En toch is het beter als bij sony, waar je elke maand 2 gare indies krijgt die niemand wil spelen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:41 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zo denderend vind ik het niet, vorige maand ook niet overigens.
Voor de currentgens vind ik het bij beiden niet veel soeps, maar op de PS4 kreeg je tenminste nog Rocket Leaque.quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
En toch is het beter als bij sony, waar je elke maand 2 gare indies krijgt die niemand wil spelen.
rocket league is de enige game ik heb gedownload bij PSN de rest is echt troepquote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Voor de currentgens vind ik het bij beiden niet veel soeps, maar op de PS4 kreeg je tenminste nog Rocket Leaque.
Ik vind dat het niveau bij beiden nog een stuk omhoog kan.
Maar die grote titels zie ik ook niet meer voor current gen. Begrijp me goed, dezelfde klacht heb ik bij PSN.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
rocket league is de enige game ik heb gedownload bij PSN de rest is echt troep
Bij MS heb ik al Blackflag, Tombraider, ect voorbij zien komen dat zijn toch echt wel wat grotere titels.
Naja je hebt nu op dit moment nog Thief,quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar die grote titels zie ik ook niet meer voor current gen. Begrijp me goed, dezelfde klacht heb ik bij PSN.
90% van de Games with Gold heb ik me prima mee vermaakt. Met D4, Rayman Legends, Black Flag, Tomb Raider, The Walking Dead en Thief zitten er voldoende 'grote' titels bij, ook voor deze generatie. Bijna alle kleinere titels krijgen ook vooral positieve kritieken, enkele uitzonderingen daargelaten. Child of Light en Valiant Hearts bijvoorbeeld zijn uitstekende games, dus ik snap niet zozeer wat er te klagen valt.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Voor de currentgens vind ik het bij beiden niet veel soeps, maar op de PS4 kreeg je tenminste nog Rocket Leaque.
Ik vind dat het niveau bij beiden nog een stuk omhoog kan.
Okay maar de PS3 games zijn bij PSN ook prima. Probleem is de tendens van de laatste tijd bij zowel Sony als Microsoft bij current gen. Je ziet een tendens dat de titels minder worden en ik hoop dat ze die tendens doorbreken.quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Naja je hebt nu op dit moment nog Thief,
ja het zijn oudere games tuurlijk, kan ook niet uit om een spel dat 2 maand oud is er bij te doen.
Maar ze zijn er wel, en sowieso krijg je nu 4 games op de one dmv de 360 games.
en omdat het 360 games zijn kunnen ze gewoon 2 volle AAA titels erbij doen.
Terwijl psn dus nog steeds matige indies blijft pompen
Kijk naar de laatste maanden en je ziet een tendens die bij PSN al langer gaande is.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:18 schreef Racerblade het volgende:
[..]
90% van de Games with Gold heb ik me prima mee vermaakt. Met D4, Rayman Legends, Black Flag, Tomb Raider, The Walking Dead en Thief zitten er voldoende 'grote' titels bij, ook voor deze generatie. Bijna alle kleinere titels krijgen ook vooral positieve kritieken, enkele uitzonderingen daargelaten. Child of Light en Valiant Hearts bijvoorbeeld zijn uitstekende games, dus ik snap niet zozeer wat er te klagen valt.
Ik heb alleen niks aan PS3 games op mijn PS4quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okay maar de PS3 games zijn bij PSN ook prima. Probleem is de tendens van de laatste tijd bij zowel Sony als Microsoft bij current gen. Je ziet een tendens dat de titels minder worden en ik hoop dat ze die tendens doorbreken.
September Tomb Raider, oktober Valiant Hearts & The Walking Dead, november Pneuma, december Thief, januari Killer Instinct. Ik zie het niet zo. En dan zitten er ook nog goede BC-titels tussen zoals Dirt 3 en Deus Ex.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kijk naar de laatste maanden en je ziet een tendens die bij PSN al langer gaande is.
Dat zijn dus oudere titels. Als je naar de laatste twee maanden kijkt zit het anders. Dat bedoel ik dus met een ongewenste tendens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:44 schreef Racerblade het volgende:
[..]
September Tomb Raider, oktober Valiant Hearts & The Walking Dead, november Pneuma, december Thief, januari Killer Instinct. Ik zie het niet zo. En dan zitten er ook nog goede BC-titels tussen zoals Dirt 3 en Deus Ex.
Al zouden er twee slechte maanden geweest zijn, waar ik het niet mee eens ben, dan spreek je al van een tendens? Wat een bull, 40 dagen geleden nog was The Walking Dead gratis, volgens velen een GOTY en behoorde zelfs bij de beste games van de generatie. Maar 40 dagen is blijkbaar te lang geleden en niet relevant meer?quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zijn dus oudere titels. Als je naar de laatste twee maanden kijkt zit het anders. Dat bedoel ik dus met een ongewenste tendens.
Ik zie geen tendens. De laatste paar maanden hadden net zoveel AAA-titels als pakweg een half jaar of een jaar geleden. De enige noemenswaardige verandering is dat het aantal gratis games verdubbeld is per november.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zijn dus oudere titels. Als je naar de laatste twee maanden kijkt zit het anders. Dat bedoel ik dus met een ongewenste tendens.
Ik vond het twee mindere maanden. Ik ben ook kritisch op de PS+ games trouwens. The Walking Dead zou trouwens op geen enkele manier een GOTY geworden zijn. Maar goed, meningsverschil kan. Ik reageerde vooral op wat Roy schreef dat GWG zoveel beter zou zijn dan PS+, wat ik dus volstrekte onzin vind.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:59 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Al zouden er twee slechte maanden geweest zijn, waar ik het niet mee eens ben, dan spreek je al van een tendens? Wat een bull, 40 dagen geleden nog was The Walking Dead gratis, volgens velen een GOTY en behoorde zelfs bij de beste games van de generatie. Maar 40 dagen is blijkbaar te lang geleden en niet relevant meer?
Op FOK!games zijn weleens Nyko-spullekes besproken. Misschien moet je je baas eens lief aankijken voor een reviewcopyquote:Op dinsdag 22 december 2015 17:40 schreef 2dope het volgende:
Iemand wel eens wat gekocht bij/van Nyko? www.nyko.com
Ben geïnteresseerd in die xbone data bank.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Op FOK!games zijn weleens Nyko-spullekes besproken. Misschien moet je je baas eens lief aankijken voor een reviewcopyGeen verkeerd idee. Die harde schijf gaat al genoeg kostenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ThanksStefan is alweer een dikke twee maand auf schwarz.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Staan er genoeg hierquote:Op vrijdag 25 december 2015 12:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand met een mooie Xbox One thema?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |