Ik lees niets overtuigends, maar je ziet overal in Europa xenofobe (met gratis homofobie erbij overigens) partijen in opkomst.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben hier nu al meer moslims dan gezond is. We kennen grote problemen op het gebied van integratie, radicalisering en de vorming van parallelle samenlevingen. Volgens het grafiekje neemt het aantal moslims tot 2050 toe met zo'n 80 procent. Dat lijkt mij bijzonder alarmerend, zeker zolang de bestaande problemen niet adequaat worden opgelost.
Ik zou graag willen ophouden om te dweilen met de kraan open. Overigens houdt dit soort grafiekjes ook geen rekening met de ongecontroleerde toestroom van miljoenen moslims, zoals nu in Duitsland gebeurt.

Gelukkig maar dat het van jou mag, anders had ik me geen raad geweten.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En je hebt er geen reactie op schijnbaar. Dat mag.

Daarom stemmen op homofobe partijen als het FN, het Vlaams Belang en UKIP en die weirdo's in Polen inderdaad.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef DrMabuse het volgende:
De mening over vrouwen, homo's, religie en onze (Westerse) samenleving die veel van deze immigranten hebben.
Wonderbaarlijk hoe makkelijk de voorstanders van de instroom en opvang van deze immigranten dat allemaal opzij zetten en selectief deze immigranten een hand boven het hoofd willen houden.
Gênant ook.

quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het van jou mag, anders had ik me geen raad geweten.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nog iets nuttigs toe te voegen verder?

Ik denk dat dat nog wel meevalt. Peilingen zijn voor populistische partijen als dat nogal misleidend. Verder zijn mensen die dit soort idiote dingen doen als bussen aanvallen vaak niet de mensen die daadwerkelijk stemmen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik lees niets overtuigends, maar je ziet overal in Europa xenofobe (met gratis homofobie erbij overigens) partijen in opkomst.
Dus spoedig zullen onze landen gereageerd worden gebaseerd op de angsten van Jan Lul en jou. Prijs jezelf maar gelukkig.

Ga je nu serieus homofobie opvoeren als argument in de discussie?quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:21 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik lees niets overtuigends, maar je ziet overal in Europa xenofobe (met gratis homofobie erbij overigens) partijen in opkomst.
Dus spoedig zullen onze landen gereageerd worden gebaseerd op de angsten van Jan Lul en jou. Prijs jezelf maar gelukkig.

Zowel in Noord als Zuid-Frankrijk had het FN 40% van de stemmen. Dat zijn gewoon mensen die daadwerkelijk hebben gestemd.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nog wel meevalt. Peilingen zijn voor populistische partijen als dat nogal misleidend. Verder zijn mensen die dit soort idiote dingen doen als bussen aanvallen vaak niet de mensen die daadwerkelijk stemmen.

Er immigreren nauwelijks moslims. De tijd dat Turken en Marokkanen hier massaal heen kwamen, is voorbij. Wel groeit het percentage moslims door de influx van asielzoekers, maar deze mensen vangen we op omdat ze onze hulp nodig hebben.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We hebben hier nu al meer moslims dan gezond is. We kennen grote problemen op het gebied van integratie, radicalisering en de vorming van parallelle samenlevingen. Volgens het grafiekje neemt het aantal moslims tot 2050 toe met zo'n 80 procent. Dat lijkt mij bijzonder alarmerend, zeker zolang de bestaande problemen niet adequaat worden opgelost.
Ik zou graag willen ophouden om te dweilen met de kraan open. Overigens houdt dit soort grafiekjes ook geen rekening met de ongecontroleerde toestroom van miljoenen moslims, zoals nu in Duitsland gebeurt.

Asielzoekers zijn geen immigranten. Ik vraag me af in welke wereld KoosVogels leeft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er immigreren nauwelijks moslims. De tijd dat Turken en Marokkanen hier massaal heen kwamen, is voorbij. Wel groeit het percentage moslims door de influx van asielzoekers, maar deze mensen vangen we op omdat ze onze hulp nodig hebben.
De verwachte groei wordt vooral veroorzaakt door moslims die hier al wonen en zich de komende decennia voort gaan planten.

Ik volg het zeer ongenuanceerde,mono-cultureel en zeer ondivers onstane zeer eenzijdige nieuws in Nederland inderdaad. Daarnaast gebruik ik mijn gezond verstand.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga je nu serieus homofobie opvoeren als argument in de discussie?
Zo ja, dan lijkt me dat juist een prima argument om moslims juist te weren. Deze orthodoxe figuren komen uit gebieden waar op homoseksualiteit de doodstraf staat. Homofobie neemt juist toe met de import van oncontroleerbare hoeveelheden moslims.
Je volgt het nieuws toch wel, of niet? Homo's moeten zelfs afzonderlijk worden opgevangen omdat ze in de asielzoekerscentra het mikpunt zijn van intimidatie, gescheld en geweld. Allemaal dankzij de fijne mensen die we met duizenden tegelijk dit land laten binnenkomen.

Immigranten Koos.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er immigreren nauwelijks moslims. De tijd dat Turken en Marokkanen hier massaal heen kwamen, is voorbij. Wel groeit het percentage moslims door de influx van asielzoekers, maar deze mensen vangen we op omdat ze onze hulp nodig hebben.
De verwachte groei wordt vooral veroorzaakt door moslims die hier al wonen en zich de komende decennia voort gaan planten.

Ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Asielzoekers zijn geen immigranten. Ik vraag me af in welke wereld KoosVogels leeft.

Hele wijken waar homo's niet hand in hand over straat kunnen. Waar vrouwen met een kort rokje uitgescholden worden. Succesvolle emancipatie hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik volg het zeer ongenuanceerde,mono-cultureel en zeer ondivers onstane zeer eenzijdige nieuws in Nederland inderdaad. Daarnaast gebruik ik mijn gezond verstand.
Moslims zijn niet het echte gevaar voor homo's. Met hun aandeel in de samenleving kunnen ze dat ook niet.
FN, Vlaams Belang en dergelijke kunnen daadwerkelijke machtsfactoren worden. Moslims niet.
Daarnaast zijn moslimhomo's het grootste slachtoffer in de verhalen waar jij het over hebt, terwijl je posts vol zitten met moslimhaat. Dus ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |