Dat helpt toch nietquote:Op woensdag 16 december 2015 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vincent van Gogh had een goeie oplossing
ik heb daar ooit weer een speciale neusspray voor gehad toen mijn oren oog dicht bleven zitten. Was niet de stabdaard neusspray en ik kon dat gewoon een week of 3 gebruiken.quote:Op woensdag 16 december 2015 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor m'n oren, het kan wel maanden duren, als het uberhaupt ooit helemaal overgaat
Kon je zeker niet gewoon bij de etos halen?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb daar ooit weer een speciale neusspray voor gehad toen mijn oren oog dicht bleven zitten. Was niet de stabdaard neusspray en ik kon dat gewoon een week of 3 gebruiken.
nope, receptjequote:Op woensdag 16 december 2015 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kon je zeker niet gewoon bij de etos halen?
Premiere? Ik ga vanavond al in de nieuwe Cinemec in Utrecht. Volgende keer dat ik naar de bios ga is de Kinepolis Jaarbeurs hopelijk af.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Iemand die met me mee kan/wil naar Star Wars in Amsterdam op vrijdagochtend 9 uur?
Vrijdagochtend is geen premiere meer, maar het is via Q-Music. Al was het de bedoeling dat je nog nooit StarWars had gezien maar dat had ik even gemist toen ik me ervoor opgafquote:Op woensdag 16 december 2015 12:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Premiere? Ik ga vanavond al in de nieuwe Cinemec in Utrecht. Volgende keer dat ik naar de bios ga is de Kinepolis Jaarbeurs hopelijk af.
Met een bak koffie en een croissant de bioscoop in ipv met bier en popcornquote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Iemand die met me mee kan/wil naar Star Wars in Amsterdam op vrijdagochtend 9 uur?
Is dat een ja en ga je mee met CL?quote:Op woensdag 16 december 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Met een bak koffie en een croissant de bioscoop in ipv met bier en popcorn
Ik denk Q die is toch nooit aan het werkquote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Je kan prima bier drinken om 09:00 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zou zo nog een keer gaan, hij is echt awesome.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij krijg je er ontbijt en popcorn bijquote:Op woensdag 16 december 2015 12:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zaal vol mensen met ochtendhumeurquote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
O leuk... o wacht Amsterdam. uhm nee sorry.quote:Op woensdag 16 december 2015 12:27 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, Bijlmer.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O leuk... o wacht Amsterdam. uhm nee sorry.
Moet je je zender even bellen.quote:Op woensdag 16 december 2015 13:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Als het een andere dag was geweest....
Matte en wietzequote:Op woensdag 16 december 2015 13:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je je zender even bellen.
Waar dan?quote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Wat lees ik nu, gaat fok echt dood? Wanneer gaat de stekker er uit?
Het vertrek van Heatwave heeft ons de kop gekost.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Wat lees ik nu, gaat fok echt dood? Wanneer gaat de stekker er uit?
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vertrek van Heatwave heeft ons de kop gekost.
MED / HeatWave is gestopt
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Johquote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
"geruime tijd niet gezien", zou haast denken dat ie ook niet normaal afstand heeft gedaan van z'n modschappen, maar gewoon weg is gebleven..
4447 dagen modden. Ik weet nou niet of ik dat toe moet juichen of treurig moet vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar veilig van uit mogen gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
"geruime tijd niet gezien", zou haast denken dat ie ook niet normaal afstand heeft gedaan van z'n modschappen, maar gewoon weg is gebleven..
Had ik eig niet van hem verwacht destijds. Maarja...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we daar veilig van uit mogen gaan.
Met zn allen daarheen!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, heb vanmorgen nog op zn FB status gereageerd.
En elk Android topic en elk anti iphone topic en elk anti ajax topic.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Nielsch het volgende:
HeatWave had het maar druk met reageren in elk anti-Amsterdam topic. Hehe...
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik eig niet van hem verwacht destijds. Maarja...
"Hero of the Great Flame and Fanboy Wars."quote:Op woensdag 16 december 2015 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En elk Android topic en elk anti iphone topic en elk anti ajax topic.
Gewoon druk!
Niet als je mod bent. Dan heb je je toch ergens aan verbonden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".
