En toch is hij het laatst uitgepeild in de buurt waar ze haar ID verloren is.... bijzonder.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:00 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Waarom zou iemand zijn eigen telefoon weggooien?. Misschien heeft iemand die uit haar hand geslagen in die toko. Was ze immers niet zoekende geweest naar iets? leek het volgens bronnen.
Dan kan ook verklaard worden waarom ze haar telefoon niet opnam/kon opnemen. Iemand anders is er aan de haal mee gegaan.
D'r was er eentje, die is gaan zoeken samen met de eigenaar, gaan bellen en naar de politie gegaan.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vraag me af waarom niet een van die vriendinnen haar tegengehouden hebben of achter haar aan was gelopen. Lekkere vriendinnen heb je dan die je in de steek laten.
Ik pies ook liever alleen, al zet ik mijn vraagtekens bij de vriendinnenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:
Ik vraag me af waarom niet een van die vriendinnen haar tegengehouden hebben of achter haar aan was gelopen. Lekkere vriendinnen heb je dan die je in de steek laten.
Eentje trok verdorie meteen aan de bel, stond om 02:55 uur bij het politiebureau.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik pies ook liever alleen, al zet ik mijn vraagtekens bij de vriendinnen
ID kan eruit gehaald zijn en weggegooid.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
En toch is hij het laatst uitgepeild in de buurt waar ze haar ID verloren is.... bijzonder.
jeetje...quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef matthijst het volgende:
16-jarig kind spring vast niet zomaar voor de trein. Misschien al langer het labieltje van de groep. Zoeen die er wel bij zit maar waarvan niemand d'r echt zou missen, en zéker z'n wijn niet voor zou laten staan omdat ze weer eens eens een van d'r buien heeft.
Vraag me dan wel af waar die andere twee waren...quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eentje trok verdorie meteen aan de bel, stond om 02:55 uur bij het politiebureau.
Beetje laat he? Ik vertrouw die wijven nietquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eentje trok verdorie meteen aan de bel, stond om 02:55 uur bij het politiebureau.
Als de een de ander net een klap verkocht heeft (ongeacht wie wie geslagen heeft), dan verwacht je dat de ander gewoon achter de een aanrent?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:08 schreef syndroom het volgende:
Ja, d'r waren klappen gevallen zei Peter R de Vries. Dat zal er wel mee te maken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Burdie het volgende:
[..]
Vraag me dan wel af waar die andere twee waren...
Inderdaad. Nu ze overleden is kunnen ze natuurlijk van alles zeggenquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje laat he? Ik vertrouw die wijven niet
Binnen een uur? Ik vind dat dus erg snel, wat heel snel.quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje laat he? Ik vertrouw die wijven niet
Een andere vriendin dan?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de een de ander net een klap verkocht heeft (ongeacht wie wie geslagen heeft), dan verwacht je dat de ander gewoon achter de een aanrent?
Waarom? meestal staat het op film en lachen ze eromquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als de een de ander net een klap verkocht heeft (ongeacht wie wie geslagen heeft), dan verwacht je dat de ander gewoon achter de een aanrent?
Ze waren met z'n vieren, een reageert door te zoeken. Er was ruzie, tja met die andere twee dan?quote:
Er ging er maar 1 naar de politie?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
jeetje...
en jij durft nog wat van een ander mans post te zeggen?
Best kans dat het op die beelden van de dansvloer te zien is, die liggen ook bij de politiequote:Op vrijdag 11 december 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom? meestal staat het op film en lachen ze erom
De vriendinnen zijn ook aan het wissen gegaanquote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Best kans dat het op die beelden van de dansvloer te zien is, die liggen ook bij de politie
Dat wil toch niet zeggen dat ze labiel was of meer?quote:Op vrijdag 11 december 2015 20:15 schreef matthijst het volgende:
[..]
Er ging er maar 1 naar de politie?
De anderen vonden het dus niet spannend genoeg.
En wekelijks hebben duizenden pubers ruzie maar er springen er geen duizend voor de trein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |