abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158234927
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 12:29 schreef Etsu het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je match?
pi_158235046
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 12:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je match?
Lekker. :Y Gisteren de hele dag een beetje geappt over van alles, en verder weet ik alleen nog zijn naam en zijn leeftijd. _O- Maar dat komt wel.
Hij is ook gek op sushi, en ik kan het maken en hij heeft er geen concentratie voor, dus later op de avond nadat die met Netflix was begonnen (hij had het niet :') ) en een serie op mijn aanraden, wel kon waarderen, heb ik hem voorgesteld om van de week te netflixen met zelfgemaakte sushi. Het leek hem heel erg leuk, maar hij kon stiekem niet (en ik kon me ook moeilijk aanpassen, dus ik kon maar 1 avond) en de kerst zit er natuurlijk ook aan te komen. Daarna nog even gezellig gebabbeld, dus denk niet dat ik op die manier ben afgewimpeld. :P

Gisteravond ook over mijn 'ding' verteld, reageerde er positief op. Dus dat is mooi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 12:37:01 ]
  maandag 14 december 2015 @ 12:37:34 #253
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158235069
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja het zal wel een 'de kringen waarin je je beweegt' dingetje zijn maar in mijn omgeving is dat echt heel normaal hoor

Maar goed, hoe mijn vrienden, partners en ik zelf in relaties/daten etc staan verschilt wel vaker van wat mannen in dit topic beweren over vrouwen
Wat JAOC en morphisor zeggen dus. Wellicht ben jij een uitzondering, maar de meeste vrouwen willen als ze met je daten toch echt 'meer dan seks'. Althans, dat is mijn ervaring met dates die ik gehad heb. En je kan niet zeggen dat dat een beperkte ervaring is :@

Dat een open relatie of een one night stand wellicht anders is, is een tweede punt. Dan zal het inderdaad eerder om seks gaan. En ja, het is soms best balen om dat te moeten constateren. Dan sta je dus inderdaad meestal droog.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_158235102
Hoe is het eigenlijk met die knakker die weg was bij zijn vrouw en toch opeens niet kon en iets met een nieuwe baby?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158235120
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:36 schreef Etsu het volgende:

[..]

Lekker. :Y Gisteren de hele dag een beetje geappt over van alles, en verder weet ik alleen nog zijn naam en zijn leeftijd. _O- Maar dat komt wel.
Hij is ook gek op sushi, en ik kan het maken en hij heeft er geen concentratie voor, dus later op de avond nadat die met Netflix was begonnen (hij had het niet :') ) en een serie op mijn aanraden, wel kon waarderen, heb ik hem voorgesteld om van de week te netflixen met zelfgemaakte sushi. Het leek hem heel erg leuk, maar hij kon stiekem niet (en ik kon me ook moeilijk aanpassen, dus ik kon maar 1 avond) en de kerst zit er natuurlijk ook aan te komen. Daarna nog even gezellig gebabbeld, dus denk niet dat ik op die manier ben afgewimpeld. :P

Gisteravond ook over mijn 'ding' verteld, reageerde er positief op. Dus dat is mooi. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed bezig. Wat betreft je spoiler: Wanneer het goed voelt. Uiteindelijk ga je zoiets toch moeten vertellen, maar het hoeft ook weer niet meteen na 5 zinnen vind ik.
  maandag 14 december 2015 @ 12:39:47 #256
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_158235132
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 00:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik zit alleen met mijn rechterhand terwijl ik de boel poog op te voeden hier.
Mijn meisje slaapt als een blok, drukke dag achter de rug.
Pics

Want volgens mij lul jij echt alles bij elkaar
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  maandag 14 december 2015 @ 12:40:44 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158235153
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Echt? Dat is een lastig dilemma? Voor mij absoluut niet. Ik zou mezelf niet zo'n chill persoon vinden als ik het beëindigen van mijn dryspell belangrijker zou vinden dan eerlijk zijn tegen de ander zodat die een geïnformeerde beslissing kan maken
Dat is inderdaad een lastig dilemma en volledig herkenbaar. Maar dat is wellicht niet te begrijpen als je geen ervaring hebt met droogtes die in de Sahara niet zouden misstaan. Al heb ik het helaas niet gedaan in ongeveer dezelfde situatie als JAOC. Maar dat is persoonlijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_158235158
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 12:37 schreef yats het volgende:

[..]

Wat JAOC en morphisor zeggen dus. Wellicht ben jij een uitzondering, maar de meeste vrouwen willen als ze met je daten toch echt 'meer dan seks'. Althans, dat is mijn ervaring met dates die ik gehad heb. En je kan niet zeggen dat dat een beperkte ervaring is :@

Dat een open relatie of een one night stand wellicht anders is, is een tweede punt. Dan zal het inderdaad eerder om seks gaan. En ja, het is soms best balen om dat te moeten constateren. Dan sta je dus inderdaad meestal droog.
Ik vind het echt zo irritant als ik vertel over hoe iets in mijn omgeving gaat en dat het dan een uitzondering is omdat de mannen hier het niet voor elkaar krijgen
Het is geen uitzondering, het gebeurt vaak zat. Ik ken echt niemand in mijn omgeving die nooit een fb of casual seks heeft gehad terwijl alle partijen ook wisten dat dat het enige was wat er gebeurde
En mijn omgeving is wel wat uitgebreider dan 3 mensen of zo :')

En als er zo meteen nog wat vrouwen het met mij eens zijn zullen zij ook altijd bestempeld worden als een uitzondering

Ja het is kut om je wereldbeeld bij te moeten stellen als je er dan als een knuppel uit komt. Kut voor je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 14 december 2015 @ 12:41:38 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158235175
quote:

[..]

SPOILER
De oude nexflix and chill. Glad hoor Ets.

Over je spoiler, dat is een lastig iets. Er is geen juist moment. Het liefste wel zo snel mogelijk, voordat het als emotionele chantage wordt gezien. Al is het niet iets dat je gelijk in het eerste gesprek zegt.

Ik denk dat je met een dagje wachten het best goed hebt gedaan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_158235192
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een lastig dilemma en volledig herkenbaar. Maar dat is wellicht niet te begrijpen als je geen ervaring hebt met droogtes die in de Sahara niet zouden misstaan. Al heb ik het helaas niet gedaan in ongeveer dezelfde situatie als JAOC. Maar dat is persoonlijk.
Dat iemand het niet voor elkaar krijgt om van bil te gaan is toch niet het probleem van het meisje dat het dan wel wil?
Ik zou het echt heel laag vinden dat je dan dus maar voor je eigen gewin gaat bij iemand die eindelijk wel eens interesse in je heeft omdat je het zelf wel een goed excuus vind dat je droog staat

bah
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158235310
En hij heeft gisteren een kerstboom opgetuigd in zijn kamer. Iets wat ik zelf nooit zou doen.

Nadat dat ik zei dat samen sushi maken leuk is (met ' ;) '), zei die:
"Je bedoelt ik op de bank en jij in de keuken?"

Ik zie een compromis.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2015 12:49:09 ]
  maandag 14 december 2015 @ 12:57:21 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158235465
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik vind het echt zo irritant als ik vertel over hoe iets in mijn omgeving gaat en dat het dan een uitzondering is omdat de mannen hier het niet voor elkaar krijgen
Het is geen uitzondering, het gebeurt vaak zat. Ik ken echt niemand in mijn omgeving die nooit een fb of casual seks heeft gehad terwijl alle partijen ook wisten dat dat het enige was wat er gebeurde

En als er zo meteen nog wat vrouwen het met mij eens zijn zullen zij ook altijd bestempeld worden als een uitzondering

Ja het is kut om je wereldbeeld bij te moeten stellen als je er dan als een knuppel uit komt. Kut voor je
Nu verdraai je mijn woorden rhub, dat is niet netjes van je. Ik zeg niet dat ik me niet voor kan stellen dat iemand een fwb of casual seks heeft. Dat heb ik zelf ook gehad waarbij het voor beide duidelijk was en kan ik me dus prima voorstellen. Ik zeg alleen dat jij het iets te makkelijk voorstelt. Ik vind het dan weer irritant dat iemand niet leest wat er staat en daardoor een ander onterecht op een bepaalde manier neer zet.
pi_158235470
quote:

[..]

Ik ben het wel met je eens, en ik ben zeker geen vrouw. Meeste van mijn relaties stammen voort uit sexen op de eerste date.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_158235634
quote:
10s.gif Op maandag 14 december 2015 12:48 schreef Etsu het volgende:
En hij heeft gisteren een kerstboom opgetuigd in zijn kamer. Iets wat ik zelf nooit zou doen.

Nadat dat ik zei dat samen sushi maken leuk is (met ' ;) '), zei die:
"Je bedoelt ik op de bank en jij in de keuken?"

Ik zie een compromis.
Bedoelde hij niet gewoon zijn eigen kerstboom?
pi_158235656
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 13:07 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Bedoelde hij niet gewoon zijn eigen kerstboom?
:')
  maandag 14 december 2015 @ 13:12:59 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158235731
Visie van een andere vrouw :+
Ik hoor liever in de meeste gevallen liever niet direct dat het enkel voor de avond is. Niet omdat ik dan perse meer van de kerel wil, maar omdat ik het spelletje erom heen minder leuk vind ofzo.
Als het de dag erna duidelijk wordt, of juist niet, no problem. Mijn insteek is toch standaard maar voor 1 nacht.
  maandag 14 december 2015 @ 13:13:23 #267
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158235735
quote:

[..]

Als je na een nacht stappen dronken met iemand mee naar huis gaat, weten alle partijen toch ook wat er gaat gebeuren, en hoe groot de kans is dat er een vervolg op komt?
Of moet je dat met je dronken harses nog eerst even fijntjes gaan uitleggen? :')
Komop zeg, niet zo naief.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158235772
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 13:13 schreef SiIk het volgende:

[..]

Als je na een nacht stappen dronken met iemand mee naar huis gaat, weten alle partijen toch ook wat er gaat gebeuren, en hoe groot de kans is dat er een vervolg op komt?
Of moet je dat met je dronken harses nog eerst even fijntjes gaan uitleggen? :')
Komop zeg, niet zo naief.
daar zei ik toch ook niks over? Jij blijft het maar koppelen aan met iemand mee gaan uit de kroeg. Ik gaf een algemeen advies over als je wil vermijden dat een vrouw zich gebuikt voelt voor seks. Ik wist toch niet wat er zondag en maandag overdag nog gebeurt was?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158235854
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 11:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je dingen alleen voor de seks doet 'moet' je daar in mijn ogen wel duidelijk in zijn, zodat de ander kan besluiten of ze dat een leuk aanbod vinden
Dus geen lieve of casual app gesprekjes, vragen naar haar jeugd etc
Gewoon to the point zijn

Ik vind het nooit zo erg als iets alleen een seks ding is, soms is er alleen op dat gebied een klik. .aar ik vind het wel echt rot als dan de indruk word gewekt dat je mij als persoon gewoon leuk vind. Dan voel ik me wel wat 'bedrogen'
juist... lekker zeggen als man dat je het alleen maar om de seks doet :')!
  maandag 14 december 2015 @ 13:21:21 #270
349633 SiIk
Echt zijde
pi_158235858
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 13:16 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

daar zei ik toch ook niks over? Jij blijft het maar koppelen aan met iemand mee gaan uit de kroeg. Ik gaf een algemeen advies over als je wil vermijden dat een vrouw zich gebuikt voelt voor seks. Ik wist toch niet wat er zondag en maandag overdag nog gebeurt was?
Daar ging de situatie over. Jij zegt dat je duidelijk moet zijn als t alleen maar om de seks ging. In mijn optiek was het duidelijk zat.
Snap echt niet dat mensen kunnen denken dat het ook maar anders zou zijn.
Zelfs als je iemand online leert kennen en wel gezellig een week zit te kletsen voor de eerste date, moet je imo nogsteeds er vanuit gaan dat t slechts voor de seks was, als je dat hebt op de eerste date.
Anders hou je je benen maar wat langer bij elkaar, als je dat niet wilt. Of vraag je het zelf even van tevoren, heeft ze blijkbaar ook niet gedaan :)
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_158236000
quote:
7s.gif Op maandag 14 december 2015 13:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Daar ging de situatie over. Jij zegt dat je duidelijk moet zijn als t alleen maar om de seks ging. In mijn optiek was het duidelijk zat.
Snap echt niet dat mensen kunnen denken dat het ook maar anders zou zijn.
Zelfs als je iemand online leert kennen en wel gezellig een week zit te kletsen voor de eerste date, moet je imo nogsteeds er vanuit gaan dat t slechts voor de seks was, als je dat hebt op de eerste date.
Anders hou je je benen maar wat langer bij elkaar, als je dat niet wilt. Of vraag je het zelf even van tevoren, heeft ze blijkbaar ook niet gedaan :)
Nogmaals: Het was een algemeen advies. Ik wist niet wat hij nog met haar geappt heeft, hoe lang hij in haar ogen heeft zitten verdrinken op die 'afterparty'.Wat er gezegd is etc
Te weinig context.
Ik zeg toch zelfs in het voorbeeld dat je dan niet moet gaan zitten appen over haar jeugd of zo. Hij weet zelf wel of ie dat gedaan heeft of niet

Dus mijn algemene advies (wat mij nog steeds echt bizar logisch lijkt): ben duidelijk.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 14 december 2015 @ 13:43:02 #272
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158236201
*wees duidelijk
Maar verder gedeeltelijk mee eens. Ik vind in geval van verliefdheid /echt veel leuker vinden door de ander dat je je droogte maar wat langer moet laten voortduren. Erg egocentrisch om dan toch te gaan seksen. Voordeel is wel dat dat niet heel goeds voorspelt over bed gedrag en je dat zo mooi eruit kunt filteren. In geval van een eerste date kun je dat echt niet verwachten en vind ik dat je eigen verantwoordelijkheid. Je kunt niet verwachten dat iemand die seks met je heeft 100% zeker is van alles/zeker weet dat je er niets anders in ziet. Dan moet je zelf je mond open doen. Heb je duidelijk gemaakt serieus interesse te hebben dan is het gewoon lullig

[ Bericht 95% gewijzigd door eefje801 op 14-12-2015 13:56:24 ]
pi_158238087
Echt, ik krijg vandaag berichten... Ik begin te denken dat een stel fokkers gewoon random profielen aan zit te maken om mij belachelijke berichtjes te sturen ;(

Datingsites ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158238099
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, ik krijg vandaag berichten... Ik begin te denken dat een stel fokkers gewoon random profielen aan zit te maken om mij belachelijke berichtjes te sturen ;(

Datingsites ;(
Wat hebben ze gestuurd?
pi_158238263
Mijn laatste aanwinst is 1 zin met een smiley van een dansende vrouw en een bosje bloemen. Van een man van bijna 50
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158238296
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn laatste aanwinst is 1 zin met een smiley van een dansende vrouw en een bosje bloemen. Van een man van bijna 50
Sorry
pi_158238863
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
  maandag 14 december 2015 @ 16:58:04 #278
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158239613
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:

[..]

SPOILER
Sorry maar dat kan toch best een relevante vraag zijn? Hoef je niet direct zoveel achter te zoeken. Alsof het die kerel dan alleen daarom te doen is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158240116
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
35 en 45 is toch niet ZO raar :?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158240345
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 16:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sorry maar dat kan toch best een relevante vraag zijn? Hoef je niet direct zoveel achter te zoeken. Alsof het die kerel dan alleen daarom te doen is.
Als dat zo ongeveer de eerste vraag is die ik krijg, dan weet ik wel genoeg ja. Ik ben niet geïnteresseerd in iemand die bij zo'n onderwerp meteen aan een potje seks denkt.

Als je er op een normaal moment naar vraagt vind ik er niks geks aan, maar meteen :N
  maandag 14 december 2015 @ 17:39:04 #281
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158240378
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 17:36 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als dat zo ongeveer de eerste vraag is die ik krijg, dan weet ik wel genoeg ja. Ik ben niet geïnteresseerd in iemand die bij zo'n onderwerp meteen aan een potje seks denkt.

Als je er op een normaal moment naar vraagt vind ik er niks geks aan, maar meteen :N
Daarom zei ik ook dat het best relevant kan zijn. Ik weet niet wat jij precies hebt, maar als een vrouw wat mankeert aan haar vagina of zo dan is dat zomaar het eerste wat in me opkomt als ze mij dat vertelt. Je vertelt het immers ook niet zonder reden. Je kan het best neutraal brengen natuurlijk.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158240451
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat het best relevant kan zijn. Ik weet niet wat jij precies hebt, maar als een vrouw wat mankeert aan haar vagina of zo dan is dat zomaar het eerste wat in me opkomt als ze mij dat vertelt. Je vertelt het immers ook niet zonder reden. Je kan het best neutraal brengen natuurlijk.
Ja en van alle opties heb ik een chronische ziekte tussen m'n benen die m'n leven dusdanig beïnvloed dat ik er bij een vraag naar werk etc. over moet vertellen en vervolgens ben ik ook nog te dom om te snappen dat de stap van vagina naar seks wel heel klein is. *)
pi_158240520
quote:
12s.gif Op maandag 14 december 2015 17:43 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja en van alle opties heb ik een chronische ziekte tussen m'n benen die m'n leven dusdanig beïnvloed dat ik er bij een vraag naar werk etc. over moet vertellen en vervolgens ben ik ook nog te dom om te snappen dat de stap van vagina naar seks wel heel klein is. *)
Tja misschien denken ze dat als je niet kunt werken, je misschien ook wel geen seks kunt hebben.
pi_158240560
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 16:23 schreef Fripsel het volgende:
"kun je wel normaal seks hebben dan"
Ik zou het ook vragen, voor mij valt dat in dezelfde categorie als wanneer iemand verteld dat zij iets aan haar been heeft, dan vraag ik ook of zij wel normaal kan lopen.

Waarschijnlijk wel iets genuanceerder maar toch.
pi_158240588
Zouden jullie afknappen als een dat recreatief af en toe in het weekend een snuifje doet, je weet wel, het neusje poederen?
pi_158240597
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:52 schreef Vova het volgende:
Zouden jullie afknappen als een dat recreatief af en toe in het weekend een snuifje doet, je weet wel, het neusje poederen?
Wat is dat nou voor idiote vraag. Sommige mensen wel, sommige niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158240730
quote:
5s.gif Op maandag 14 december 2015 17:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

35 en 45 is toch niet ZO raar :?
ik ben geen 35 en hij geen 45
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158240752
quote:
als het zo gebracht wordt dan sowieso
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  maandag 14 december 2015 @ 18:03:01 #289
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_158240782
quote:
Ja.
Ik hoef geen junks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 14 december 2015 @ 18:07:50 #290
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158240865
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 12:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Echt? Dat is een lastig dilemma? Voor mij absoluut niet. Ik zou mezelf niet zo'n chill persoon vinden als ik het beëindigen van mijn dryspell belangrijker zou vinden dan eerlijk zijn tegen de ander zodat die een geïnformeerde beslissing kan maken
Dit!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158240877
quote:
Big time zelfs, dat soort slap gedrag vind ik nog minder aantrekkelijk dan overgewicht :{
  FOK!fotograaf maandag 14 december 2015 @ 18:10:51 #292
364681 over_hedge
pi_158240927
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 18:08 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Big time zelfs, dat soort slap gedrag vind ik nog minder aantrekkelijk dan overgewicht :{
Recreatief drugs gebruiken is slap gedrag? En alcohol zeker niet? :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 14 december 2015 @ 18:13:22 #293
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_158240970
quote:
Als hij het zo zou bewoorden wel. Anders hangt het af van de persoon.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_158241021
quote:
0s.gif Op maandag 14 december 2015 17:50 schreef Moro het volgende:

[..]

Ik zou het ook vragen, voor mij valt dat in dezelfde categorie als wanneer iemand verteld dat zij iets aan haar been heeft, dan vraag ik ook of zij wel normaal kan lopen.

Waarschijnlijk wel iets genuanceerder maar toch.
eh en wat is de logica van chronisch ziek naar meteen seks? Je komt toch ook niet van been naar seks meteen? Dan denk je ook eerst aan lopen.
  FOK!fotograaf maandag 14 december 2015 @ 18:18:10 #295
364681 over_hedge
pi_158241043
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

eh en wat is de logica van chronisch ziek naar meteen seks? Je komt toch ook niet van been naar seks meteen? Dan denk je ook eerst aan lopen.
Nou bij sommige benen. :9
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_158241133
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 18:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

ik miste het sarcasme in je vorige post vandaar, zware dag gehad.
  maandag 14 december 2015 @ 18:23:25 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_158241148
En slotje weer even. Opruimen. Maar eerst eten.

Open. Persoonlijke aanvallen achterwege laten.

[ Bericht 38% gewijzigd door Copycat op 14-12-2015 18:50:10 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 14 december 2015 @ 19:00:18 #298
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158241990
quote:
Nope. Sterker nog, ik vraag dan of ze ook wat voor mij kunnen regelen en of we samen een keer een feestje pakken :9
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158243088
quote:
1s.gif Op maandag 14 december 2015 18:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik ben geen 35 en hij geen 45
Bijna dan.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_158243150
Mijn date van dit weekend was meer dan 10 jaar ouder :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')