Dat denk ik ook ja. Leuk hè, de effecten van een potje destabilisatie van een regio...quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
1 op de 4 kinderen in Syrie heeft/krijgt PTST, allemaal mannen met afkick verschijnselen en mentaal ziek. Vrouwen die mentaal kapot zijn. Ik zie het zeer somber in voor die regio wat dat betreft.
IS mag dan misschien binnen een paar jaar verdreven zijn. De problemen zullen over 40 jaar nog merkbaar zijn.
https://en.wikipedia.org/(...)yjafjallaj%C3%B6kullquote:Op vrijdag 11 december 2015 16:09 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja. Leuk hè, de effecten van een potje destabilisatie van een regio...
Wtf heb jij voor nickname trouwens?
denk je dat ik het draaiboek erbij heb?quote:Op vrijdag 11 december 2015 06:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En wat gaan criminelen dan werkelijk ondernemen tegen IS?
Ik zou je aanraden je in te lezen over de Mexicaanse drugsoorlogen en de extreme wreedheden die daar plaats vinden.quote:Op donderdag 10 december 2015 18:17 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Geldt net zo goed voor zijn mensen. De stoere cartel-jongen in Tijuana uithangen is één ding; naar Syrië gaan waar mensen meer steekjes los hebben in hun hoofd dan in Mexico is een tweede.
En de Mexicanen doen het niet vanuit een ideologie, maar gewoon voor de harde knaken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:50 schreef Viajero het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden je in te lezen over de Mexicaanse drugsoorlogen en de extreme wreedheden die daar plaats vinden.
Kan deze dicht.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Bron
Zo is dat ook weer duidelijk..."de professionele" media die het maar te veel moeite vinden om spectaculaire verhalen te verifiëren...want dan begint het op werk te lijken en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |