Dit. En anders ga je gewoon naar je analoge dierenarts.quote:Op vrijdag 11 december 2015 19:21 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
En anders naar een vuurwerkvrij bungalowpark, die zijn er ook volop.
(al ben je dan waarschijnlijk al te laat).
Ga een cursus doen ipv je hond drogeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Is de verslavingskans trouwens groot bij honden? Het is een lastig beestje en het lijkt me niet erg om hem vaker rustig te zien.
Koop dan een konijn zeg...quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:31 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
Is de verslavingskans trouwens groot bij honden? Het is een lastig beestje en het lijkt me niet erg om hem vaker rustig te zien.
jij belt om 22.30 een dierenarts voor een kennis van jou ?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:23 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Had net een andere dierenarts aan de lijn en die stelde me rohypnol voor.. Ooit van gehoord?
Leek me ook, zal er nog eens goed over nadenken. Het woord Dormicum heb ik ook voorbij zien komen op forums.. Maar of dat nou zon goed idee is? :Squote:
Briljant idee.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:59 schreef Hebzuchtisdodelijk het volgende:
[..]
Leek me ook, zal er nog eens goed over nadenken. Het woord Dormicum heb ik ook voorbij zien komen op forums.. Maar of dat nou zon goed idee is? :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |