top, thanksquote:Op zondag 10 januari 2016 23:37 schreef Nixxor het volgende:
[..]
Een schroef in ieder gat lijkt me voldoende. Daarna worden ze wel meestal ingegoten/dichtgesmeerd in de voorzetwand. met cement of gips.
Als het goed is ga je er dan tegenaan tegelen zodat ie opgesloten zit.
Let erop dat je koperen leidingen niet in contact komen met cement. Dit gaat corroderen op den duur en dan krijg je lekkage. Alles netjes in een mantelbuis https://www.warmteservice(...)uis-15-mm/p/46456155
Door de verhoging die de douchebak bracht.quote:Op donderdag 31 maart 2016 16:42 schreef Makrolon het volgende:
Mooi geworden. Ik wou dat ik hier ook die grotere witte wandtegels had gebruikt.
Alleen waarom zit je douchestang niet midden boven je kraan?
Echt zwart met wat relief. Had ze met 30% korting bij de plaatselijke gamma gekocht omdat ze onvoldoende opslagruimte hadden, moest het een en ander euit. 50 euro voor de hele vloer ipv 150. Daar was ik behoorlijk content meequote:Op donderdag 31 maart 2016 16:49 schreef bsure het volgende:
In mijn zoektocht naar echte zwarte vloertegels ben ik heel benieuwd of je zwarte of antraciete vloertegels hebt? Op de foto lijkt het zwart en ik vind ze dan ook heel mooi. Maar mijn ervaring leert mij dat ik maar1 leverancier heb gevonden met de ultieme zwarte vloertegel. Vandaar dat ik even nieuwsgierig ben.
WAT???!! bij de Gamma nota bene. Weet je zeker dat het echt zwart is? Ik ben oooooveral aan het zoeken. Die zullen ze nu vast niet meer hebben bij de Gamma....quote:Op donderdag 31 maart 2016 17:22 schreef DeStok het volgende:
[..]
Echt zwart met wat relief. Had ze met 30% korting bij de plaatselijke gamma gekocht omdat ze onvoldoende opslagruimte hadden, moest het een en ander euit. 50 euro voor de hele vloer ipv 150. Daar was ik behoorlijk content mee)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |