Het vertrek van Heatwave heeft ons de kop gekost.quote:Op woensdag 16 december 2015 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
Wat lees ik nu, gaat fok echt dood? Wanneer gaat de stekker er uit?
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vertrek van Heatwave heeft ons de kop gekost.
MED / HeatWave is gestopt
RIP aan de nabestaanden.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Johquote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
"geruime tijd niet gezien", zou haast denken dat ie ook niet normaal afstand heeft gedaan van z'n modschappen, maar gewoon weg is gebleven..
4447 dagen modden. Ik weet nou niet of ik dat toe moet juichen of treurig moet vinden.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar veilig van uit mogen gaan.quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
"geruime tijd niet gezien", zou haast denken dat ie ook niet normaal afstand heeft gedaan van z'n modschappen, maar gewoon weg is gebleven..
Had ik eig niet van hem verwacht destijds. Maarja...quote:Op woensdag 16 december 2015 15:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we daar veilig van uit mogen gaan.
Met zn allen daarheen!quote:Op woensdag 16 december 2015 16:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, heb vanmorgen nog op zn FB status gereageerd.
En elk Android topic en elk anti iphone topic en elk anti ajax topic.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:26 schreef Nielsch het volgende:
HeatWave had het maar druk met reageren in elk anti-Amsterdam topic. Hehe...
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".quote:Op woensdag 16 december 2015 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ik eig niet van hem verwacht destijds. Maarja...
"Hero of the Great Flame and Fanboy Wars."quote:Op woensdag 16 december 2015 16:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
En elk Android topic en elk anti iphone topic en elk anti ajax topic.
Gewoon druk!
Niet als je mod bent. Dan heb je je toch ergens aan verbonden.quote:Op woensdag 16 december 2015 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".
Tis iets anders als je mod bent, vind ikquote:Op woensdag 16 december 2015 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tja, kan, dat je er ineens helemaal klaar mee bent, of tijdelijk. Het gros van de users (waaronder ik) hangt hier alleen maar rond om tijd te vullen en slap te ouwehoeren. In drukke periodes denk ik echt niet "Potdomme zeg, ik ben al X dagen niet op fok geweest!".
ik ook. Nog 2 dagen aanpoten. Nu mijn lamme harees maar eens thusi zien te krijgenquote:Op woensdag 16 december 2015 17:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Balen voor je, maar moet vrijdag wel weer gewoon
quote:Op woensdag 16 december 2015 15:42 schreef Cue_ het volgende:
Je typkunsten liegen er ook niet omquote:Op woensdag 16 december 2015 18:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik ook. Nog 2 dagen aanpoten. Nu mijn lamme harees maar eens thusi zien te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |