abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158253291
JM heel veel sterkte :*
pi_158253547
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 december 2015 @ 07:17:42 #103
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_158253656
JM :*
pi_158253920
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158253972
SPOILER
Mijn peuter is trouwens 1x z'n bed bed uit gekomen. Toen heb ik hem gevraagd of hij ons voortaan wil roepen. Nooit meer gedaan...

[ Bericht 17% gewijzigd door Loj op 15-12-2015 08:27:00 ]
pi_158254174
JM
SPOILER
TS, dat is wel handig! Dat ze nog steeds roept, ik heb allerlei beelden voor me dat B zijn bed uitklimt en van de trap naar beneden dondert.

Ik heb niet zoveel te melden over B, hij is gewoon een leukerd. Erg gezellig en kletst enorm veel. O+ O+ O+ En wij hebben bijna vakantie, vrijdag gaan we naar een Landal park met mijn zus, zwager, neefje van 12 jaar en hondje. Leuk!
pi_158254180
SPOILER
  dinsdag 15 december 2015 @ 08:53:10 #108
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158254228
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 december 2015 08:46 schreef exode het volgende:
JM
SPOILER
TS, dat is wel handig! Dat ze nog steeds roept, ik heb allerlei beelden voor me dat B zijn bed uitklimt en van de trap naar beneden dondert.

Ik heb niet zoveel te melden over B, hij is gewoon een leukerd. Erg gezellig en kletst enorm veel. O+ O+ O+ En wij hebben bijna vakantie, vrijdag gaan we naar een Landal park met mijn zus, zwager, neefje van 12 jaar en hondje. Leuk!
Hebben jullie geen traphekje?

Grappig wel, toen mijn peuter naar haar grote bed ging heb ik me daar geen zorgen over gemaakt eigenlijk. Voornamelijk of ze niet uit bed zou vallen (en dat deed ze de eerste avonden wel een paar keer) :D. Mocht ze haar kamer uitgaan tsja, dan kan ze wat rondlopen op de overloop, ze kan naar de badkamer, naar onze slaapkamer en naar de kamer van d'r zusje. Maar dat doet ze gewoon niet. Het traphekje zit dicht, al kan ze wel gewoon zelf de trap af. Ze gaat altijd meteen lekker slapen en als ze wakker wordt dan roept ze ons. Soms komt ze trouwens wel naar ons toegelopen maar dat is echt alleen als wij dat haar vragen :').

En ik wil even een kleine jompel doen voor de Fokwet *O*. Mijn kleine meiske sliep tot even voor 5'en vanochtend, toen had ze hongerrrr (niet gek als je de avond daarvoor alleen 2 hamblokjes eet :') ) en daarna bleef ze wakker en lag ze te keten. Om kwart over 5 bij ons in bed genomen, toen kreeg ik een hele dikke dreumesknuffel en daarna ging ze weer lekker slapen tot kwart voor 7. Ik heb gewoon 7 uur achter elkaar geslapen zonder dreumes tegen me aan *O*!
pi_158254342
Oh lekker Soesa!

Wij hebben gisteravond allebei veel te hard gewerkt tot kwart voor twee, en Melba had pieps (heel kort, speentje en knuffel) om kwart voor vier, en weer om kwart over vijf, maarrrr sliep zojuist uit tot bijna negen uur O+ heerlijk!

We gaan vandaag naar safaripark beekse bergen (J neemt een dagje vrij) met gratis kaartjes van mijn ouders.
Kwak
pi_158254390
Wat leuk kwak, veel plezier!
Die hebben we wel TS, een traphekje, maar toch zie ik dat helemaal voor me. :@ Ik heb ook leuke beelden in mijn hoofd hoor, dat B naar onze kamer komt en bij ons kruipt. O+

B probeert nu al zijn bed uit te klimmen. Gelukkig lukt dat niet echt in zijn slaapzak....
pi_158254915
Beekse bergen, super leuk!

Mag ik jullie mening?
Ik heb voor morgen een afspraak staan op het cb voor de 14 maanden afspraak incl de BMR prik.

Nu gaan wij volgende week op vakantie. Zouden jullie wel of niet de BMR laten zetten morgen?
Ik heb geen zin in een ziek kind tijdens mijn vakantie (incubatie tijd is 5-10 dagen) Aan de andere kant is m'n peuter er nooit ziek van geweest.
pi_158254950
SPOILER
pi_158255043
Jullie zijn zo lief!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158255126
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 december 2015 09:51 schreef Loj het volgende:
Beekse bergen, super leuk!

Mag ik jullie mening?
Ik heb voor morgen een afspraak staan op het cb voor de 14 maanden afspraak incl de BMR prik.

Nu gaan wij volgende week op vakantie. Zouden jullie wel of niet de BMR laten zetten morgen?
Ik heb geen zin in een ziek kind tijdens mijn vakantie (incubatie tijd is 5-10 dagen) Aan de andere kant is m'n peuter er nooit ziek van geweest.
Ik zou m dan na de vakantie laten zetten... just in case.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 december 2015 @ 10:13:01 #115
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_158255182
Loj ik zou het uitstellen tot na de vakantie. Hier 1 kind zonder reactie 1 hangerig en vlekken en 1 met twee dagen hoge koorts. Zit je niet op te wachten.
  dinsdag 15 december 2015 @ 10:13:52 #116
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_158255195
Ik zou 'm ook even lekker uitstellen Loj. E. heeft er geen last van gehad, Suus is er toch wel wat ziekjes van geweest (en kreeg door de verlaagde weerstand er ook wéér een oorontsteking overheen). Zou zonde zijn van je vakantie!
pi_158255217
Ik zou hem uitstellen Loj, B had er wel reactie op, niet heel hefitig maar ik zou er niet mee op vakantie willen zitten. En wat maakt uitstellen uit? :)
  dinsdag 15 december 2015 @ 10:20:37 #118
149959 SQ
snelle trees
pi_158255272
Ik heb m om die reden wel verzet, Loj. De kans op ziek worden is ongeveer 20%, maar áls ze ziek worden is het wel nasty.
disclaimer
pi_158256222
Ik +1 op uitstellen
pi_158257738
Gelukkig, jullie zeiden hetzelfde als wat mijn gevoel zei.
Uitstellen dus...

Hmz, nu ff erachter komen of ik morgen met de arts of de wijkverpleegkundige een afspraak zou hebben.
(Arts, plus wegen/meten is altijd wel fijn. Wijkverpleegkundige is stom :( )
  dinsdag 15 december 2015 @ 12:48:27 #121
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_158257746
BMR was hier geloof ik bij de arts.
KuikenGuppy
pi_158257838
Hier was het officieel ook bij de arts... liep door de verhuizing even anders maar ik zet in op de arts.

Saar zit in een sprong gok ik... plak aan mama en duidelijk gefrustreerd, ook wil ze de hele dag stappen aan mijn hand dus ze houd mama flink bezig.

[ Bericht 48% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 15-12-2015 22:46:01 ]
S. 2014
J. 2016
pi_158258041
Ik gok hier ook op een sprong.
Baldadigheid op en top }:|
Slaan/knijpen als het hem niet zint.
En als ik hem corrigeer gaat hij alleen maar grinniken en lijkt het alsof ik niet doordring.
Om het vervolgens weer te doen.
En de piep/huil/ikbengefrustreerdgrommen zijn ook niet aan te slepen.
Hoop dat hij gauw iets nieuws kan (wat zal het dit keer zijn?) en dat hij weer lekker blij ei is en zijn gangetje kan gaan. Vind het zo sneu voor hem
pi_158258115
Ooh ja dat knijpen en slaan is hier ook idd. Zodra ik nee zeg, gaat zij of knijpen of ze slaat datgene wat in de buurt is, mij, dr vader, de bank, zichzelf :')
Ik vind het sneu dat ze zichzelf zo duidelijk in de weg zit.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 15 december 2015 @ 13:21:54 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_158258218
Bmr was hier juist bij de vpk ;) die hier allemaal erg lief zijn overigens O+
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: