind het reuze interessant om te lezen hoe jij muziek beleeft en waarom je iets goed of mooi of boeiend vindt.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet al dat je gek wordt met mijn tirades over shoegazing, dan is dit nog een stapje verder.
Maar ik kan dus wel zeggen dat bij dit soort muziek het kwartje vaak pas valt als je de ontwikkeling ervan snapt. En als je de hele sound in de ontwikkeling al niks vindt (wat jij zonder meer vindt), dan zal je dit nooit mooi vinden. Logisch ook.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word niet gek van je tirades hoor, ik vind het reuze interessant om te lezen hoe jij muziek beleeft en waarom je iets goed of mooi of boeiend vindt.Dat komt soms wat snobistisch op me over maar het is allemaal vanuit een grote passie en meer dan brede interesse voor muziek. Daar kan ik alleen bewondering voor hebben.
Wat betreft lijstjesluisteren ben ik wel enigszins snobistisch, ik kan onbegrijpelijke noteringen wat slecht verwerkenquote:Op zaterdag 12 december 2015 08:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik word niet gek van je tirades hoor, ik vind het reuze interessant om te lezen hoe jij muziek beleeft en waarom je iets goed of mooi of boeiend vindt.Dat komt soms wat snobistisch op me over maar het is allemaal vanuit een grote passie en meer dan brede interesse voor muziek. Daar kan ik alleen bewondering voor hebben.
Ik vind het refrein goed. Het couplet 'klopt' voor mijn gevoel nog steeds niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens tot de conclusie gekomen dat ik het SR lied van Typhoon echt heel goed vind, na een paar keer luisteren.
Nou inderdaad. Ik vind het bijzonder raar hoe negatief men in dit topic over dit nummer is. Ik hoorde hem gisteren pas voor het eerst, en na twee keer horen vind ik het echt wel een geslaagd themanummer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:57 schreef Cee het volgende:
Trouwens tot de conclusie gekomen dat ik het SR lied van Typhoon echt heel goed vind, na een paar keer luisteren.
Ik vind het voor Typhoonbegrippen een matig nummer, het blijft wel gewoon 1 van de 2 beste themanummers (Waiting So Long als enige concurrent)quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het bijzonder raar hoe negatief men in dit topic over dit nummer is. Ik hoorde hem gisteren pas voor het eerst, en na twee keer horen vind ik het echt wel een geslaagd themanummer.
Leek mij ook al onwaarschijnlijk dat Typhoon een gedrocht zou afleveren.
Tuurlijk heeft Typhoon veel beter gemaakt maar inderdaad, dit is samen met Novastar het beste themanummer.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het voor Typhoonbegrippen een matig nummer, het blijft wel gewoon 1 van de 2 beste themanummers (Waiting So Long als enige concurrent)
In eerste instantie vond ik het heel monotoon en kwam ik niet echt in het ritme maar nu lijkt de puzzel in elkaar te vallen en het Graceland-achtige neuriën met de trommels maakt het compleet. Tekst is ook mooi en het is integer en opzwepend tegelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik vind het bijzonder raar hoe negatief men in dit topic over dit nummer is. Ik hoorde hem gisteren pas voor het eerst, en na twee keer horen vind ik het echt wel een geslaagd themanummer.
Leek mij ook al onwaarschijnlijk dat Typhoon een gedrocht zou afleveren.
Wijd open vind ik, en dat mag ik zeggen, nog een best redelijk liedje.quote:Op zaterdag 12 december 2015 11:54 schreef Cee het volgende:
[..]
In eerste instantie vond ik het heel monotoon en kwam ik niet echt in het ritme maar nu lijkt de puzzel in elkaar te vallen en het Graceland-achtige neuriën met de trommels maakt het compleet. Tekst is ook mooi en het is integer en opzwepend tegelijk.
Ik vond Shoes of lightning ook een mooi themanummer.
En Wijd open voor de LOLZ tijdens het topic.
Ben je bekeerd Cee?quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:47 schreef Cee het volgende:
Ik zit het Tame Impala album te spofittieën, fyi.
Ik begin het een beetje te snappen geloof ik. Wel jammer dat de zanger zo'n zeikstem heeft en er die eeuwige galm in zit, wat dat betreft verstopt Chris Martin zich niet achter effectjes.quote:
Eigenlijk moet daar ook een verkiezing voor komen, mijn stem voor Mispeer van 2015 gaat uit naar Easy Love, Show me love of Lush life.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Grootste aidsnummer in maanden.
klopt, jammer dat hij zijn microfoon nog aan heeftquote:Op zaterdag 12 december 2015 12:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik begin het een beetje te snappen geloof ik. Wel jammer dat de zanger zo'n zeikstem heeft en er die eeuwige galm in zit, wat dat betreft verstopt Chris Martin zich niet achter effectjes.
Ik denk dat het een combinatie is van de kin vs de bult van haar kapsel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het een wat raar hoofd
Komt door haar kapsel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het een wat raar hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |