SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
![]()
PausNicolaas is baas
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ondanks dat ik BozeHaas heet ben ik best wel een blije jongen
Wat nou februari vriendquote:
Mag ik spelen met je tietjes?quote:
Ik mag hier van Geerd komenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
Wie heeft de deur van de KLB SC vergeten op slot te doen?
Die pussy's zien dat deze SC veel leuker is dan hun chagrijnige kliekjequote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
Val toch niemand lastigquote:Op donderdag 10 december 2015 23:06 schreef Simterklaas het volgende:
Tenzij je Guusje gaat uithangen en fekking zielig zijnquote:
Nee, die ligt naast mij een boek te lezenquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, die ligt naast mij een boek te lezen
Je kan ook iets anders met haar doenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee, die ligt naast mij een boek te lezen
Ik ga Guusje ophangenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:09 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tenzij je Guusje gaat uithangen en fekking zielig zijn
Ze heeft haar periodequote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kan ook iets anders met haar doen
Ga toch naar Basic-Fitquote:
Nee mijn broer welquote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Rijd je ook met twee krattn bier van maastricht naar groningen gewoon?
Waar viel die op?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:19 schreef renwan het volgende:
Goffedomme weer de staatsloterij niet gewonnen
Geen idee, niet op mijn lot in ieder gevalquote:
Het is mij.quote:
Hoerquote:Op donderdag 10 december 2015 22:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Die geruchten zijn zeer zeker correct zolang je wel interesse in bier en tieten hebt
Ik ben 9 van de 10 keer toch te stoned om dingen op te merken. Maar bier, tieten en tiroler muziek maken mij ook blij.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu een beetje moeten oppassen er is een mod onder ons![]()
![]()
![]()
![]()
In de kelder, waar hij hoort.quote:
Mono de huistroll, mag niet uit de kelder.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is mij.
[..]
Hoera
[..]
Ik ben 9 van de 10 keer toch te stoned om dingen op te merken. Maar bier, tieten en tiroler muziek maken mij ook blij.
[..]
In de kelder, waar hij hoort.
Soms mag hij even van de ketting, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Mono de huistroll, mag niet uit de kelder.
Hier word je toch gewoon zielsgelukkig van?quote:
Pics in de BIER-SC, maarja, wie komt daar nou als de GEERD-SC bestaatquote:
Dikke groovequote:
Je bent stoned houdt van bier en tieten wutquote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Pics in de BIER-SC, maarja, wie komt daar nou als de GEERD-SC bestaat
Pics van moira dan!!1quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Pics in de BIER-SC, maarja, wie komt daar nou als de GEERD-SC bestaat
Echt he? Mooi stukje cult.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier word je toch gewoon zielsgelukkig van?
wollah ben jij seksist ofzo?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:31 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Je bent stoned houdt van bier en tieten wut
Kende ge niet lezen? Of bende gewoon LUIquote:
Kijk letterlijk in de OP van de BIER-SC danquote:
Wat nou seksist viezerik bah!! Pedo!!!111 juf!nnquote:
Andere SC dan Geerd-SC:quote:Op donderdag 10 december 2015 23:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kijk letterlijk in de OP van de BIER-SC danNiet mijn meest flatteuze kiekjes
Maar wel van het mooiste moment uit me lefuh
![]()
KOM VEGTE DAN A MATTIquote:Op donderdag 10 december 2015 23:34 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wat nou seksist viezerik bah!! Pedo!!!111 juf!nn
Die views ookquote:
Mijn GF staat in de OPquote:
Smerige mensen hierquote:Op donderdag 10 december 2015 23:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Die views ook![]()
[ afbeelding ]
Tevens fapje gemaakt
Da's niet eens mijn accountquote:Op donderdag 10 december 2015 23:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Die views ook![]()
[ afbeelding ]
Tevens fapje gemaakt
Als je man maar niet meekomt is t 2v1quote:
Ja als Geerdgod loopt te verkondigen dat iemand lekker is moet dat gecontroleerd worden!quote:Op donderdag 10 december 2015 23:35 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Die views ook![]()
[ afbeelding ]
Tevens fapje gemaakt
Naakte meisjes zonder vagina of aars. RIP genitaliën.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:37 schreef 0108daniel het volgende:
Oehhh bijna jonge naakjes meisjes tijd
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Naakte meisjes zonder vagina of aars. RIP genitaliën.
Wat een baas ben jijquote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ER terugkijken en slapen. Een vriendelijke groet naar jullie allen.
Mocht mijn toekomstige man hier weer langskomen, vertel hem dan dat hij een smerige homo is en dat ik hem nooit meer hoef te zien.
Dankjulliewel.
Wat de fuckquote:Op donderdag 10 december 2015 23:38 schreef Moira. het volgende:
Ik ga ER terugkijken en slapen. Een vriendelijke groet naar jullie allen.
Mocht mijn toekomstige man hier weer langskomen, vertel hem dan dat hij een smerige homo is en dat ik hem nooit meer hoef te zien.
Dankjulliewel.
Picsquote:Op donderdag 10 december 2015 23:37 schreef 0108daniel het volgende:
Oehhh bijna jonge naakjes meisjes tijd
Geerd heb je al wel eens tinder geprobeerd?quote:Op donderdag 10 december 2015 23:39 schreef Geerd het volgende:
Booh zeg als zo een leuk deertnje mij ook leuk vind, dan ja dan zou ik misschien wel de koelkast vullen @!!
12 uur slaap nodig hebbenquote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ook ff fappen mannen, bed in want morgen fucking 14.51 beginnen
Moet je gezichtsboek voor hebben tochquote:Op donderdag 10 december 2015 23:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Geerd heb je al wel eens tinder geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |