Had wel even uit kunnen stappen als ie ballen had. Maar doelde meer het idee al om daar nog meer asielzoekers te plaatsen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij kon er ook niks aan doen dat Hildagodin voor die dikke BMW sprong.
Wilders was sterk in het debat, maar dat is ook gelijk zijn zwakte. Hij weet vrijwel niets om te zetten in beleid.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Punt is: hij heeft, wat je ook vindt van zijn uitspraken, het debat het afgelopen jaar stevig naar zijn hand gezet. In de arena maar ook op straat. Dat doen andere politici niet makkelijk.
Nog een ander punt: welke andere fractievoorzitters hebben wel indruk gemaakt? Samsom heeft weer verkiezingen verloren, Zijlstra zit in de pittige kabinetspagaat, het CDA heeft alleen maar verloren en nu niet echt een rol gespeeld in gesloten akkoorden. Oké in het belastingplan maar ik heb nog 0,0 van hun standpunt begrepen.
Daar heb ik veel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:44 schreef Joezi het volgende:
Ik hoop dat we vanavond eens een keer serieus kunnen posten, de mods zullen ook extra letten op getrol en racisme.
Hij dient ook alleen 'extreme' moties in. Er zitten vrijwel geen gematigde moties bij die andere mensen zouden kunnen sympathiseren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders was sterk in het debat, maar dat is ook gelijk zijn zwakte. Hij weet vrijwel niets om te zetten in beleid.
Hmm ja, het knapste is natuurlijk als je vanuit de oppositie er iets door weet te krijgen wat voor je partij belangrijk is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders was sterk in het debat, maar dat is ook gelijk zijn zwakte. Hij weet vrijwel niets om te zetten in beleid.
Dat denk ik eigenlijk ook...op die manier werd het probleem wel gelijk aangekaart en was het gemakkelijker de PvdA mee te krijgen iets harder beleid te voeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:53 schreef Joezi het volgende:
Aan de andere kant is het misschien wel een politiek kunstje dat ie dat flikte.
TRquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
De mods hier zijn de grootste trollen
Roemer werd afgemaakt toen ie dat opperde en er was natuurlijk al de wet voor grootschalige opvang waar dit wel in paste.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook...op die manier werd het probleem wel gelijk aangekaart en was het gemakkelijker de PvdA mee te krijgen iets harder beleid te voeren.
Kijk ook naar de cijfers die de stemmers op een partij hun partijleider geven. Het hoeft niet meteen iets te zeggen, want soms moeten ook impopulaire maatregelen eraan te pas komen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook...op die manier werd het probleem wel gelijk aangekaart en was het gemakkelijker de PvdA mee te krijgen iets harder beleid te voeren.
Maar Roemer heeft er ook een handje van om aan de zijlijn te blijven schreeuwen dat alles kut is.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Roemer werd afgemaakt toen ie dat opperde en er was natuurlijk al de wet voor grootschalige opvang waar dit wel in paste.
Wilders krijgt een 8,5 van zijn eigen achterban, alles gaat erin als zoete koek, maar echte verandering krijgt hij niet voor elkaar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk ook naar de cijfers die de stemmers op een partij hun partijleider geven. Het hoeft niet meteen iets te zeggen, want soms moeten ook impopulaire maatregelen eraan te pas komen.
https://www.noties.nl/v/g(...)oll&f=2015-12-06.pdf
Verder is alleen Buma duidelijk geliefd bij de achterban
Omdat Wilders zijn kiezers enorm wantrouwend richting de rest van het parlement zijn. PVV-stemmers kiezen voor 80%, dat is geen algemeen onderzoek van mij, omdat Wilders het standpunt inneemt wat ze raakt omdat de andere partijen het niet uitvoeren.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:59 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders krijgt een 8,5 van zijn eigen achterban, alles gaat erin als zoete koek, maar echte verandering krijgt hij niet voor elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |