Ik heb wel es kots gehad die op een smoothie leek. Al rook het dan weer niet zo.quote:
Zou CL ook haar dates zo beginnen?quote:Op maandag 14 december 2015 11:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goeie binnenkomer op de maandagochtend
Ik moet bij CL haar kotsverhalen soms denken aan een scenario dat ze tijdens de seks een kerel pijpt en dat de smaak haar om één of andere tegen tegenstaat, en dan het hele kruis van die kerel volkotst.quote:
Misschien moet ze op zoek naar mannen die daar van houden.quote:Op maandag 14 december 2015 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet bij CL haar kotsverhalen soms denken aan een scenario dat ze tijdens de seks een kerel pijpt en dat de smaak haar om één of andere tegen tegenstaat, en dan het hele kruis van die kerel volkotst.
Je biedt je zeker aan?quote:Op maandag 14 december 2015 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien moet ze op zoek naar mannen die daar van houden.
alle 325 miljoen?quote:Op maandag 14 december 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen.
Lijkt utrecht wel.quote:Op maandag 14 december 2015 15:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Mooi land, alleen jammer van de mensen.
HC zijn ze goed mee bezig. Alleen jammer dat ze een nieuwe versie er van maken.quote:Op maandag 14 december 2015 16:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt utrecht wel.
Oh nee, daar is het beide niks.
Jaarbeurs en HC al plat?
quote:Op maandag 14 december 2015 16:20 schreef Q. het volgende:
. Alleen jammer dat ze een nieuwe versie er van maken.
Over twintig jaar is het alweer oude bende.quote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef Q. het volgende:
Wel minder lelijk. Maar goed, dat is niet zo moeilijk.
[ afbeelding ]
wat dat betreft is HC net een vrouwquote:Op maandag 14 december 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Over twintig jaar is het alweer oude bende.
Minder lelijkquote:Op maandag 14 december 2015 16:22 schreef Q. het volgende:
Wel minder lelijk. Maar goed, dat is niet zo moeilijk.
[ afbeelding ]
Kunnen ze weer een berber intrappen. Die kunnen niet zwemmen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Ga binnenkort weleens kijken, het lijkt me wel een vooruitgang.
Snel stop er een piemel inquote:Op dinsdag 15 december 2015 10:30 schreef Ang3l het volgende:
Ja hoi. Vakantie
Ja doei. Ff die jetlag aziaat wakker maken.
Nu heb je dat verpestquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie laatste post voor deze stervende SC.
Nee!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O kut ja. Maak nog eens een mooie.
RIP aan de nabestaanden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooie laatste post voor deze stervende SC.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:35 schreef Q. het volgende:
Feest! Vandaag woon ik precies 10 jaar in Utrecht!
Terug naar de veluwe importquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:35 schreef Q. het volgende:
Feest! Vandaag woon ik precies 10 jaar in Utrecht!
Is het een beetje wonen in Vleuten trouwens? Ken iemand die daar een appartement aan het zoeken is.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
daar mensen als Q zijn alle echte utregters naar nieuwegein, houten, ijsselstein, vleuten en zeist gegaan...
geeeeeeeeen idee komt er nooit... weet wel dat er de ouwe vleutenaren zijn die aan de ene kant van het kanaal wonen en die kijken neer op de mensen die in de nieuwbouwwijken aan de andere kant van het kanaal gaan wonen...quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is het een beetje wonen in Vleuten trouwens? Ken iemand die daar een appartement aan het zoeken is.
Ah dat soort volk. Altijd leukquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geeeeeeeeen idee komt er nooit... weet wel dat er de ouwe vleutenaren zijn die aan de ene kant van het kanaal wonen en die kijken neer op de mensen die in de nieuwbouwwijken aan de andere kant van het kanaal gaan wonen...
en ze bouwen er van die retro nieuwbouwwijk meuk:quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah dat soort volk. Altijd leuk
Daar had ie er inderdaad een paar van gevonden die hem wel boeiend leken. Heeft wel wat imhoquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en ze bouwen er van die retro nieuwbouwwijk meuk:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een moskee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
en ze bouwen er van die retro nieuwbouwwijk meuk:
[ afbeelding ]
Daarom deporteren we alle moslims ook die kant op.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt wel een moskee.
Op het balkon kan je ook een schaap slachten
Dat jij nou niet van 'diversiteit' houdt...quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:07 schreef Nielsch het volgende:
Ik vond mijn plan om Kanaleneiland te ommuren en de bruggen te slopen veel beter...
Welke diversiteit? Zijn allemaal berber toch?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat jij nou niet van 'diversiteit' houdt...
Nee, sinds kort ook 500 Syriërs.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke diversiteit? Zijn allemaal berber toch?
IJsselsteinquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:38 schreef Nielsch het volgende:
daar mensen als Q zijn alle echte utregters naar nieuwegein, houten, ijsselstein, vleuten en zeist gegaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |