aah nee! Dit is toch niet de knul van de afgelopen weken de je zo leuk vond? Wat rotquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:17 schreef eefje801 het volgende:
Aangezien het mislukken van dates hier altijd enthousiaster wordt gelezen dan succestory's;
Gister echt in een foute film gezeten: Kerstborrel, hij was er ook, beide wat teveel gedronken en wat duidelijker laten merken dat ik interesse heb. Toen kreeg ik al een reactie die mijn hart in mijn schoenen deed zakken maar ben niet meer zo dat ik dan stilletjes mijn conclusie trek, per slot van rekening hebben we al een hele tijd intensief contact. Korte verhaal: hij is "sociaal gehandicapt" en dus van het type "zachte heelmeesters maken stinkende wonden". Volgens hemzelf. Okee, en dan moet ik daar medelijden mee hebben ofzo? Echt vreemde situatie was het, want oh wat hadden we verder leuk contact en dat wil hij niet kwijt. Nou, dacht het dus niet. Zo werkt dat niet bij mij.
Gekke is dat dit duidelijk een crush was, ik voelde me wel even kut en afgewezen maar vandaag gaat het stukken beter. Die onzekerheid is iig weg. En hij gelukkig ook bijna dus dan geen ongemakkelijke ontmoetingen meer.
Ok, dan begreep ik jouw post verkeerd. Dan ben je duidelijker dan de meeste vrouwen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch juist duidelijk? Als ik iets van je wil dan zeg ik dat (bijvoorbeeld: ga je mee?). Als ik niks zeg wil ik dus ook niks
Simpeler kan volgens mij echt niet
quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]of je hoofd!!! BrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
O god, dat voorrecht is me helaas nog niet ten deel gevallenquote:
Ik ben beide.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Genoeg mensen die wel iets willen maar niet communiceren helaas.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Om de negatieve ervaringen maar weer even te compenseren.![]()
Donderdagavond had ik eindelijk weer eens een date, wat wezen drinken, 4 uur later nog even staan zoenen bij het afscheid en afgesproken het snel nog eens te doen. Snel bleek inderdaad snel en gisteravond lekker burgerlijk series zitten kijken op de bank.
Helaas wel..dankjequote:Op zaterdag 12 december 2015 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah nee! Dit is toch niet de knul van de afgelopen weken de je zo leuk vond? Wat rot
Aww da's liefquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Om de negatieve ervaringen maar weer even te compenseren.![]()
Donderdagavond had ik eindelijk weer eens een date, wat wezen drinken, 4 uur later nog even staan zoenen bij het afscheid en afgesproken het snel nog eens te doen. Snel bleek inderdaad snel en gisteravond lekker burgerlijk series zitten kijken op de bank.
Lekker slap ouwehoeren. Ging bij deze match ook voornamelijk over stalken, vieze plaatjes via whatsapp etc en tijdens de 1e date nog katten gifjes op d'r telefoon zitten kijken.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Etsu het volgende:
Sinds gisteravond een match op Tinder, en na een uurtje doorgegaan nummers uitgewisseld en nu appen we een beetje de hele dag. Gaat echt werkelijk nergens over, maar wel veel leuker dan een 'hoi, alles goed, ja met jou doei'-gesprek.
Velel te veel afgeschermd, alleen een profielfoto.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh joh facebookgroep optie!
1 relatie ja/nee
2 wat vind ze leuk?
3 is ze veel actief op facebook
Maar even voor mijn idee. Heb je oog contact gehad enz? Oh en regel een kerst flat borrel. Wie weet komt ze?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Eenmaal vanmiddag toen ik weg ging vertelde ze ineens dat ze eigenlijk met een andere jongen bezig was en dit eigenlijk niet zo slim van dr was geweest
Snap dan alleen niet dat we dan wel 2x seks hebben gehad, waarvan vanmorgen nuchter
Ja zo zat ik dus ookquote:
Leuke verhalen en ervaringen, jij snapt em tenminstequote:Op zaterdag 12 december 2015 20:21 schreef Chaos-Zero het volgende:
Laat ik ook maar eens wat posten hier.
Sinds een paar weken weer op Tinder op zoek gegaan. Na een aantal leuke en minder leuke matches toch een paar dates gehad inmiddels.
2 weken terug gedate met een meisje en ze kwam nogal suf over in het begin. We waren wat gaan drinken en uiteindelijk was het toch best gezellig geworden. Uiteindelijk ook gezoend toen ze de trein in stapte en ik de bus naar huis pakte. We zouden 2 dagen later weer opnieuw afspreken en ze vroeg of ik bleef slapen. Dat sla ik natuurlijk niet af. Die dag zelf appte ze me dat ze ziek was, dus ik dacht naja het zal er wel weer zo een zijn dus prima. Geen man over boord. Maar tegelijkertijd vroeg ze of ik die maandag daarna dan kwam. Zo gezegd zo gedaan. Echter bleek toen opnieuw hoe suf ze wel niet was eigenlijk. Nou ja, uiteindelijk in bed beland natuurlijk, maar ik heb werkelijk waar nog nooit zoiets slechts mee gemaakt. Ze deed maar wat en klooide maar wat aan. Ik was echt blij toen het klaar wasDe dag er na moest ik gelukkig werken en ben ik extra vroeg weg gegaan. Achteraf blij dat ik die vrijdag niet was blijven slapen zodat we eventueel zaterdag nog wat leuks konden gaan doen zeker.
Maar goed, naast bovenstaande date had ik ook een gesprek lopen met een chick die echt ontzettend leuk overkwam. Ze zag er bovendien ook goed uit en naar mijn idee klikte het helemaal. Zij vroeg na de eerste avond chatten al gelijk wanneer ik langs kwam om het strand te inspecteren. Ze woont namelijk in Scheveningen. Gelijk een datum geprikt. Echter kwam ze al snel daarna met het bericht dat er die dag een motorrace was op het strand. Niet ideaal dus. Nou ja prima, dus ik stelde voor om wat anders te doen of eventueel het weekend er op, maar dat kwam niet uit. Dus ik had zoiets van laat maar zitten.
Dit was dus een week of 2/3 geleden allemaal en sindsdien niet meer gesproken. Echter appte ze me gisteren om 23:30 ineens dat dr telefoon stuk was en of ik zin had om langs te komen. Gezien het een uur rijden is en ik kansen zag, was ik meteen in de auto gesprongen. Eenmaal aangekomen klikte het meteen. Het leek wel of we elkaar al jaren kende. Ze bood meteen aan om te blijven slapen en vervolgens nog gezellig gedronken en geouwehoerd. Ik dacht echt, dit gaat hem helemaal worden! Top chick!
Eenmaal vanmiddag toen ik weg ging vertelde ze ineens dat ze eigenlijk met een andere jongen bezig was en dit eigenlijk niet zo slim van dr was geweest
Snap dan alleen niet dat we dan wel 2x seks hebben gehad, waarvan vanmorgen nuchter
Ach, je hebt geneukt, vergeten en focussen op de 1ste of nextquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:27 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja zo zat ik dus ook
Was ook redelijk awkward
Boeit het wat?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:49 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik me afvraag of al die neukdates waargebeurd zijn?
Dit zegt genoeg over je eigen situatie en FOK! in het algemeen, ik schroef mijn verhalen al terug want iedereen kijkt toch al raar op terwijl ik echt wel andere verhalen ken van anderen waar ik op mijn beurt dan weer met mijn oren van sta te klapperenquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:49 schreef yats het volgende:
Geloof je het niet. Zal mij een zorg wezen. Ik weet dat het wel gebeurd isquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:49 schreef yats het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |