abonnement Unibet Coolblue
pi_158146522

quote:
Xbox One
De Xbox One is het nieuwe all-in-one entertainmentsysteem van Microsoft, de derde generatie Xbox en ditmaal wederom met indrukwekkende hardware. Het systeem is tot 10x sneller te zijn dan voorganger, de Xbox 360, en kan daarnaast op een ongekende manier detail weergeven.

Gaming staat nog steeds centraal bij de Xbox One en met een 8-core 64-bit processor, 8GB ram aan werkgeheugen en een snelle grafische chip van AMD is de komende generatie games mooier en levendiger dan ooit. Daarnaast beschikt het systeem verder over een Blu-Ray speler (waardoor games nu ook op (50GB) Blu-Ray discs zullen worden gezet) en Wi-Fi Direct. Andere feature is Miracast om snel het scherm van smartphone, tablet of pc te kunnen delen.

Games zullen te allen tijde een verplichte installatie nodig hebben op de interne harde schijf van maar liefst 500GB. Mocht deze vol raken, dan is er de mogelijk om een externe USB 3.0 schijf aan de Xbox One te koppelen voor extra opslagruimte. Ondertussen komen er ook bundels met grotere schijven. Tijdens de verplichte installatie is het mogelijk om vanaf een bepaald percentage te gamen, maar dit limiteert zich vaak tot een beperkt gedeelte van de game.

Naast de welbekende HDMI-uitgang, zit er dit maal ook een HDMI-ingang in. Hiermee kan een (HDMI) signaal worden doorgevoerd naar de TV, via de Xbox One. Het HDMI-signaal van je settopbox bijvoorbeeld, waarbij de Xbox One vervolgens een overlay kan tonen. In de VS wordt dit bijvoorbeeld gebruikt om meer informatie tonen over de American Football of Basketball-wedstrijd die je zit te kijken of kan toont een interactieve EPG (Elektronische Programma Gids) vanuit de Xbox One terwijl je televisie kijkt. Deze programmagids is ondertussen ook in Nederland te gebruiken voor selecte providers. Hoe gaaf is dat!


quote:
Windows 10
Gaming is nóg leuker geworden met Windows 10. Je bestaande games werken prima, maar je kunt nu ook gamen en contact houden met andere gamers op Xbox One en Windows 10-apparaten. Stream jouw Xbox One-games naar elke willekeurige Windows 10-computer in huis. Speel nieuwe games die speciaal zijn geoptimaliseerd voor Windows 10. En maak en deel moeiteloos gameclips van jouw meest indrukwekkende gamingmomenten met de ingebouwde Game DVR. Van de beste kleine games tot een hele nieuwe era voor pc-gaming: met Windows 10 kun je op eindeloos veel nieuwe manieren spelen.


quote:
Xbox Live - de beste gaming community ter wereld
Xbox Live heeft zich bewezen als de beste multiplayerservice met meer dan 10 jaar ervaring. Dankzij de maximumprestaties van ruim 300.000 servers garandeert Xbox Live next-gen gaming voor de miljoenen gamers overal ter wereld. Dankzij de kracht van onze servers en de kunstmatige intelligentie van onze cloud komen bij elke game epische multiplayerervaringen tot stand. En omdat elke game gehost wordt door servers, zou het probleem van hosts die in het voordeel zijn aanzienlijk verbeterd moeten worden.

Gamertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Reintji op 10-12-2015 16:54:37 ]
pi_158146528
#thuglife
  donderdag 10 december 2015 @ 11:06:02 #3
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158146597
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:01 schreef Reintji het volgende:
#thuglife
Thanks, wilde ook net een nieuwe openen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_158146662
Jongons, wat is beter om nu echt eens mee te beginnen? Witcher 3 of Fallout 4? Heb ze allebei liggen namelijk en wil weer eens een diepe game in duiken. Iets waar ik lekker lang mee zoet ben.

Achtergrondje: Witcher 2 vond ik erg vet, Fallout 3 vond ik geen ruk aan, New Vegas is een van mn favoriete games ooit.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_158147156
Witcher 3 pikko

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games donderdag 10 december 2015 @ 11:49:54 #6
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158147356
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongons, wat is beter om nu echt eens mee te beginnen? Witcher 3 of Fallout 4? Heb ze allebei liggen namelijk en wil weer eens een diepe game in duiken. Iets waar ik lekker lang mee zoet ben.

Achtergrondje: Witcher 2 vond ik erg vet, Fallout 3 vond ik geen ruk aan, New Vegas is een van mn favoriete games ooit.
Lol. Ik denk hetzelfde over F3 en NV.

Fallout 4 en Witcher 3 beide compleet grijs gespeeld, maar Witcher 3 wint het wat mij betreft hands down. Het is ook mijn GOTY. Fallout 4 biedt wel meer 'aanvullend vermaak'.

Moeilijk te zeggen homie, maar een ding is duidelijk: met beide ben je lekker lang zoet :+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games donderdag 10 december 2015 @ 12:59:01 #7
206706 crew  Racerblade
pi_158148529
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongons, wat is beter om nu echt eens mee te beginnen? Witcher 3 of Fallout 4? Heb ze allebei liggen namelijk en wil weer eens een diepe game in duiken. Iets waar ik lekker lang mee zoet ben.

Achtergrondje: Witcher 2 vond ik erg vet, Fallout 3 vond ik geen ruk aan, New Vegas is een van mn favoriete games ooit.
Ik heb Fallout 3 ook met pijn en moeite uitgespeeld, nooit de hype daarvan begrepen. New Vegas nooit gespeeld, maar met Fallout 4 vermaak ik me prima. Ik vond de Capital Wasteland maar saai en eentonig, heb ik bij de Commonwealth totaal niet. En bij Fallout 3 waren de schietmechanics zo slecht dat je gedwongen werd bijna alleen in VATS te schieten. Is bij deel 4 ook totaal niet aan de orde.
pi_158149407
Fallout 3 vond ik fantastisch, 1 van m'n favoriete games op de 360. Witcher 2 vond ik dusdanig niks dat ik nooit aan 3 zal beginnen.

Om er maar even een mening tegenaan te gooien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_158149818
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:06 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Thanks, wilde ook net een nieuwe openen :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oprechte excuses, had het niet in de gaten o|O

Had tab open laten staan, kom net thuis en denk "goh wat stil in het topic", maar had dus de lapo :|W
pi_158150052
TES:O is nu eindelijk bezig, pak ook gelijk Van Helsing even mee, iemand deze al gespeeld?
  Eindredactie Games donderdag 10 december 2015 @ 14:14:05 #11
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158150258
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:04 schreef Teeno het volgende:
TES:O is nu eindelijk bezig, pak ook gelijk Van Helsing even mee, iemand deze al gespeeld?
Was wel nieuwsgierig naar Van Helsing, lijkt me wel een okeeje titel voor couch co-op.
Zie ook The Incredible Adventures of Van Helsing: Final Cut

Is TES:O ook al speelbaar? Ga 'm vanavond ook even proberen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 10 december 2015 @ 14:14:13 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158150269
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:38 schreef OMG het volgende:
Fallout 3 vond ik fantastisch, 1 van m'n favoriete games op de 360. Witcher 2 vond ik dusdanig niks dat ik nooit aan 3 zal beginnen.

Om er maar even een mening tegenaan te gooien.
Hoe was The Division?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 10 december 2015 @ 14:20:32 #13
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158150385
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:54 schreef Teeno het volgende:

[..]

Oprechte excuses, had het niet in de gaten o|O

Had tab open laten staan, kom net thuis en denk "goh wat stil in het topic", maar had dus de lapo :|W
;) :*
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 10 december 2015 @ 14:21:15 #14
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_158150405
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:04 schreef Teeno het volgende:
TES:O is nu eindelijk bezig, pak ook gelijk Van Helsing even mee, iemand deze al gespeeld?
Net even een uurtje. Lijkt veel op Diablo, het pakt me nog niet heel erg..
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_158150548
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:14 schreef 2dope het volgende:

[..]

Hoe was The Division?
Die probeer ik vanavond. Gisteren toen ik thuis kwam de download aangezet, en toen ik naar bed ging was 'ie pas op 60%.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_158152722
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:01 schreef Reintji het volgende:
#thuglife
Wil jij mij in de OP zetten?

Teeno - Teyno87
pi_158153029
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongons, wat is beter om nu echt eens mee te beginnen? Witcher 3 of Fallout 4? Heb ze allebei liggen namelijk en wil weer eens een diepe game in duiken. Iets waar ik lekker lang mee zoet ben.

Achtergrondje: Witcher 2 vond ik erg vet, Fallout 3 vond ik geen ruk aan, New Vegas is een van mn favoriete games ooit.
Hmm pittige vraag. Ik zeg W3
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158153476
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 16:23 schreef Teeno het volgende:

[..]

Wil jij mij in de OP zetten?

Teeno - Teyno87
Done
  Eindredactie Games donderdag 10 december 2015 @ 17:21:09 #19
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158153993
Net ff een Twitch-streampje gekeken van Van Helsing en het lijkt me vrij kut eigenlijk.
Gewoon low-budget Diablo 3 (zelfs dezelfde vijanden).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158157836
quote:
2s.gif Op donderdag 10 december 2015 17:21 schreef 2dope het volgende:
Net ff een Twitch-streampje gekeken van Van Helsing en het lijkt me vrij kut eigenlijk.
Gewoon low-budget Diablo 3 (zelfs dezelfde vijanden).
Ik hoef hem ook niet, heb diablo 3 al op de one :@
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_158157964
quote:
5s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongons, wat is beter om nu echt eens mee te beginnen? Witcher 3 of Fallout 4? Heb ze allebei liggen namelijk en wil weer eens een diepe game in duiken. Iets waar ik lekker lang mee zoet ben.

Achtergrondje: Witcher 2 vond ik erg vet, Fallout 3 vond ik geen ruk aan, New Vegas is een van mn favoriete games ooit.
Witcher 3 Spanky!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games vrijdag 11 december 2015 @ 11:15:44 #22
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158168467
TES:O gister een paar uur geprobeerd. Het is wel grappig, maar jezus die graphics :')
Ben allesbehalve een gfx jankert, maar dit lijkt gewoon op Oblivion met alles op medium.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_158169368
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 december 2015 11:15 schreef 2dope het volgende:
TES:O gister een paar uur geprobeerd. Het is wel grappig, maar jezus die graphics :')
Ben allesbehalve een gfx jankert, maar dit lijkt gewoon op Oblivion met alles op medium.
Moet zeggen dat ik gameplay altijd prefereer boven de gfx, maar kon gisteren merken dat ik weinig van dit soort spellen speel, bij de eerste missies liep ik al vast (waar de fuk moet je heen nadat je die sentinel hebt gemold) en dan gaat bij mij de console uit |:(

Nog verder gegaan met Diablo?
  Eindredactie Games vrijdag 11 december 2015 @ 12:25:13 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_158169549
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 12:12 schreef Teeno het volgende:

[..]

Moet zeggen dat ik gameplay altijd prefereer boven de gfx, maar kon gisteren merken dat ik weinig van dit soort spellen speel, bij de eerste missies liep ik al vast (waar de fuk moet je heen nadat je die sentinel hebt gemold)
Deurtje door naar de Prophets cell. Je hebt gewoon de quest pointer toch, net als in Skyrim.
quote:
Nog verder gegaan met Diablo?
Nope, niet meer aangeraakt sinds Fallout 4 :P Pak ik ooit wel weer een keer op.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  zaterdag 12 december 2015 @ 11:12:04 #25
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158190385
269 euro bij GameMania met Gears. Koekoek. Wat een prijzen nu al.

Heb het idee dat deze generatie snel voorbij is met die pricedrops. Dat is niet houdbaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')