Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:10 schreef greavy het volgende:
'rode 1700' zal wel een 'rode 1600' zijn, en dus van DB Schenker. Maar verder zou ik het niet weten
Wil je snel van je oplegger af? Deze chauffeur doet het voorquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:43 schreef greavy het volgende:
Ik was het niet! Ik moest de weg onveilig maken voor een cursus met de vrachtwagen. Even 3,5 uur doelloos rondrijden "want je moet van het CCV/CBR 3,5 uur rijden" en dat is ook weer geregeld.
Wafelijzerpolitiek.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:36 schreef Igen het volgende:
Volgens Wikipedia zijn er zeven van die treinstellen gebouwd in totaal en is eentje daarvan als museumtreinstel bewaard door de NMBS. Moet er dan nóg eentje bewaard worden, speciaal omdat dát ene treinstel nooit in Wallonië heeft gereden? Wat een argument zeg.
Kiek, opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wil je snel van je oplegger af? Deze chauffeur doet het voor
http://www.dumpert.nl/med(...)_roodlicht_niet.html
Kanaaltunnel, ook Vlaanderen natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 22:59 schreef J.B. het volgende:
Dus dat ding heeft z'n hele loopbaan doorgebracht in Vlaanderen en staat nu al meer dan een decennium weg te rotten in het Waalse Saint Ghislain? Wat een toeval toch
Betreft een tijdelijk vervoertje. Trein komt uit Bazel en ging naar Railport Groningen in Veendam, naar de containerterminal om de containers te lossen (vervoer zal vast verder per vrachtauto gaan). Vervoer is suikerklonten. Schijnen de komende weken nog enkele extra treinen te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Knalgele containers met Bauer erop achter een rode 1700 richting vermoedelijk Zwolle? Wat is dat?
Nee, dat niet volgens mij. Want dan gaat het (lijkt mij) niet naar een fabriek waar het product nodig is. Ik dacht uiteindelijk Eemhaven, maar dat is mij niet echt duidelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar wel een soort massavervoer als in blokken van 20 kg of zo toch? Niet van die dozen met 1000 voor de koffie?
Suske en Wiske en de Sidderende Suikerklontquote:Op zaterdag 12 december 2015 23:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, dat niet volgens mij. Want dan gaat het (lijkt mij) niet naar een fabriek waar het product nodig is. Ik dacht uiteindelijk Eemhaven, maar dat is mij niet echt duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |