Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een advocaatje die alles goedpraat , wuts new
Was laatst ook bij Nova inderdaad, opvallend slechtquote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.
Niets met jihadisten te maken. Een algemene trend binnen de advocatuur.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Is optioneel onderdeel van hun opleiding: Keuzeonderwijs GK6882: Wees exuustruus voor Jihadisten, eindopdracht een spreekbeurt bij Pauw, 10EC.
En de vorige over mijn geslacht danquote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n TT die over 5 minuten al niet meer rullevant is, terwijl dit topic pas na een week vol is.
Wel een intellectuele TT hoor.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n TT die over 5 minuten al niet meer rullevant is, terwijl dit topic pas na een week vol is.
Doe jij je werk nou maar in dit topic.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Doorposten dan.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:14 schreef Specularium het volgende:
Jij bent van het zwartjoekel geslacht?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de vorige over mijn geslacht dan
Zwarte joekel in de broek hahahaquote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Jij bent van het zwartjoekel geslacht?
Schijnt tegenwoordig ook een biermerk te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Een groep Kornuiten"
Mooi oud taalgebruik bezigt deze man.
Wat is een kornuit eigenlijk?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:18 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Een groep Kornuiten"
Mooi oud taalgebruik bezigt deze man.
Cnorrie is mod hier, niet ik.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:16 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Doe jij je werk nou maar in dit topic.
Waar is onze Karina?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnorrie is mod hier, niet ik.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
En de vorige over mijn geslacht dan
Waarom ga je mee in het ONZ-gedrag? Ik dacht dat je die Keith Bakker periode allang achter je had gelaten.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cnorrie is mod hier, niet ik.
Doe niet zo madquote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom ga je mee in het ONZ-gedrag? Ik dacht dat je die Keith Bakker periode allang achter je had gelaten.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom ga je mee in het ONZ-gedrag? Ik dacht dat je die Keith Bakker periode allang achter je had gelaten.
Er zijn genoeg andere topics waar jij en je puberale vriendjes (die in eckte leven waarschijnlijk door het leven gaan als kansloze grijze muizen) kunnen spelen.quote:
Dit is een livetopic in TV, je moet niet zo zeuren.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere topics waar jij en je puberale vriendjes (die in eckte leven waarschijnlijk door het leven gaan als kansloze grijze muizen) kunnen spelen.
Zo madquote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Er zijn genoeg andere topics waar jij en je puberale vriendjes (die in eckte leven waarschijnlijk door het leven gaan als kansloze grijze muizen) kunnen spelen.
Tommy Beugelsdijk heeft een boodschap voor jou.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De tranen zijn voorlopig op na Ajax - Molde.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Kun je als mod meehuilen met users in een topic?
Huub schijnt hem ook iets te hebben toegeroepen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tommy Beugelsdijk heeft een boodschap voor jou.
Dit is inderdaad een livetopic, maar ik heb jou nog geen één keer serieus on-topic zien reageren? Waarom? Waarom gedraag je je als een kleuter?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is een livetopic in TV, je moet niet zo zeuren.
Ze zijn al een tijdje aan het kloten, sorry dat ik me net liet verleidenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:24 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een livetopic, maar ik heb jou nog geen één keer serieus on-topic zien reageren? Waarom? Waarom gedraag je je als een kleuter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |