Geen idee, ik googlde gewoon even voor 'n plaatjequote:Op maandag 14 december 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
Ohwwwquote:Op maandag 14 december 2015 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, ik googlde gewoon even voor 'n plaatje
ik vroeg of wat je nu doet werkt, dit is daar geen antwoord op.quote:Op maandag 14 december 2015 17:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Deezer zich primair richt op online dating en dat ik juist afstand neem van die datingsites en apps. Ik ben daar een beetje klaar mee.
Dat je succesvol bent in het leggen van contact via een site of app hoeft nog helemaal niet te betekenen dat je ook goed bent in daten. Dat zijn echt twee verschillende werelden.
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.quote:Op maandag 14 december 2015 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vroeg of wat je nu doet werkt, dit is daar geen antwoord op.
http://www.bol.com/nl/p/models/1001004011648211/quote:Op maandag 14 december 2015 18:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Is dat 'dummies' boek uit de OP, een aanrader? Welk goedgeschreven boek is een aanrader voor het leggen van contacten met de andere sexe, hoe je het gesprek gaande houdt etc. en hoe je de signalen moet interpreteren?
en ik denk dat dat voor iedereen anders is.quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.
Dat t per persoon verschilt wat beter zal werken.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Hoe denken jullie erover, offline vs online daten? (lees contact leggen met vrouwen)
Daten is altijd offline, contact maken kan eventueel online.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Hoe denken jullie erover, offline vs online daten? (lees contact leggen met vrouwen)
Dat lijkt mij een hele goede tip. Dank je wel!quote:Op maandag 14 december 2015 18:14 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/models/1001004011648211/
Dit is een aanrader.
Maar hoe kun jij dat nou weten? Ik hoor heel erg vaak dat je helemaal geen vrienden hebt, geen sociale contacten, geen goede relatie met je ouders.quote:Op maandag 14 december 2015 18:13 schreef syndroom het volgende:
[..]
Om antwoord op je vraag te geven heeft tot nu toe nog niets gewerkt. Wel ben ik van mening dat online daten ondanks dat het lekker makkelijk is vanuit je luie stoel dat het minder snel succesvol werkt dan offline daten.
Ligt eraan in welke kringen je je bevindt. Als ik bij mijn familie ga kijken, had iedereen op onze leeftijd al minderen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig. Oh en mocht er hier een dame zijn die benieuwd is hoe ik echt ben, DM even. Kunnen we misschien een meet of date regelenWat heb ik te verliezen?
Mannen en vrouwen hebben elkaar niet meer nodig om te overleven, dus kunnen kieskeurig zijn in wat ze willen.quote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig.
Ik denk dat voor het mogelijk is om succesvol te daten, het eerst nodig is om sociale contacten te kunnen leggen en onderhouden met allerlei mensen, maanen en vrouwen, zonder dat daar een seksuele of liefdescomponent bij zit.quote:Op maandag 14 december 2015 18:16 schreef syndroom het volgende:
Bij de mensen die ik ken is dat er zeker, maar dan heb ik het wel over stabiele relaties. Niet de relazen wat je hier op Fok leestquote:Op maandag 14 december 2015 19:19 schreef Deezertje het volgende:
Jullie merken trouwens niet dat er vooral bij jongvolwassenen geen 'huisje boompje beestje' gevoel meer is? Mensen scheiden sneller en er zijn relatief veel alleenstaanden tegenwoordig.
Weet niet of dit sarcastisch is of niet.quote:Op maandag 14 december 2015 20:04 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen hebben elkaar niet meer nodig om te overleven, dus kunnen kieskeurig zijn in wat ze willen.
Ben jij daar in je dagelijks leven mee bezig?quote:Op maandag 14 december 2015 20:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Weet niet of dit sarcastisch is of niet.
Indien sarcastisch: we hebben elkaar nodig om voor te planten.
Absoluut niet. Maar nu snap ik jequote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ben jij daar in je dagelijks leven mee bezig?
Ik bedoel dat het idee van het 'echtpaar' steeds minder belangrijk wordt. Vrouwen hebben geen man meer nodig om hun te onderhouden en mannen geen vrouw meer om voor hun te zorgen (generaliserend gezegd binnen de 'westerse' cultuur'). Er is nu veel meer ruimte om rond te kijken, te experimenteren, kieskeurig te zijn, ipv op je 20ste getrouwd het huis uit (evt met door ouders geregelde echtgenoot).
Dat kan wat minder uitpakken voor degenen die niet zo in deze dynamiek kunnen meekomen, daar komt ook een deel van de frustratie vandaan.
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?quote:Op maandag 14 december 2015 21:14 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Dat kan wat minder uitpakken voor degenen die niet zo in deze dynamiek kunnen meekomen, daar komt ook een deel van de frustratie vandaan.
nee.quote:Op maandag 14 december 2015 21:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?
Vroeger had een vrouw en man nodig om het huis uit te kunnen. Iemand die haar financieel verzorgde en beschermen kon. Een man had een vrouw nodig om zijn huishouden te doen. Men had elkaar dus nodig. Daarnaast was het sociaal gezien not done om niet te trouwen. Dus als je zelf geen partner vond (al dan niet uit liefde) dan kon pa nog wel een partner zoeken voor je.quote:Op maandag 14 december 2015 21:23 schreef syndroom het volgende:
[..]
Leg eens uit. Voor vrouwen is het altijd wel gemakkelijk om aan seks te komen, meesten worden zij wel benaderd en mogen zij als het ware kiezen. Voor mannen daarentegen moeten tegen anderen opconcurreren en hopen dat ze de uitverkorene zijn en worden uitgekozen. Moet ik het zo zien?
Niemand heeft ooit gezegd dat aardig zijn een afknapper is. Als je denkt dat aardig zijn je gegarandeerde toegang tot punani is, heb je het grandioos mis. Wees een complete persoonlijkheid. Wees aardig, maar als ze dom doet, laat haar dat dan ook weten. Weet waar je staat, wat je grenzen zijn, wat je voor haar wil doen en van haar verwacht.quote:Op zondag 13 december 2015 23:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat is het 'spel' dan? Beetje elkaar ongemakkelijk aankijken in een kroeg, hopen op bevestiging en elkaar dan aanspreken en kijken of er wat gemeenschappelijks te praten valt? En zo nee, dit weer herhalen totdat je een dame treft die 't wel ziet zitten?
Sommige dames snap ik ook echt niet. Kwam de afgelopen maanden steeds dezelfde meid tegen op verschillende apps e.d. en nu is ze dus geen single meer en is ze geëindigd met een kerel die verslaafd is aan de drugs en nu aan het afkicken is. Ze is 'trots' op hem want nu is hij 'moedig' om af te kicken van zijn verslaving. Waarom zijn vrouwen toch altijd op zoek naar een beetje drama? Een saaie jongen is niks aan? Of wil je jezelf wijs maken dat hij speciaal voor jou heeft besloten om af te kicken?
Want een vrouw heeft geen concurrentie?quote:Op maandag 14 december 2015 22:12 schreef syndroom het volgende:
Ondanks dat blijft het zo dat de man met tig andere mannen moet concurreren om kans te maken bij een vrouw. Dat probleem hebben vrouwen weer niet.
Dat weet ik ook wel. Toch ligt het voor vrouwen anders, want ik zie niet zo gauw een vrouw huilend op fok zitten omdat zij geen seks kan krijgen. Ze hoeven maar een datingsite of Tinder te openen en een leger aan mannen dat klaarstaat om haar van een lul te voorzien.quote:Op maandag 14 december 2015 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want een vrouw heeft geen concurrentie?
Het is hoogstens zo dat mannen makkelijker hun pik achterna lopen en hun eisen/wensen lager zetten wanneer ze enkel seks will hebben, dan de gemiddelde vrouw.
Een leuke man (en niet perse knap) heeft ze net zo goed voor het uitzoeken.
Maargoed, volgens mij heb ik dit al vaker tegen een dikke stenen muur gezegd
Nee, ik snap je niet.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Toch ligt het voor vrouwen anders, want ik zie niet zo gauw een vrouw huilend op fok zitten omdat zij geen seks kan krijgen. Ze hoeven maar een datingsite of Tinder te openen en een leger aan mannen dat klaarstaat om haar van een lul te voorzien.
De enige optie voor mannen is dan een hoertje of je hand gebruiken. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Het is jouw frustratie die maakt dat het je wel prettig lijkt om als persoon niet meer te zijn dan een gat waar een lul in kan.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Toch ligt het voor vrouwen anders, want ik zie niet zo gauw een vrouw huilend op fok zitten omdat zij geen seks kan krijgen. Ze hoeven maar een datingsite of Tinder te openen en een leger aan mannen dat klaarstaat om haar van een lul te voorzien.
De enige optie voor mannen is dan een hoertje of je hand gebruiken. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Jawel, iedere vrouw krijgt haar droomprins.quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik snap je niet.
Vrouwen hebben (heel generaliserend dan) een minder hoge drive als ze vrijgezel zijn. Dus zoeken minder vaak naar one night stands enzo. dus geen reden om er dan om te gaan janken.
Mannen kunnen ook genoeg srks krijgen, zolang ze maar hun wensen bijstellen. (Dat moeten de meeste vrouwen ook vaak doen) zij krijgen ook niet heel gemakkelijk de kerel die ze super graag willen hebben altijd.
Verhoudingsgewijs zie je minder vrouwen dergelijke topics openen, maar ze zijn er wel. Los van of ze zoals Cue_ zegt minder snel zoeken naar een ONS of dat ze gewoon minder snel online een eigen topic over openen.. Vrouwen miepen liever over andere dingen en mannen miepen liever over dit specifieke onderwerp.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
want ik zie niet zo gauw een vrouw huilend op fok zitten omdat zij geen seks kan krijgen.
Schiet ze geen kut mee op als ze meer wil zijn dan een simpel neukertje en op deze manier eens zoekt naar die boi die verder kijkt dan d'r cupmaat uitsteekt. Neukbaar zijn staat niet gelijk aan geluk ofzo..quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik stel niet dat je kan voorspelling wanneer je het krijgt. Ik stel dat er een hoop ingrediënten nodig zijn om het überhaupt te ervaren.. Ik vind het grappig / raar dat jullie dit niet lijken te onderkennen. / dan wel herkennen.quote:Op maandag 14 december 2015 02:30 schreef Gray het volgende:
[..]
In ''een klik'' lees ik 'een vonk'. Onderdeel van die vonk is voor mij een stukje verrassing, en dat kan je niet voorspellen.
Dus jij zegt dat vrouwen een minder hoog libido hebben als ze vrijgezel zijn?quote:Op maandag 14 december 2015 22:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, ik snap je niet.
Vrouwen hebben (heel generaliserend dan) een minder hoge drive als ze vrijgezel zijn. Dus zoeken minder vaak naar one night stands enzo. dus geen reden om er dan om te gaan janken.
Mannen kunnen ook genoeg srks krijgen, zolang ze maar hun wensen bijstellen. (Dat moeten de meeste vrouwen ook vaak doen) zij krijgen ook niet heel gemakkelijk de kerel die ze super graag willen hebben altijd.
Thats how it isquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat vrouwen een minder hoog libido hebben als ze vrijgezel zijn?Ik had het meer over de beschikbaarheid van een bedpartner. Als je als vrouw de behoefte hebt voor een ONS staan er binnen de kortste keren hordes mannen klaar die even een hotelletje willen boeken om langs te gaan om even van bil te gaan. Geen probleem. Via Tinder of de lokale kroeg of discotheek zo geregeld.
Heb je als man seksuele behoeftes dan kan het knap lastig zijn om op korte termijn een bedpartner te vinden. Zeker als je moeite hebt met versieren. Datingsites en Tinder is nauwelijks te doen vanwege het mannenoverschot, en de meeste vrouwen voelen er weinig voor om zomaar het bed in te duiken zonder eerst dat flirt traject te doorlopen.
Waarom seksualiseer je alles? Je ziet vrouwen maar als een ontvangende partij die een groter aanbod heeft dan mannen. Dit is vreselijk seksistisch en maakt je heel erg onaantrekkelijk. Niet alles draait om seks. Begin eerst maar eens het andere geslacht als mens te zien, in plaats van een zaadcontainer.quote:Op maandag 14 december 2015 22:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Je zegt he goed, ALS. Een beetje een aanname van uit je eigen behoefte dat het voor vrouwen dan maar hetzelfde zou moeten betekenen als voor jou..quote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat vrouwen een minder hoog libido hebben als ze vrijgezel zijn?Ik had het meer over de beschikbaarheid van een bedpartner. Als je als vrouw de behoefte hebt voor een ONS staan er binnen de kortste keren hordes mannen klaar die even een hotelletje willen boeken om langs te gaan om even van bil te gaan. Geen probleem. Via Tinder of de lokale kroeg of discotheek zo geregeld.
Alsof het alleen om flirten gaat..quote:Heb je als man seksuele behoeftes dan kan het knap lastig zijn om op korte termijn een bedpartner te vinden. Zeker als je moeite hebt met versieren. Datingsites en Tinder is nauwelijks te doen vanwege het mannenoverschot, en de meeste vrouwen voelen er weinig voor om zomaar het bed in te duiken zonder eerst dat flirt traject te doorlopen.
Nee daar had je het ook over. Dat eerste ging vooral over het wel of juist niet openen van zeiktopics eroverquote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef syndroom het volgende:
Dus jij zegt dat vrouwen een minder hoog libido hebben als ze vrijgezel zijn?Ik had het meer over de beschikbaarheid van een bedpartner.
Kijk eens naar de kwaliteit van die mannenquote:Als je als vrouw de behoefte hebt voor een ONS staan er binnen de kortste keren hordes mannen klaar die even een hotelletje willen boeken om langs te gaan om even van bil te gaan. Geen probleem. Via Tinder of de lokale kroeg of discotheek zo geregeld.
Niet als je geen eisen/wensen hebt aan je bedparter, dan is dat zo geregeldquote:Heb je als man seksuele behoeftes dan kan het knap lastig zijn om op korte termijn een bedpartner te vinden.
Dat klopt. Maar dat is met alles zo, wil je iets dan moet je er wat moeite voor moeten doen.quote:Zeker als je moeite hebt met versieren.
Genoeg vrouwen die ervoor openstaan. En tja, dan moet je maar wat meer flirten.. Lijkt me niet erg om dat eens te gaan leren dan.quote:Datingsites en Tinder is nauwelijks te doen vanwege het mannenoverschot, en de meeste vrouwen voelen er weinig voor om zomaar het bed in te duiken zonder eerst dat flirt traject te doorlopen.
Ik zeg niet dat het slim is om te doen of leuker. Enkel dat het het hele zoektocht naar een neukertje 20x makkelijker maakt als je weinig wensen hebt.quote:Op maandag 14 december 2015 23:02 schreef ludovico het volgende:
Verder zwaar oneens met Cue_ dat je je eisen lijst zou moeten bijstellen..... Veel meer en beter je best doen zal voor veel meer kansen zorgen.
Ook al heb je geen eisen blijft het als man moeilijker om iemand te regelen. Natuurlijk zijn er grenzen, wil niet met een milf van 50+ opgescheept zitten. Maar stel je eens voor een meisje dat nog jong is en er goed uitziet kan op straat gemakkelijk aan seks komen. Al spreek je 100 mannen aan zullen de meeste wel instemmen met een ONS.quote:Op maandag 14 december 2015 23:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het slim is om te doen of leuker. Enkel dat het het hele zoektocht naar een neukertje 20x makkelijker maakt als je weinig wensen hebt.
Dating sites en tinder zijn prima te doen hoor. Leg de schuld eens waar de schuld ligt, bij jezelf.quote:Op maandag 14 december 2015 23:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat vrouwen een minder hoog libido hebben als ze vrijgezel zijn?Ik had het meer over de beschikbaarheid van een bedpartner. Als je als vrouw de behoefte hebt voor een ONS staan er binnen de kortste keren hordes mannen klaar die even een hotelletje willen boeken of even bij je thuis langs gaan om even van bil te gaan. Geen probleem. Via Tinder of de lokale kroeg of discotheek zo geregeld.
Heb je als man seksuele behoeftes dan kan het knap lastig zijn om op korte termijn een bedpartner te vinden. Zeker als je moeite hebt met versieren. Datingsites en Tinder is nauwelijks te doen vanwege het mannenoverschot, en de meeste vrouwen voelen er weinig voor om zomaar het bed in te duiken zonder eerst dat flirt traject te doorlopen.
Fijn, dan weten we dat.. en nu? Meer dan accepteren kan je niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:09 schreef syndroom het volgende:
Ook al heb je geen eisen blijft het als man moeilijker om iemand te regelen. Natuurlijk zijn er grenzen, wil niet met een milf van 50+ opgescheept zitten. Maar stel je eens voor een meisje dat nog jong is en er goed uitziet kan gemakkelijk aan seks komen. Al spreek je 100 mannen aan zullen de meeste wel instemmen met een ONS.
Een man die de straat opgaat en 100 meisjes aanspreekt is de kans echt zeer zeer klein dat een meisje openstaat voor een ONS. Daarom is het voor vrouwen ook zoveel gemakkelijker om seks te krijgen.
Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken hoor. Ik geef niemand de schuld, probeer alleen uit te leggen dat het voor mannen soms iets moeilijker ligt als het gaat om de beschikbaarheid van een vrouw. Niet iedereen is goed in versieren en zelfs een datingsite kan voor sommigen ook te moeilijk zijn. Hoe verklaar je anders dat er zo'n overwicht aan mannen is op apps en sites? Waarom zijn er alleen maar vrouwelijke prostituees?quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dating sites en tinder zijn prima te doen hoor. Leg de schuld eens waar de schuld ligt, bij jezelf.
Je zegt het zelf al, vrouwen voelen er weinig voor om zomaar het bed in te duiken met jan en alleman. Mannen ontkoppelen gevoel / emotie makkelijker wanneer het om sex gaat. Ik weet zeker wanneer een 6je jou sex aanbiedt dat je er zonder twijfelen op in zal gaan, ook al heb je dr net 10 minuten gesproken. Andersom werkt dat gewoonweg niet zo.
quote:Op maandag 14 december 2015 23:17 schreef syndroom het volgende:
Hoe verklaar je anders dat er zo'n overwicht aan mannen is op apps en sites? Waarom zijn er alleen maar vrouwelijke prostituees?
quote:Op maandag 14 december 2015 23:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Mannen ontkoppelen gevoel / emotie makkelijker wanneer het om sex gaat
En daarmee ga je voorbij aan het gemeenschappelijke gemis dat je niet kan vinden cq krijgen wat je wil en daar zit een veel minder grote kloof als je zo graag wil denken alsof seks zaligmakend is voor iedereen.quote:Op maandag 14 december 2015 23:17 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben best bereid om hand in eigen boezem te steken hoor. Ik geef niemand de schuld, probeer alleen uit te leggen dat het voor mannen soms iets moeilijker ligt als het gaat om de beschikbaarheid van een vrouw.
Omdat je niet verder wil kijken dan je neus lang is, want die zijn er zeker wel.quote:Waarom zijn er alleen maar vrouwelijke prostituees?
Er zijn zat goede mannen, maar net zoals bij sommige verstokte singles hier zit er een verschil tussen goede lui en de vermeend juiste. Ofzo..quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wat al gezegd wordt, de goede mannen zijn zeldzaam.
Natuurlijk zijn die er, alleen wel ver in de minderheid. Zelfde geldt voor porno en erotiek, bijna alles is op mannen gericht, dus het zegt wel iets lijkt mij. Dat er een hoop mannen wel de behoefte hebben aan seksualiteit maar geen geschikte partner kunnen vinden.quote:Op maandag 14 december 2015 23:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat je niet verder wil kijken dan je neus lang is, want die zijn er zeker wel.
Net zoals waar je wel op kiest te reageren, ben je bezig met een enorme confirmation bias. Google eens op porna.quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er, alleen wel ver in de minderheid. Zelfde geldt voor porno en erotiek, bijna alles is op mannen gericht, dus het zegt wel iets lijkt mij. Dat er een hoop mannen wel de behoefte hebben aan seksualiteit maar geen geschikte partner kunnen vinden.
Of er een libido-verschil is. Of denk jij dat alleen single mannen die geen geschikte partner vinden om hem in te stoppen, porno kijken?quote:Op maandag 14 december 2015 23:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn die er, alleen wel ver in de minderheid. Zelfde geldt voor porno en erotiek, bijna alles is op mannen gericht, dus het zegt wel iets lijkt mij. Dat er een hoop mannen wel de behoefte hebben aan seksualiteit maar geen geschikte partner kunnen vinden.
Vrouwen die geen porno/seks kunnen krijgen is meestal ook wat mis mee: zwaar overgewicht of lelijk (ook qua karakter: dikke vrouw die alleen maar boterhammen met chocovlokken eet zeg maar, niet willen veranderen).. Al zijn er nog zat mannen die hun daten. En ja, dat zeg ik als man die het ook niet echt van zijn uiterlijk moet hebben (al ben ik verder gewoon normaal gebouwd; sportief uiterlijk). Maar aan je uiterlijk kan je niet zo veel veranderen helaas, uitstraling wel.quote:Op maandag 14 december 2015 23:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Net zoals waar je wel op kiest te reageren, ben je bezig met een enorme confirmation bias. Google eens op porna.
Vrouwen hebben net zo goed behoefte aan seksualiteit, maar wat Cue zegt koppelen ze dit over het algemeen wat minder makkelijk los en hiermee kan hun visvijver net zo goed erg klein worden. Als je daaraan voorbij blijft gaan, maak je het op bepaalde punten nogal duidelijk waarom een ander vooralsnog geen klik met je ervaart en waar jouw prioriteiten liggen. Daar zit een keuze..
Alsof er geen markt is voor lelijke dan wel dikke mensen. Nog even afgezien van dat echt niet iedereen seks en/of porno wil..quote:Op maandag 14 december 2015 23:40 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Vrouwen die geen porno/seks kunnen krijgen is meestal ook wat mis mee: zwaar overgewicht of lelijk (ook qua karakter: dikke vrouw die alleen maar boterhammen met chocovlokken eet zeg maar, niet willen veranderen)..
Moeten ze dat wel willen, maar net als jij niet met iedereen wil daten en/of op zoek bent naar iets specifieks, hoeft het geen kut verschil te maken in het geluk vinden van zogenaamde al dan niet inferieure opties.quote:Al zijn er nog zat mannen die hun daten.
Uiterlijk is maar een factor, net als uitstraling. Het gaat om een totaalpakket..quote:En ja, dat zeg ik als man die het ook niet echt van zijn uiterlijk moet hebben (al ben ik verder gewoon normaal gebouwd; sportief uiterlijk). Maar aan je uiterlijk kan je niet zo veel veranderen helaas, uitstraling wel.
Same here. Ook heb ik geen kinderwens of wens naar huisje-boompje-beesje, dus die bioklok tikt bij mij ook al niet. Seks is fijn, maar zelden een gemis. Ik ben gelukkig en tevree, daar heb ik alles mee.quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:56 schreef Fascination het volgende:
Ik merk eigenlijk dat ik het tegenovergestelde heb van Deezertje en consorten. Ik vind de tijd nooit rijp om te daten, nog te veel dingen waar ik aan wil werken.
Waarom mis je dat laatste niet? Hier niet makkelijk voorhanden..quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Same here. Ook heb ik geen kinderwens of wens naar huisje-boompje-beesje, dus die bioklok tikt bij mij ook al niet. Seks is fijn, maar zelden een gemis. Ik ben gelukkig en tevree, daar heb ik alles mee.
Omdat er veel meer is om plezier uit te halen in mijn leven. De behoefte zelf is binnen een paar minuten opgelost.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Waarom mis je dat laatste niet? Hier niet makkelijk voorhanden..
Ach, dat valt wel mee. Hoorde gisteren nog twee meiden schaamteloos tegen elkaar zeggen: ''En al seks gehad met je boy?!'' Waar de ander 'jup' op zei en degene die het vroeg het nog niet had gehad met haar date... En die waren jonger dan mij...quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat er veel meer is om plezier uit te halen in mijn leven. De behoefte zelf is binnen een paar minuten opgelost.
Wat is je punt nou precies? Neemt toch niet weg dat Gray de seks niet mist?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee. Hoorde gisteren nog twee meiden schaamteloos tegen elkaar zeggen: ''En al seks gehad met je boy?!'' Waar de ander 'jup' op zei en degene die het vroeg het nog niet had gehad met haar date... En die waren jonger dan mij...
Wat valt er wel mee precies?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee. Hoorde gisteren nog twee meiden schaamteloos tegen elkaar zeggen: ''En al seks gehad met je boy?!'' Waar de ander 'jup' op zei en degene die het vroeg het nog niet had gehad met haar date... En die waren jonger dan mij...
Dat seks niet leuk zou zijn. Als ik dan twee van die meiden hoor denk ik: pff, blijkbaar makkelijk te regelen en niet zo'n taboe meer als vroeger.quote:
Snap het wel, heb het zelf niet op die manier. Maar merk dat wanneer ik andere mannen ontmoet ik merk dat ik niet echt geschikt ben voor het datingvakquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:56 schreef Fascination het volgende:
Ik merk eigenlijk dat ik het tegenovergestelde heb van Deezertje en consorten. Ik vind de tijd nooit rijp om te daten, nog te veel dingen waar ik aan wil werken.
Niemand zegt dat seks niet leuk is. Het is niet het enige leuke in de wereld, en je kunt ook zonder seks of met weinig seks een heleboel leuke dingen doen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat seks niet leuk zou zijn. Als ik dan twee van die meiden hoor denk ik: pff, blijkbaar makkelijk te regelen en niet zo'n taboe meer als vroeger.
Hoezo vind je jezelf niet geschikt voor het datingvak?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Snap het wel, heb het zelf niet op die manier. Maar merk dat wanneer ik andere mannen ontmoet ik merk dat ik niet echt geschikt ben voor het datingvak![]()
Ondertussen zo lang vrijgezel en een muur om me heen gebouwd dat een ander heel erg z'n best moet gaan doen (voor langere tijd) om daar doorheen te komen. Dat werkt meestal niet zo bevorderlijk
Nouja dat wat ik zei, dat openstellen naar een ander / muurtje afbreken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:35 schreef Fascination het volgende:
Hoezo vind je jezelf niet geschikt voor het datingvak?
Klinkt best autistisch als je interesse niet kan faken, lastig op 't werk enzo waar je altijd vriendjes moet blijven met mede-collega's en hoge pieten terwijl mij het ook geen ene fuck boeit wat die doen thuis.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja dat wat ik zei, dat openstellen naar een ander / muurtje afbreken.
Zie ook vaak dingen al snel als moeite doen ofzo, wat ook niet echt helpt.
Het geintresseerd kunnen blijven in een ander.
Waar haal je dat dan weer vandaanquote:
Dus? Dit heeft niets te maken met wie of wat dan ook dan jouw frustraties.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:27 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niemand zegt dat seks niet leuk zou zijn. Alleen heb ik geen frustraties door de afwezigheid van seks met een ander.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat seks niet leuk zou zijn. Als ik dan twee van die meiden hoor denk ik: pff, blijkbaar makkelijk te regelen en niet zo'n taboe meer als vroeger.
Jij wilt daten met iemand waarin je 0,0 bent geinteresseerd, en daarom maar wilt faken?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klinkt best autistisch als je interesse niet kan faken, lastig op 't werk enzo waar je altijd vriendjes moet blijven met mede-collega's en hoge pieten terwijl mij het ook geen ene fuck boeit wat die doen thuis.
Interesse blijven (!) houden. Als het je niks interesseert interesseert het je dus ook niks. En als je dat wel wilt doen overkomen, fake je het.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waar haal je dat dan weer vandaan![]()
Echt, de conclusies/aannames die je trekt slaan echt nergens op.
Nee juist niet. Ik kan NIET faken. Dus als ik date met iemand moet ik ook oprecht geïnteresseerd zijn in diegene (wat natuurlijk een vereiste is als je met iemand op date gaatquote:Op dinsdag 15 december 2015 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij wilt daten met iemand waarin je 0,0 bent geinteresseerd, en daarom maar wilt faken?
Of hoe moet ik je post lezen?
En dat is anders dan ik zou willen/doe?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:42 schreef Deezertje het volgende:
Nee juist niet. Ik kan NIET faken. Dus als ik date met iemand moet ik ook oprecht geïnteresseerd zijn in diegene (wat natuurlijk een vereiste is als je met iemand op date gaat)
Dat zegt ze toch ook niet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:41 schreef Deezertje het volgende:
En als je dat wel wilt doen overkomen, fake je het.
Niet kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes'
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenquote:
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenIk wil ook niet kijken en vooral niks aantrekken (want bezet = reeds voorzien = sowieso geen kans verloren).
En sowieso: opgefokt worden als twee andere verliefde mensen gelukkig zijn met elkaar.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga naar de huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de psych. Dit is gewoonweg niet gezond.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).
quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet het, jarenlang opgespaarde frustratie en geen zicht op een einddatum/oplossing voor die ellende (lees: daten/relatie).
Daarom zal professionele hulp je handvatten bieden om hiermee om te gaan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:50 schreef Deezertje het volgende:
Iemand een idee hoe je je zielige ik kan uitschakelen? Ik wordt serieus steeds opgefokter als ik de zoveelste wallpaper op iemands telefoon/laptop zie van 'ons tweetjes'
De oplossing weet ik wel (gewoon weer eens daten/relatie krijgen) alleen kan je niet zeggen wanneer dat is hequote:
Bezet of niet, is dat je enige criterium?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar soms hoef ik niet eens moeite te doenIk wil ook niet kijken en vooral niks aantrekken (want bezet = reeds voorzien = sowieso geen kans verloren).
Ga jij anderen nou maar geen 'advies' geven en richt je aandacht op jezelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.
Daten/relatie krijgen is geen oplossing voor jouw problematiek, snap dat dan.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
De oplossing weet ik wel (gewoon weer eens daten/relatie krijgen) alleen kan je niet zeggen wanneer dat is heinmiddels 25 en had wel verwacht weer eens te daten. Veel mensen hebben immers een relatie op deze leeftijd.
Haha , ik wou 't niet weer zeggen nee. Maar ik raak opgefokt omdat het de zoveelste teleurstelling is, ook al voel ik helemaal niets voor dat meisje snap je?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al eerder een keer duidelijk gemaakt. Dat huilen en boos worden je niet echt aantrekkelijk maakt in het vinden van een partner. Geforceerd opzoek gaan mag ook niet want vrouwen ervaren dat als te wanhopig, ook niet sexy. Met andere woorden moet je maar afwachten en genoegen nemen met uitspraken zoals 'jou tijd komt nog wel' 'je komt de ware nog wel tegen' en 'maak je geen zorgen'.als ik de anderen hier moet geloven.
Wat kunnen die wel wat wij niet kunnen? Ik denk dat een psycholoog hetzelfde zal zeggen wat een half jaar lang hier al tegen hem verteld wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nou, en in de tussentijd dat je daag genoegen mee neemt, kun je dan naar een psycholoog, kun je aan jezelf werken, een sociale kring opbouwen waarmee je je leven leuk maakt en genieten van het leven.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ze moet me wel positief opvallen, maar dat is ook de hele insteek van een datingsite dat je iedere man/vrouw daar als een optie ziet?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bezet of niet, is dat je enige criterium?
Zie jij echt iedere vrouw als een optie, tenzij ze bezet is? o ja, of heel lelijk en dik, dan ook niet.
Psycholoog lijkt me echt een hele goede optie.
Die kunnen een stuk meer dan ons. Het zou voor jou ook een goed idee zijn om eens een gesprek te gaan voeren.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat kunnen die wel wat wij niet kunnen? Ik denk dat een psycholoog hetzelfde zal zeggen wat een half jaar lang hier al tegen hem verteld wordt.
Omdat ik nu op een leeftijd zit waar het voor mijn gevoel 'nu' moet gebeuren. Zeker als je daartussen nooit wat hebt gehad. En natuurlijk is dat niet zo en kan een relatie ook spontaan uitgaan en zit je 3 maanden later in hetzelfde schuitje... maar het geeft je leven wel een drive/opkikker.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daten/relatie krijgen is geen oplossing voor jouw problematiek, snap dat dan.
Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar kan me daar niet druk om maken. Waarom jij wel?
Van iemand houden en dat het wederzijds is, is zeker een opkikker in je leven. Maar in de huidige omstandigheden waarin jij je bevindt (wanhoop oid), gaat je niet in je voordeel werken en als het uit is/gaat, ben je wat ouder en begin je weer bij het begin en zitten we hier weer.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik nu op een leeftijd zit waar het voor mijn gevoel 'nu' moet gebeuren. En natuurlijk is dat niet zo en kan een relatie ook spontaan uitgaan en zit je 3 maanden later in hetzelfde schuitje... maar het geeft je leven wel een drive/opkikker.
Mezelf motiveren lukt al haast niet meer, dus ik heb een ander nodig die dat doet. En het liefst iemand die écht om mij geeft waarvoor ik dan ook een stapje harder zou willen zetten (en nee, ouders zijn dat op dat punt niet).quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van iemand houden en dat het wederzijds is, is zeker een opkikker in je leven. Maar in de huidige omstandigheden waarin jij je bevindt (wanhoop oid), gaat je niet in je voordeel werken.
Je ziet een wallpaper op telefoon of laptop. Dat is dus niet via de datingsite, want dan kun je niet op iemands wallpaper kijken en wat doen zij dan op de datingsite?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze moet me wel positief opvallen, maar dat is ook de hele insteek van een datingsite dat je iedere man/vrouw daar als een optie ziet?
Waarom zouden de anderen het voor jou doen? Het boeit de ander echt werkelijk helemaal niks wie jij bent/wat jij doet.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mezelf motiveren lukt al haast niet meer, dus ik heb een ander nodig die dat doet. En het liefst iemand die écht om mij geeft waarvoor ik dan ook een stapje harder zou willen zetten (en nee, ouders zijn dat op dat punt niet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |