Officieel mag je ze volgens mij niet verkopen binnen de EU, wat iets anders is als ze kopen buiten de EU en importeren. Als je in China op vakantie gaat en je koopt daar een lamp zonder CE keurmerk, is het niet verboden om die hierheen te slepen en te gebruiken. Als je pand in de fik vliegt en de verzekering komt er achter wordt het anders, maar volgens mij is een verbod op de verkoop iets anders als een verbod op importeren.quote:Op maandag 18 januari 2016 21:38 schreef SpaReine het volgende:
Even snel een vraagje, ik wil wat e-liquid bestellen bij fasttech. Is het sinds de nieuwe regeling dat je ook niet meer flesjes met meer dan 10ml mag invoeren, of staat dat los van die regeling (regeling zegt dat verkoop in flesjes van niet meer dan 10ml moet, maar niks over invoeren).
Johquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het goed is komen er nog wat smaakies bij, o.a. de watermelon weef van die KNAK-worst.. kan hij lekker aan de paf.
Jah, SmokeSmarter, lekker in NLquote:Op dinsdag 19 januari 2016 18:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
Joh
Eindelijk weer een shop erbij met pinkspotjes??
Watermelon wave is en blijft sappig!
Op mijn werk komen er zo stiekem steeds meer dampers bij, en van een aantal weet ik zéker dat mijn dampen ze ertoe heeft gezet.. hell, voor sommigen heb ik zelf de spullen 'geregeld'quote:Op dinsdag 19 januari 2016 16:15 schreef KNAK het volgende:
Ook ik weer terug van 4 weken 35 graden-situatie
Flinke klap op de bakkes met de -6 vanmorgen
Heengegaan met 0.75L juice, geen issue
Alle batterijen/tanks en drippers in de handbagage, en op wat heen en weer-gehannes in de x-ray machine na ook geen problemen (tijdens [inter]nationale vluchten).
Heb nog wat dampwinkels in Manila, KL e.o. bezocht en wat kant en klaar spul gekocht (¤5 / 50ml), beetje gekeken wat ze allemaal hebben en het is lastig te zeggen of wij in Europa of zij in Azië voorop lopen.
Ik heb in 4 weken Azië meer dampers gezien dan 10 maanden Nederland bij elkaar. Allemaal boxmods met veelal drippers. Daar vapen wordt dan ook iets minder vaag bekeken dan hier lijkt wel. Zelf sapjes maken doen ze daar niet echt en met name bij het enteren van clubs e.d. veel bouncers en ander volk blij gemaakt met wat druppels DIY sapjes op hun wickjes.
[ afbeelding ]
Het is goed te dampen
Note: FastTech prices are charged in USD. These other currencies are displayed for your reference only.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:33 schreef marc0871 het volgende:
[..]
moet je de valuta eens op euro zetten
en voor dat geld komt hij ook gewoon naar nederland.
hier kosten ze iets van 7 tienen.
3 tientjes win je altijd.
Vooralsnog me suf gekocht bij savevape en club der damper, met name door de nic base die ik er bij bestel. Goede voornemen van dit jaar is alles wat ik nog heb wegdampen en overgaan naar 0% nic, iets wat vrij eenvoudig is met die 0.2 waar ik al maanden aan zit. Scheelt ook weer zenuwachtig geklooi als die drooglegging gaat beginnenquote:Op dinsdag 19 januari 2016 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jah, SmokeSmarter, lekker in NL![]()
Beter als uit Duitsland halen waar het regelmatig op is en waar je meestal wel een ruim weekie op moet wachten (én dure verzendkosten)
Trial & error.quote:Op woensdag 20 januari 2016 19:48 schreef KNAK het volgende:
[..]
Vooralsnog me suf gekocht bij savevape en club der damper, met name door de nic base die ik er bij bestel. Goede voornemen van dit jaar is alles wat ik nog heb wegdampen en overgaan naar 0% nic, iets wat vrij eenvoudig is met die 0.2 waar ik al maanden aan zit. Scheelt ook weer zenuwachtig geklooi als die drooglegging gaat beginnen
Aromamizer ook weer een maandje in gebruik. Meer mensen hier ? Heb om de zoveel re-wicks toch wel een flink lekkende klerezooi als ie op z'n ligt, dat terwijl ik altijd dezelfde wicking doe. Heb vertical coils erin, trek de wick van boven naar benee met een hoop gepiel en zorg dat de onderkant redelijk bedekt is. Kan niet achterhalen waarom ie soms lekt :-/
Kreeg hem aangeboden, was niet eens echt op zoek eigenlijk, maar kon eigenlijk wel een powerhouse gebruiken. die 75 watt van de Yihi is op zich wel voldoende, maar voor wat zwaardere coils nét te licht, en bovendien snel leeg als je aan de dripper hangt @ 0.16 Ohm.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:07 schreef KNAK het volgende:
En weer een cube II erbij
Toch altijd fijn om te weten dat ik niet de enige ben met jeuk aan de koop knobbel
shops genoeg lijkt mequote:Op woensdag 20 januari 2016 20:13 schreef leeell het volgende:
Godver, MVP 3.0 laadt niet meer, ik verdenk een verotte usb poort
Iemand een goede mod of box of wat dan ook voor mn Kangertech sub-ohm?
De directe reden van m'n Reuleaux aanschafquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kreeg hem aangeboden, was niet eens echt op zoek eigenlijk, maar kon eigenlijk wel een powerhouse gebruiken. die 75 watt van de Yihi is op zich wel voldoende, maar voor wat zwaardere coils nét te licht, en bovendien snel leeg als je aan de dripper hangt @ 0.16 Ohm.
Gebruik de Yihi nog dagelijks, en dat blijft zo, alleen gaat er nu een tank op.. de D2 gaat op de reservebank.quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:34 schreef KNAK het volgende:
[..]
De directe reden van m'n Reuleaux aanschaf
De Yihi ligt stof te happen nu.
1.5 dag zonder batterijen te verwisselen is toch wel heel erg fijn
Ja maar welke moet ik nemen ter vervangingquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef GeorgeMichael het volgende:
Net de Cubis binnen. Leuk idee maar gigantische spitback. Niet te dampen zo, met alle 3 coils. Kan zo de container in eigenlijk.
Sja, wat wil je? on board accu? losse batterijen? groot? klein? power? TC?quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Ja maar welke moet ik nemen ter vervanging
VG liquid gebruikt?quote:
50/50. Lees er wel meer ervaringen over dat het een spitback tank zou zijn. En in sommige filmpjes lijkt ie juist wel weer goed te werkenquote:
hmkay, misschien een idee om voortaan die reviews te checken vóórdat je iets bestelt?quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:36 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
50/50. Lees er wel meer ervaringen over dat het een spitback tank zou zijn. En in sommige filmpjes lijkt ie juist wel weer goed te werken
Eerlijk gezegd denk ik dat ze de tanks die ze aan youtube-reviewers sturen een beetje checken op goeie werking; in tegenstelling tot de 'gewone'quote:Op donderdag 21 januari 2016 01:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
hmkay, misschien een idee om voortaan die reviews te checken vóórdat je iets bestelt?
Meer VG gebruiken. Dat spuugt niet zo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 23:36 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
50/50. Lees er wel meer ervaringen over dat het een spitback tank zou zijn. En in sommige filmpjes lijkt ie juist wel weer goed te werken
Ik gebruik alleen maar VG en ik spuug nooit.quote:Op donderdag 21 januari 2016 09:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Meer VG gebruiken. Dat spuugt niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |