over je zijn. Dat motiveert me altijd zo enorm.quote:tevreden
Nice! Hoeveel procent krijg je erbij?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef Zelva het volgende:
Joepie, vandaag weer de brief gehad dat ze
[..]
over je zijn. Dat motiveert me altijd zo enorm.
![]()
Ik heb nog niets ontvangen. Morgen weer een kansquote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef Pietertje71 het volgende:
O en op de mat lag een waarderingbericht van Post-NL.
Persoonlijk gericht dus geen 13 in een dozijn brief...... Aardig dat Resi en de Tl voorbereiden en bezorgen, mij zo bedanken.
Ik ben het gezicht van Postnl elke dag weer door weer en wind, met een glimlach.
Hebben jullie lekker niet gehad hé!?.....
Lijkt mij stug dat ze zo'n brief naar iedereen sturen...toch?....
40 tot 45 procent.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef bikkie het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel procent krijg je erbij?
Wat!!!???quote:Op donderdag 17 december 2015 16:19 schreef Zelva het volgende:
Joepie, vandaag weer de brief gehad dat ze
[..]
over je zijn. Dat motiveert me altijd zo enorm.
![]()
Hier lagen ze op het depot. Zelfs een postzegel plakken was teveel werk.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:22 schreef bikkie het volgende:
[..]
Ik heb nog niets ontvangen. Morgen weer een kans
Op de zaterdag krijgen we 25% er bij.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef bikkie het volgende:
[..]
Nice! Hoeveel procent krijg je erbij?
Post of HAH?quote:Op donderdag 17 december 2015 16:23 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Op de zaterdag krijgen we 25% er bij.
Wat aardig dat Herna die persoonlijk kwam brengenquote:Op donderdag 17 december 2015 16:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hier lagen ze op het depot. Zelfs een postzegel plakken was teveel werk.
Sorry, ik bedoel -25% tijd,post,hah.quote:
Stikstofquote:Op donderdag 17 december 2015 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lucht voor in de banden van de scooter
Kijk, daar hebben we tenminste iets aanquote:Op donderdag 17 december 2015 16:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lucht voor in de banden van de scooter
Ik vind dat verschil in HAH ook zo apartquote:Op donderdag 17 december 2015 16:48 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Vandaag twee wijken gelopen. Een villawijk en eentje met alleen schotelantenneturkenflats. De eerste wijk had enorm veel post (veel kerstkaartjes, en ook veel dikke bladen, oa een extra dikke Elsevier), de tweede had vrij weinig (weinig bladen, en ook niet veel kerstkaarten). Grappig, hoe dat zo kan verschillen.
Nee, ik krijg: rot maar op met je rotkop.quote:Op donderdag 17 december 2015 16:21 schreef Pietertje71 het volgende:
O en op de mat lag een waarderingbericht van Post-NL.
Persoonlijk gericht dus geen 13 in een dozijn brief...... Aardig dat Resi en de Tl voorbereiden en bezorgen, mij zo bedanken.
Ik ben het gezicht van Postnl elke dag weer door weer en wind, met een glimlach.
Hebben jullie lekker niet gehad hé!?.....
Lijkt mij stug dat ze zo'n brief naar iedereen sturen...toch?....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |