Cartels beschikken over tanks en raketten en ik las zelfs een keer straaljagers. Oa piloten zouden zijn omgekocht.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik denk dat Bagdadi meer macht heeft dan zo'n drugsbaron.
Bijna elke IS strijder zit aan de meth oa verscheept door saudi arabie. Alleen daarom kunnen ze tot het laatste moment doorvechten. Zit op mobiel maar was laatst nog een enorme lading onderschept.quote:Op vrijdag 11 december 2015 07:22 schreef Semisane het volgende:
Qua puur psychopathisch geweld doen deze cartels niet echt onder voor isis, maar dit is natuurlijk een beetje groot spraak...sterker nog, het is waarschijnlijker dat men samen gaat werken op de achtergrond.
Ik denk dat het hele "anti-drug" van isis als een blad omslaat op het moment dat ze er serieus geld mee kunnen verdienen...laten we wel wezen, niks hypocrieter dan een groep extreem gelovigen.
Ik las laatst dat ze een speciaal soort drug hebben ontwikkeld dat ze een euforisch gevoel geeft, dat ze gebruiken tijdens hun gevechten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijna elke IS strijder zit aan de meth oa verscheept door saudi arabie. Alleen daarom kunnen ze tot het laatste moment doorvechten. Zit op mobiel maar was laatst nog een enorme lading onderschept.
Tja, ik zei inderdaad al dat ze hypocriet zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bijna elke IS strijder zit aan de meth oa verscheept door saudi arabie. Alleen daarom kunnen ze tot het laatste moment doorvechten. Zit op mobiel maar was laatst nog een enorme lading onderschept.
Die drug heet Fenethylline (aka "Captagon") en is al heel lang geleden door de Duitsers ontwikkeld (als medicijn).quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik las laatst dat ze een speciaal soort drug hebben ontwikkeld dat ze een euforisch gevoel geeft, dat ze gebruiken tijdens hun gevechten.
Vergeet niet dat ze zelfs duikboten hebben, handig om de kustwacht te ontwijken.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Cartels beschikken over tanks en raketten en ik las zelfs een keer straaljagers. Oa piloten zouden zijn omgekocht.
Sommige cartels in mexico zijn begonnen door elite troepen van het leger dus ik weet 't nog net zo niet.
Ja. Geld speelt geen enkele rol.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze zelfs duikboten hebben, handig om de kustwacht te ontwijken.
Is dat ook wat ze gevonden hebben op die hotelkamers in Parijs laatst?quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Die drug heet Fenethylline (aka "Captagon") en is al heel lang geleden door de Duitsers ontwikkeld (als medicijn).
Net zoals hekserij, atheisme, etc is het allemaal maar een excuus om iemand op te ruimen die ongewenst is. Kan ook een boze buurman zijn die even jou aangeeft als drugsgebruiker of een politici die een vervelende journalist aangeeft om atheisme.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:26 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, ik zei inderdaad al dat ze hypocriet zijn.Maar drug-verslaafden worden daar regelmatig onthoofd omdat ze zich niet aan de "regels" houden, maar inderdaad dat wilt niet zeggen dat de isis strijders zich ook aan de regels (moeten) houden.
Dat soort hypocriet gedrag komt vaker voor in dat soort absolute en totaal verknipte groepen/regimes.
Superspeed. Hitler als Kennedy waren gebruikers van deze drug.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:57 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Die drug heet Fenethylline (aka "Captagon") en is al heel lang geleden door de Duitsers ontwikkeld (als medicijn).
Soldaten ook, gebruik van methamfetamine en amfetamine kwamen veel voor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 10:55 schreef Elzies het volgende:
[..]
Superspeed. Hitler als Kennedy waren gebruikers van deze drug.
Nog steeds. Amerikaanse piloten gebruiken bij lange missies amfetaminen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Soldaten ook, gebruik van methamfetamine en amfetamine kwamen veel voor.
Is dat dan om min of meer alle vormen van emoties uit te bannen? Dat zou ook verklaren waarom volgens getuigen van bv de Bataclan de schutters omschreven werden als ijzig kalm.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:05 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Soldaten ook, gebruik van methamfetamine en amfetamine kwamen veel voor.
Vergroting uithoudingsvermogen, en kan inderdaad voor een slaapgebrek zorgen waardoor je emotioneel afvlakt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat dan om min of meer alle vormen van emoties uit te bannen? Dat zou ook verklaren waarom volgens getuigen van bv de Bataclan de schutters omschreven werden als ijzig kalm.
Min of meer wel. Je kunt op dat moment een tandje méér zetten. Zeker in oorlogstijd is een drug die vermoeidheid en honger wegneemt effectief.quote:Op vrijdag 11 december 2015 11:10 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is dat dan om min of meer alle vormen van emoties uit te bannen? Dat zou ook verklaren waarom volgens getuigen van bv de Bataclan de schutters omschreven werden als ijzig kalm.
Captagon pillen inderdaad. Schijnen erg populair te zijn onder jihadi's.quote:Op vrijdag 11 december 2015 09:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bronquote:Steve Charnock, who works for Thug Life Videos, told the Daily Mail that he and his boss had conceived the idea and written it on 30 November 2015.
"It was satire, faux news," he said according to the newspaper. "It got a few shares on Facebook initially, but now it is the top story on some websites."
Joaquin Guzman is considered the "most powerful drug trafficker in the world" by the United States Department of the Treasury.
He escaped from Altiplano prison in Mexico through a tunnel in July 2015.
Charnock said that none of the news outlets contacted him to clarify the information, nor questioned the claim that the cartel had moved into the Middle East.
It was fun while it lasted.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:22 schreef Semisane het volgende:
[..]
Bron
Zo is dat ook weer duidelijk..."de professionele" media die het maar te veel moeite vinden om spectaculaire verhalen te verifiëren...want dan begint het op werk te lijken en zo.
Ik betwijfel het, globaal spreekt geld meer mensen tot de verbeelding als de is ideologie.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:50 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ik denk dat Bagdadi meer macht heeft dan zo'n drugsbaron.
1 op de 4 kinderen in Syrie heeft/krijgt PTST, allemaal mannen met afkick verschijnselen en mentaal ziek. Vrouwen die mentaal kapot zijn. Ik zie het zeer somber in voor die regio wat dat betreft.quote:Op vrijdag 11 december 2015 15:13 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Captagon pillen inderdaad. Schijnen erg populair te zijn onder jihadi's.
Vraag me welk af hoe praktisch dat werkt in de praktijk. Bedoel, het effect kan leuk zijn en zo, maar als dat soort zooi uit gaat werken, voel je je vreselijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |