Beste Leon,quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef HPLC het volgende:
Hallo Giovanni,
Het vliegtuig met alle gelukzoekers is van de radar verdwenen. Heb ik nog garantie en recht op die Miele?
Groet,
Leon Hansema
Thanks bijna naamgenootquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:11 schreef ToT het volgende:
[ONZ]-topic van een ouderwets goed niveau zoals je zelden meer tegenkomt!
Ik doe m'n best in de painttopics!quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks bijna naamgenoot
Tis idd zonde, ONZ heeft echt meer leven nodig
Beste heer Regenboog,quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Leon,
U krijgt de Miele, verder heeft u zoals gezegd geen garantie.
Mvg
Gino Regenbloem
AEV
Beste Hansquote:Op zaterdag 12 december 2015 21:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beste heer Regenboog,
IK VIND HET ABSOLUUT SCHANDALIG DAT IK 450K MOET BETALEN VOOR ALLEEN EEN MIELE. IK EIS MIJN GELD TERUG.
Met vriendelijke groet,
Hans Pieter Leon Cornelissen
Geachte versloafde teringlijer Rombout,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Huubke,
Bende gij ook geinteresseerd in uw eigen vluchteling?
Gr gr
Gino Romboutsbloem
Geachte zoon,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geachte versloafde teringlijer Rombout,
Ik wil woal z'on kindje opensnijen
Hoogachtend ,
Je versloafde zoon
Beste Rombout,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geachte zoon,
Hoeveel heeft u te besteden?
Groeten,
De partymaker van Oeteldonk
Beste Hein,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste Rombout,
25 euro en een klokkenspel gejat uit dat hoerenland
Groetjes,
Hein van H
Beste Gino,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste Hein,
Voor die prijs bied ik u Thimphu, een vrouw van 23 uit Bangladesh zonder armen en benen.
Groet,
Gino Kachelbloem
Beste Gino,quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beste Gino,
Ik wil hierbij u graag mededelen dat ik verzekerd ben op aids en ebola
Gr gR
-
Beste Faeroer,quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:18 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Beste Gino,
Raisa en Rolo maken het goed, maar wij zouden graag een Griekse vrouw zonder snor erbij willen hebben zodat we het op z'n Grieks kunnen doen.
Een soort kwartet, maar dan anders.
Gaarne foto alvorens ik het geld ad ¤ 749,99 over maak.
Dank bij voorbaat.
Met vriendelijke groet,
Faeroer
Beste John,quote:Op maandag 14 december 2015 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zetten ze de poten wel goed? Of moet ik dat zelf doen, de vorige keer ging iets mis met de haak.
Ja ik heb wel blo gedaan, maar wetboek ken ik ook. Zetten ze die poten goed erop? Bij zo'n vluchteling? En zit er niet zo zo'n haak onder het gras?quote:Op maandag 14 december 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste John,
Wat bedoelt u?
Mvg
Gino Lekkerbloem
Beste heer Lepelbloem,quote:
Beste heer de Beer,quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beste heer Lepelbloem,
Heeft u ook Masai? Is handig voor bij de hoge keukenkastjes.
[ afbeelding ]
Groeten,
I. de Beer
Doe maar eentje uit Eritrea.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beste heer de Beer,
Deze hebben wij uit Tsjaad, Botswana of Eritrea. U mag kiezen.
Mvg
Gino Lepelbloem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |