Nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
Sjors en Sjimmy hadden een tijdmasjien.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoax in 1961 bestond de Tom-Tom nog niet.
Ik ben pluizig en blauw.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
quote:
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Paar posts hier zijn over het randje...
Ik verwacht dat ze bij de overheid minstens level 7 versnipperaars hebben, van die microscopische snippers.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Alles was in de papierversnipperaar verdwenen, zijn vijf ambtenaren de hele dag bezig geweest om de strookjes papier weer aan elkaar te plakken.
Doe maar niet de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een plaatje om het racisme in de witte man aan te tonen. Juist geen racisme.
En het is eerder in een boek verschenen, dat boek is ook niet verboden geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar niet de grenzen opzoeken.
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd worden
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak zijn zwarte en/of gekleurde medemensen de grootste racisten is mijn ervaringquote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |