Pics van erianus please.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:50 schreef suikergirl het volgende:
hahaha, wel erg he!
maar dit kan ik ook niet bespreken met vriend dus doe t via hier. moet zeggen dat ik ze wel nog goed herinner
Faalklacht want weleens in je opgekomen dat je een relatie ook kunt laten voor wat het is?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef suikergirl het volgende:
zo, dat is lang geleden, toch moet ik het maar weer even van me af schrijven.
mijn vriend en ik wonen intussen anderhalfjaar samen en erianus als je katten meetelt.
ik ging vanmiddag boodschappen doen en zei tegen mijn vriend dat het me een goed idee leek kerstspullen te kopen, dus ik ging naar de supermarkt en kocht wat van die chocolaatjes.
bij de kassa kocht ik ook nog drie kraslotenkalenders (een voor mezelf, een voor mn vriend en eentje om zelf snel open te krassen).
nu kom ik net thuis, zegt mijn vriend: dat is toch geen kerstdecoratie!? terwijl ik het speciaal voor hem heb gekocht! stank voor dank zoals ze ook wel zeggen (spreekwoord).
maarja ik hou ze maar zelf dan, als ik iets win krijgt hij in iedergeval geen cent haha
klacht: vriend is ondankbaar en haalt de kerstsfeer weg van mijn krasloten adventskalenders
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp dat je dit trauma van je af moet schrijvenMaar: praat er over! Met hem, je vriendinnen, je ouders, de kat en eventueel een psycholoog. Of zo nodig een psychiater, die mag ook medicatie voorschrijven om dit weer te boven te komen. Zoiets heftigs meemaken kan maar zo uitlopen op een PTS. Sterkte hoor.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik mis de krasloten adventskalender een beetje in je plaatje
Dit moet een troll zijn!quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer eentje voor de collectie.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 04:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tevens: word feminist en zeg dat elke kleine tegenvaller in je leven te danken is aan de patriarchie!
TS is een kut kloon met ergo topicsquote:Op zaterdag 12 december 2015 11:01 schreef KillerBee4ever het volgende:
My 2 cents: TS heeft helemaal geen vriend, TS is slechts een gevalletje 'aandacht tekort' (topic historie is echt![]()
).
Het is over 2 weken pas kerst.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef suikergirl het volgende:
zo, dat is lang geleden, toch moet ik het maar weer even van me af schrijven.
mijn vriend en ik wonen intussen anderhalfjaar samen en erianus als je katten meetelt.
ik ging vanmiddag boodschappen doen en zei tegen mijn vriend dat het me een goed idee leek kerstspullen te kopen, dus ik ging naar de supermarkt en kocht wat van die chocolaatjes.
bij de kassa kocht ik ook nog drie kraslotenkalenders (een voor mezelf, een voor mn vriend en eentje om zelf snel open te krassen).
nu kom ik net thuis, zegt mijn vriend: dat is toch geen kerstdecoratie!? terwijl ik het speciaal voor hem heb gekocht! stank voor dank zoals ze ook wel zeggen (spreekwoord).
maarja ik hou ze maar zelf dan, als ik iets win krijgt hij in iedergeval geen cent haha
klacht: vriend is ondankbaar en haalt de kerstsfeer weg van mijn krasloten adventskalenders
Erianus heet eigenlijk Cinnamon/Simonne!quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef suikergirl het volgende:
mijn vriend wilt niet op de foto maar ik heb wel even een foto gemaakt van onze kat: erianus.
Dat TS een kloon/troll is weet toch ondertussen ook wel iedereen?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Erianus heet eigenlijk Cinnamon/Simonne!
http://www.emigreren-naar-zweden.com/kattenmensen.html
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat TS een kloon/troll is weet toch ondertussen ook wel iedereen?
Is het toch altijd al geweest? Mijn favoriete afvoerputje online.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:08 schreef sinadOH het volgende:
Godverdomme.... klb is echt een afvoerputje geworden als dit soort topics open blijft...
Ik hoopte daadwerkelijk erop dat dit niet zo was, maar dat deze persoon echt bestond.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat TS een kloon/troll is weet toch ondertussen ook wel iedereen?
dat is erianus geen eens, die foto is twee jaar oud en was een grapje, zal morgen wel nieuwe sturenquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:14 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Erianus heet eigenlijk Cinnamon/Simonne!
http://www.emigreren-naar-zweden.com/kattenmensen.html
neem je ouwe moer in de maling, niemand gelooft je hierquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:34 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dat is erianus geen eens, die foto is twee jaar oud en was een grapje, zal morgen wel nieuwe sturen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |