mooi zoquote:
gast laat die zooi gewoon lekker daarquote:
Paus heeft mij gemaakt tot de toffe user die ik nu benquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
gast laat die zooi gewoon lekker daar
nee dat werd je pas toen je niet meer in dat gare kliekje zatquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Paus heeft mij gemaakt tot de toffe user die ik nu ben
Staat nu pas op dat kanaal dus denk het niet, ben niet dement!quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja volgens mij heb je die al een keer gepost
ja maar heb door hem veel tijd bespaard doordat ik nu bijna nooit met hoofdletters typquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat werd je pas toen je niet meer in dat gare kliekje zat
Ah je hebt al het leuke uit hem gezogen, daarom is hij nu zo irritant.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Paus heeft mij gemaakt tot de toffe user die ik nu ben
Hermann was altijd tof.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee dat werd je pas toen je niet meer in dat gare kliekje zat
oh ja, ik zie het. maar nu ff geen zin in stampmuziekquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Staat nu pas op dat kanaal dus denk het niet, ben niet dement!
gewoon negerenquote:
hij is nooit leuk geweestquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ah je hebt al het leuke uit hem gezogen, daarom is hij nu zo irritant.
Jij weet niet wat eng isquote:
Prima, toch? Zo begint iedereen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was hier vorig jaar alleen om te trollen
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent gewoon de verpersoonlijking van eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |