Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een advocaatje die alles goedpraat , wuts new
Was laatst ook bij Nova inderdaad, opvallend slechtquote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.
Niets met jihadisten te maken. Een algemene trend binnen de advocatuur.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.
En de vorige over mijn geslacht danquote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n TT die over 5 minuten al niet meer rullevant is, terwijl dit topic pas na een week vol is.
Wel een intellectuele TT hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n TT die over 5 minuten al niet meer rullevant is, terwijl dit topic pas na een week vol is.
Doe jij je werk nou maar in dit topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Doorposten dan.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Jij bent van het zwartjoekel geslacht?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de vorige over mijn geslacht dan
Zwarte joekel in de broek hahahaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent van het zwartjoekel geslacht?
Schijnt tegenwoordig ook een biermerk te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Een groep Kornuiten"
Mooi oud taalgebruik bezigt deze man.
Wat is een kornuit eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Een groep Kornuiten"
Mooi oud taalgebruik bezigt deze man.
Cnorrie is mod hier, niet ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Doe jij je werk nou maar in dit topic.
Waar is onze Karina?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnorrie is mod hier, niet ik.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de vorige over mijn geslacht dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |