Ik mag veronderstellen dat dit algemene kennis is. Maar goed, nu we dit nog eens duidelijk hebben: wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:31 schreef Rocos het volgende:
Vandaag tijdens AK had ik 'n repetitie gemaakt waarbij een vraag stond over buitenlanders. Het ging eigenlijk over het koninklijke familie. De familie zit vol met buitenlanders,
Want :::
Prinses Beatrix is met een Duitser getrouwd, en dus is Willem Alexander, de zoon een allochtoon. Hij is weer met Argentijn getrouwd, Koningin Maxima. Hun kinderen zijn ook dan automatisch allochtonen.
Misschien wist je dit nog niet, en ik vond het gewoon interessant om te vertellen.
- S (15j)
Je vergeet Kaiser Wilhelm 2 van Pruisen: die drie waren volle neven van elkaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:39 schreef xpompompomx het volgende:
Zo'n beetje alle koninklijke families in Europa zijn één grote inteelt bende.![]()
Leuk voorbeeld; George V (GB) en Nicolas II (Rusland):
[ afbeelding ]
Dan heb ik nog wel wat info voor je:quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:31 schreef Rocos het volgende:
Vandaag tijdens AK had ik 'n repetitie gemaakt waarbij een vraag stond over buitenlanders. Het ging eigenlijk over het koninklijke familie. De familie zit vol met buitenlanders,
Want :::
Prinses Beatrix is met een Duitser getrouwd, en dus is Willem Alexander, de zoon een allochtoon. Hij is weer met Argentijn getrouwd, Koningin Maxima. Hun kinderen zijn ook dan automatisch allochtonen.
Misschien wist je dit nog niet, en ik vond het gewoon interessant om te vertellen.
- S (15j)
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 13 december 2015 01:43 schreef Squadra-macaroni het volgende:
En Willem III had syfilis, waardoor hij sowieso geen kinderen kon krijgen, maar toch noemen we ze nog steeds Oranje!
En dat doormekaargeneukte zooitje: Claus had heaumeau, en Trix een neukertje, en dat neukertje's dochter trouwde met Trix's zoon. En die bende onderhouden wij!
Liever dat, dan een Trump of een Putin.quote:
Vrijwel alle koninklijke families hebben een band met elkaar. (geneukt met elkaar.) Je zou het zelfs min of meer als incest kunnen zien. Dat heeft denk ik weinig met racisme te maken. Van de Tsaar tot de Duitse keizer en de verschillende vorstenhuizen in Europa. Het waren allemaal neven en nichten die met elkaar trouwden tot zeg maar de tweede helft van de vorige eeuw.quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:33 schreef Rocos het volgende:
Ik verwacht dat volwassenen, senioren, dus ouderen dit wel wisten maar de jeugd misschien niet omdat sommigen enorm racistisch zijn en alleen maar op sociaal media zitten.
Mee eens. In principe ben ik voor een republiek, maar ik heb niet voldoende vertrouwen dat er vervolgens een kwalitatief hoogwaardig en ethisch verantwoord staatshoofd verkozen wordt, dat zijn of haar rol zo partijdig mogelijk invulling geeft. Dus ben ik erg blij met de Kroon, de relatieve neutraliteit van de persoon die deze draagt, en de levenslange voorbereiding die er voor het dragen aan vooraf gaat.quote:Op zondag 13 december 2015 10:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Liever dat, dan een Trump of een Putin.
Er zijn, voor de volledigheid, ook mensen die menen dat de Gerulfingen en afstammelingen recht hebben op de troon en niet de Nassaus.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Gerulfingen
En: het was het Nederlandse volk zelf dat de Nassaus als koning heeft gekozen.
Trix ging met Herman van Veen, naja stel je voor dat het Herman Brood was geweest!quote:Op zondag 13 december 2015 01:43 schreef Squadra-macaroni het volgende:
En Willem III had syfilis, waardoor hij sowieso geen kinderen kon krijgen, maar toch noemen we ze nog steeds Oranje!
En dat doormekaargeneukte zooitje: Claus had heaumeau, en Trix een neukertje, en dat neukertje's dochter trouwde met Trix's zoon. En die bende onderhouden wij!
De republiek was een disfunctionele oligarchy. Niet echt een voorbeeld om te volgen. Je hebt gelijk dat ze geen directe afstammelingen zijn van Willem de Zwijger maar van de Friese stadhouders die ook tot het huis van Nassau behoorden. De huidige lijn stamt af van de veelbelovende Johan Willem Friso, die veel te jong verdronk op het Hollands diep in 1711.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat deze familie niet eens de directe nazaten zijn van Willem van Oranje, maar dat het een verre zijtak betreft. Ik ben sowieso tegen dit koningshuis en zou liever terug willen naar de republiek der Nederlanden. Belachelijk dat we anno 2015 nog zoiets in stand houden.
mja, en al die 'buitenlanders' waren ook 100% puur?quote:
Definieer "goed bloed"...quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:14 schreef Heilwasser het volgende:
Boeiend. Duitsers, Russen en Argentijnen hebben goed bloed.
Wilem van Oranje was al een mofquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn moeder was geloof ik ook Duits.
Waar kwam Juliana dan vandaan?quote:Op zondag 13 december 2015 01:43 schreef Squadra-macaroni het volgende:
Wij waren toen zelf ook moffen.quote:Op zondag 13 december 2015 17:15 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wilem van Oranje was al een mof
Je zegt het goed waren, die gedrevenheid wat die mensen kunnen, hebben we allang niet meer denk ik?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |