TS is dik.quote:
Met voorbedachten rade? Of was het een oliedomme impulsaankoop?quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:13 schreef suikergirl het volgende:
bij de kassa kocht ik ook nog drie kraslotenkalenders
Is het heel erg als ik hier, als c-ptss'er, smakelijk om moest lachen?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp dat je dit trauma van je af moet schrijvenMaar: praat er over! Met hem, je vriendinnen, je ouders, de kat en eventueel een psycholoog. Of zo nodig een psychiater, die mag ook medicatie voorschrijven om dit weer te boven te komen. Zoiets heftigs meemaken kan maar zo uitlopen op een PTS. Sterkte hoor.
Ik mis de krasloten adventskalender een beetje in je plaatjequote:
IJzersterke argumentatie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:17 schreef suikergirl het volgende:
[..]
nee maar is adventskalender en das kerstmis, staat ook plaatje van sneeuwpop op.
ook kan je als je iets wint er meer kerstdecoraties mee kopen
nieuwe pics danquote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef suikergirl het volgende:
foto van erianus in een van mn vorige topics, ook al is die wl verandert
Supergirl is nog betere kwaliteit dan ditquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, supergirl heeft een nieuwe kloon
dit acc bestaat nu wel al tijdje hoor haha en ken haar nietquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:02 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, supergirl heeft een nieuwe kloon
haha nee ok dan is t goedt nou hihihiquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:04 schreef suikergirl het volgende:
[..]
dit acc bestaat nu wel al tijdje hoor haha en ken haar niet
Mag ik hem zien hedendaags? Mag ook via DM ik hou gewoon van erianus.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef suikergirl het volgende:
haha thanks allemaal, leuk om sommige weer te zien!!
Nieuwe foto!!quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:59 schreef suikergirl het volgende:
haha thanks allemaal, leuk om sommige weer te zien!!
godver wat een zeikwijfquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:25 schreef Flitskikker het volgende:
[ afbeelding ]
Wel weer eentje voor de collectie.
Maak eens een leuke foto met jou en Erianusquote:Op zaterdag 12 december 2015 00:50 schreef suikergirl het volgende:
hahaha, wel erg he!
maar dit kan ik ook niet bespreken met vriend dus doe t via hier. moet zeggen dat ik ze wel nog goed herinner
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |