abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158189754
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb hier niet helemaal de situatie omschreven zoals die was, maar ik zal een poging doen.

We waren dus in Amsterdam, zij moest er op zaandam uit en ik nog wat verder. We hadden de IC gepakt naar Zaandam, dan moest ik nog even wachten en dan met de volgende trein verder. Toen we afscheid van elkaar namen zei ik dat ik ook wel even kon uitchecken en mee kon Zaandam in. Maar dat ging dus niet door :P
Hmm, klinkt niet als een aanpak waar ik voor zou gaan. Denk dat de aanpak van DP beter is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Haha of je laat je gewoon mee naar huis vragen :')

Of vraag haar mee naar jouw huis.

Jezelf uitnodigen vind ik altijd zo needy staan.
:Y
pi_158189757
quote:
Ik stond daar dus niet als een lulletje rozenwater te vragen of ik in haar broekje mocht _O-
Zo komt het wel een beetje over. :D
  zaterdag 12 december 2015 @ 09:50:32 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_158189767
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Hmm, klinkt niet als een aanpak waar ik voor zou gaan. Denk dat de aanpak van DP beter is.

[..]

:Y
Nog een half uur in de trein zitten en een kwartier lopen omdat ik tijdelijk geen fiets meer heb? :+
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:48 schreef Gray het volgende:

[..]

Zo komt het wel een beetje over. :D
Dat komt voornamelijk door mijn gebrek aan zin om op de vroege ochtend een epistel te schrijven over wat er precies gebeurd was met bronvermeldingen van de toevallige voorbijgangers :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_158189768
quote:
Ik stond daar dus niet als een lulletje rozenwater te vragen of ik in haar broekje mocht _O-
Tussen wat jij zegt en wat een vrouw hoort kan een wereld van verschil zitten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_158189818
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nog een half uur in de trein zitten en een kwartier lopen omdat ik tijdelijk geen fiets meer heb? :+
Bijzaak.

quote:
[..]

Dat komt voornamelijk door mijn gebrek aan zin om op de vroege ochtend een epistel te schrijven over wat er precies gebeurd was met bronvermeldingen van de toevallige voorbijgangers :D
Het is wat moeilijk verplaatsen hierin voor me, want meestal gaat het bij mij vanzelf en zo niet, kraai ik er niet naar. Ik zie het niet als een noemenswaardig iets, laat staan een probleem.
pi_158189849
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:50 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

[..]

Maar ik geef jouw initiatief wel een +1. Het toont dat je interesse hebt. Dat steeds maar afwachten of bang zijn dat je wanhopig overkomt, zijn in mijn ogen juist lauw en komt ongeïnteresseerd over.

Sowieso dat steeds maar vooraf nadenken om iets niet of juist wel te doen is erg nep. Doe gewoon spontaan. Zo ben je meer jezelf en dat is veel leuker.
pi_158189910
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tussen wat jij zegt en wat een vrouw hoort kan een wereld van verschil zitten :D
En dat steeds maar dingen zoeken achter wat een man zegt of doet brengt ook geen vooruitgang in een date. Als je alles perfect wilt hebben blijf je eeuwig vrijgezel.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2015 10:15:08 ]
pi_158189947
quote:

[..]

Ik heb hier niet helemaal de situatie omschreven zoals die was, maar ik zal een poging doen.

We waren dus in Amsterdam, zij moest er op zaandam uit en ik nog wat verder. We hadden de IC gepakt naar Zaandam, dan moest ik nog even wachten en dan met de volgende trein verder. Toen we afscheid van elkaar namen zei ik dat ik ook wel even kon uitchecken en mee kon Zaandam in. Maar dat ging dus niet door :P
Prima vraag in mijn boekje.
pi_158190052
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:20 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Prima vraag in mijn boekje.
Dat dus.

En ook een prima antwoord vanuit haar kant. Misschien was ze moe, keek ze al een week uit naar lang uitslapen, had ze gewoon geen zin, wilde ze snel naar huis om te poepen, en nog 100 andere mogelijke redenen die niets met jou te maken hebben.
pi_158190066
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat dus.

En ook een prima antwoord vanuit haar kant. Misschien was ze moe, keek ze al een week uit naar lang uitslapen, had ze gewoon geen zin, wilde ze snel naar huis om te poepen, en nog 100 andere mogelijke redenen die niets met jou te maken hebben.
POEPEN MET WIE?! :(
pi_158190090
quote:
8s.gif Op zaterdag 12 december 2015 10:37 schreef Gray het volgende:

[..]

POEPEN MET WIE?! :(
De vuige poepslet. :(
  zaterdag 12 december 2015 @ 13:11:19 #112
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_158191957
Gisteren geklaagd over saaie gesprekken, nu eindelijk een leuke. :')
pi_158192351
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 december 2015 17:44 schreef sanger het volgende:

[..]

En dan valt de date giga tegen :D :')
Dan denk ik "tjaaa aan mijn voorbereiding zal het in ieder geval niet gelegen zijn !" :6

Hmm, binnenkort tinder maar eens verwijderen. O+
quote:

[..]

Op zich niets mis mee neen. Wel goed dat je erna nog even liet weten dat je het leuk vond, ondanks haar negatief antwoord op je voorstel. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_158192891
quote:

[..]

Natuurlijk nodig je jezelf uit. Veel vrouwen nemen dat initiatief anders nooit. Ik maak er dan een dom grapje bij...ik wil je kerstboom nog even bewonderen...of dan kan ik meteen even die nieuwe jurk van je passen.. Etc
pi_158193075
Ik vind het irritant als een man zichzelf uit wil nodigen. Ik kan dat best zelf dus als ik het niet doe zit het er gewoon niet in
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_158193098
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het irritant als een man zichzelf uit wil nodigen. Ik kan dat best zelf dus als ik het niet doe zit het er gewoon niet in
En vertel je dat ook aan het begin van de date of moet die kerel dat ruiken?
pi_158193299
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:23 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

En vertel je dat ook aan het begin van de date of moet die kerel dat ruiken?
dat lijkt me toch logisch? Het lijkt me dat je er vanuit gaat dat de ander prima zelf dingen kan besluiten en die dan communiceert. Ik vind er vanuit gaan dat het andersom is nogal raar eigenlijk. Ik vind er vanuit gaan dat ik een zetjr nodig heb of zo heel erg de omgekeerde wereld en juist niet het geen waar je vanuit moet gaan. In niet-date situaties doe je dat toch ook niet?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158193468
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat lijkt me toch logisch? Het lijkt me dat je er vanuit gaat dat de ander prima zelf dingen kan besluiten en die dan communiceert. Ik vind er vanuit gaan dat het andersom is nogal raar eigenlijk. Ik vind er vanuit gaan dat ik een zetjr nodig heb of zo heel erg de omgekeerde wereld en juist niet het geen waar je vanuit moet gaan. In niet-date situaties doe je dat toch ook niet?
Genoeg mensen die wel iets willen maar niet communiceren helaas.
pi_158193507
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:45 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Genoeg mensen die wel iets willen maar niet communiceren helaas.
ja maar jij reageert op mij van 'en dat moet hij dan maar zelf inschatten' of zoiets. Ja :D hij moet zelf inschatten dat ik geen koekwaus ben. Dat anderen dat wel zijn is natuurlijk geen reden om mij dan maar te onderschatten

Omgekeerde wereld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158193768
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja maar jij reageert op mij van 'en dat moet hij dan maar zelf inschatten' of zoiets. Ja :D hij moet zelf inschatten dat ik geen koekwaus ben. Dat anderen dat wel zijn is natuurlijk geen reden om mij dan maar te onderschatten

Omgekeerde wereld
Of ik begrijp je verkeerd maar wat je volgens mij zegt is dat een man moet inschatten dat als jij hem leuk vindt je hem uitnodigt en anders zit het er sws niet in. Prima als dit voor jou werkt natuurlijk, ik vind het een grandioze afknapper.
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:11:09 #121
416931 yats
(non) Average Joe
pi_158193879
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:04 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Of ik begrijp je verkeerd maar wat je volgens mij zegt is dat een man moet inschatten dat als jij hem leuk vindt je hem uitnodigt en anders zit het er sws niet in. Prima als dit voor jou werkt natuurlijk, ik vind het een grandioze afknapper.
Dat dus. Sowieso dat hele impliciete met hints die zogenaamd duidelijk zijn maar dat in werkelijkheid vaak niet zijn. Lazer op zeg, wees gewoon duidelijk, daar heb je veel meer aan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 12 december 2015 @ 15:17:16 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_158193983
Aangezien het mislukken van dates hier altijd enthousiaster wordt gelezen dan succestory's;
Gister echt in een foute film gezeten: Kerstborrel, hij was er ook, beide wat teveel gedronken en wat duidelijker laten merken dat ik interesse heb. Toen kreeg ik al een reactie die mijn hart in mijn schoenen deed zakken maar ben niet meer zo dat ik dan stilletjes mijn conclusie trek, per slot van rekening hebben we al een hele tijd intensief contact. Korte verhaal: hij is "sociaal gehandicapt" en dus van het type "zachte heelmeesters maken stinkende wonden". Volgens hemzelf. Okee, en dan moet ik daar medelijden mee hebben ofzo? Echt vreemde situatie was het, want oh wat hadden we verder leuk contact en dat wil hij niet kwijt. Nou, dacht het dus niet. Zo werkt dat niet bij mij.

Gekke is dat dit duidelijk een crush was, ik voelde me wel even kut en afgewezen maar vandaag gaat het stukken beter. Die onzekerheid is iig weg. En hij gelukkig ook bijna dus dan geen ongemakkelijke ontmoetingen meer.
pi_158194366
Kut Eef! :*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_158194501
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2015 14:22 schreef rhubarbje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158194723
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 december 2015 15:11 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus. Sowieso dat hele impliciete met hints die zogenaamd duidelijk zijn maar dat in werkelijkheid vaak niet zijn. Lazer op zeg, wees gewoon duidelijk, daar heb je veel meer aan.
het is toch juist duidelijk? Als ik iets van je wil dan zeg ik dat (bijvoorbeeld: ga je mee?). Als ik niks zeg wil ik dus ook niks

Simpeler kan volgens mij echt niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')