Tis iets anders als je mod bent, vind ikquote:Op woensdag 16 december 2015 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".
ik ook. Nog 2 dagen aanpoten. Nu mijn lamme harees maar eens thusi zien te krijgenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Balen voor je, maar moet vrijdag wel weer gewoon
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Je typkunsten liegen er ook niet omquote:Op woensdag 16 december 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ook. Nog 2 dagen aanpoten. Nu mijn lamme harees maar eens thusi zien te krijgen
#helpdannydewinterdoorquote:Op donderdag 17 december 2015 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Even netjes via het Fok-linkje m'n kerstpakket voor mezelf bestellenZo ben ik.
Barmhartigquote:Op donderdag 17 december 2015 08:33 schreef CherryLips het volgende:
Even netjes via het Fok-linkje m'n kerstpakket voor mezelf bestellenZo ben ik.
Ik heb onlangs een artikel op de fp gelinked naar iemand (voor het eerst in 10 jaar volgens mijquote:
ik druk soms per ongeluk op een advertentiequote:Op donderdag 17 december 2015 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een artikel op de fp gelinked naar iemand (voor het eerst in 10 jaar volgens mij), fok is al bijna gered joh!
quote:Op donderdag 17 december 2015 13:55 schreef Renesite het volgende:
Kat is ziek! Heeft urinewegproblemen
!!!
Dat overkomt me maar zeer zelden. Maar bedankt voor je bijdrage aan het in stand houden van fok!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik druk soms per ongeluk op een advertentie
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huh? Babs?quote:Op woensdag 16 december 2015 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]!!!!!!!!
HW én Babs.
Nee, dit trek ik niet meer
Sinds wanneer? En waarom? Ban of vrijwillig?quote:
Ah, OK. Jammer.quote:
Geef maar door dat hij een zak hooi isquote:Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, heb vanmorgen nog op zn FB status gereageerd.
Te behandelen?quote:Op donderdag 17 december 2015 13:55 schreef Renesite het volgende:
Kat is ziek! Heeft urinewegproblemen
!!!
Struviet is geen ramp, gewoon RC urinary of zo.quote:
Vreten ze hier ook allemaalquote:Op donderdag 17 december 2015 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Struviet is geen ramp, gewoon RC urinary of zo.
Verstandig. Kregen de nierkatten op het asiel ook allemaal, werkt als een tiet.quote:
Een had echt problemen. De rest vreet maar gewoon meequote:Op donderdag 17 december 2015 16:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verstandig. Kregen de nierkatten op het asiel ook allemaal, werkt als een tiet.
Hoeveel van die beesten heb je rondlopen dan?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een had echt problemen. De rest vreet maar gewoon mee
Ze worden ook niet slechter van een urinary dieet. Wel slim juist, preventiefquote:Op donderdag 17 december 2015 16:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een had echt problemen. De rest vreet maar gewoon mee
Driequote:Op donderdag 17 december 2015 16:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoeveel van die beesten heb je rondlopen dan?
Daarom. Inmiddels zijn ze allemaal een jaar of 15 à 16 en nog gezond.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze worden ook niet slechter van een urinary dieet. Wel slim juist, preventief.
Goeie tipquote:Op donderdag 17 december 2015 16:54 schreef Renesite het volgende:
RC krijgt hij nu ook. Online goedkoopst via zooplus zag ik
Als dit goed gaat volgende week maar gelijk de 2x9kg kopenquote:
Vind het helemaal niet zo goedkoopquote:Op donderdag 17 december 2015 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Idem. Zooplus heeft net een nieuwe zak gebracht.
Het is vooral makkelijker dan de halve stad doorfietsen naar de dierenarts.quote:Op donderdag 17 december 2015 17:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vind het helemaal niet zo goedkoop
Misschien wel goedkoper, maar ze hebben alleen 3,5- of 9-kilozak. Net niet wat ik wil
Fuckersquote:Op donderdag 17 december 2015 18:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel het caviavoer in Engeland. Maar ze hebben me door en hebben het weer duurder gemaakt.
Ah ja, dat is hier geen probleemquote:Op donderdag 17 december 2015 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vooral makkelijker dan de halve stad doorfietsen naar de dierenarts.
Word je niet raar aangekeken als je weer plat op je bek voor de deur ligt?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, dat is hier geen probleem
#driekeerstruikelen
Neuh, kom er te vaak.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Word je niet raar aangekeken als je weer plat op je bek voor de deur ligt?
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is vooral makkelijker dan de halve stad doorfietsen naar de dierenarts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |