Maar op het moment eet ik een salade van sla, parmezaanse kaas, spekjes, feta, uitjes en cherrytomaat. Dit alles geflankeerd door een vers rond wit bakkersbroodje met jonge kaas.quote:
Verkeerde topic gekkie. Maar klinkt erg lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2015 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar op het moment eet ik een salade van sla, parmezaanse kaas, spekjes, feta, uitjes en cherrytomaat. Dit alles geflankeerd door een vers rond wit bakkersbroodje met jonge kaas.
Dat klinkt behoorlijk gay.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar op het moment eet ik een salade van sla, parmezaanse kaas, spekjes, feta, uitjes en cherrytomaat. Dit alles geflankeerd door een vers rond wit bakkersbroodje met jonge kaas.
Aldus de man die geen VI meer kijkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Kapiteintje post in het verkeerde topic.
En? Je post in het verkeerde topic.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aldus de man die geen VI meer kijkt.
Ik kom er letterlijk nu pas achter...quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En? Je post in het verkeerde topic.
Dat is ook lekker hoor, Kapiteintje!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kom er letterlijk nu pas achter...![]()
Of Cummins.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
Met Van de Hart op doel had het 7-1 gestaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |