quote:Op woensdag 9 december 2015 15:02 schreef MPC60 het volgende:
Had niet door dat ik laatste post had, hoop dat deze keer de tt wel ok is.
Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.quote:FEYENOORD EN LOPES CABRAL PER DIRECT UIT ELKAAR
Feyenoord en Rodny Lopes Cabral gaan in goed onderling overleg per direct uit elkaar. De 20-jarige verdediger is al langdurig geblesseerd en beschikte over een verbintenis tot aan het einde van dit seizoen. Om zich volledig te kunnen focussen op zijn revalidatie buiten de club, hebben Feyenoord en de speler in goed onderling overleg besloten tot ontbinding van zijn contract.
Lopes Cabral kwam als C-junior binnen in de jeugdopleiding van Feyenoord en sloot aan het begin van het seizoen 2014-2015 aan bij de eerste selectie. Sindsdien kon de Rotterdammer vanwege een knieblessure niet in actie komen. Feyenoord verlengde in maart van dit jaar desondanks het contract van Lopes Cabral met een jaar, om hem zo een tweede kans te kunnen bieden.
Feyenoord bedankt Rodny Lopes Cabral voor zijn inzet voor de club en wenst hem veel succes met zijn verdere revalidatie.
Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:39 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
Jammer, maar zoveel blessureleed op deze leeftijd is meestal geen goed voorteken. Dan kan het lichaam het gewoon niet aan.
Zou leuk zijn als hij slaagt bij Excelsior.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Sneu voor die jongen. Hopelijk kan hij nog bij een Dordrecht oid aan de bak in de toekomst.
Ja, zou geen gek idee zijn, wel een beetje afwachten hoe goed hij daar tot zijn recht komt, maar zelfs als het spel niet helemaal optimaal is voor hem zou hij daar heus nog wel voldoende moeten renderen denk ikquote:Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)igheid-zivkovic-.htm
Misschien willen ze Achahbar huren tot einde seizoen?
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:23 schreef heiden6 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/w(...)igheid-zivkovic-.htm
Misschien willen ze Achahbar huren tot einde seizoen?
Denk dat je gelijk hebt, maar dit wordt in de winterstop pas duidelijk. Dan wordt daar over gesproken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.
Dat zal vast niet, want een transfersom zal er niet in zitten. Beter gewoon verhuren en aan het einde van het seizoen verder kijken.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed plan helaas mag Achabar volgens mij definitief weg.
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...
Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
Op dat rampjaar onder Rutten na worden wij elk jaar beter, en worden we vooral professioneler. Het salarisbudget wordt elk jaar ook aanzienlijk groter. Ik denk dat Feyenoord alleen nog die financiele boost van het spelen van de Champions League nodig heeft om echt aan te sluiten met Ajax en Psv.quote:Op donderdag 10 december 2015 20:47 schreef Oldground het volgende:
Als je de huidige staat van Feyenoord en Ajax toch eens vergelijkt met 5 jaar terug...
Wij zijn met beperkte middelen eigenlijk elk jaar beter geworden en Ajax heeft de bijna de omgekeerde weg bewandeld, met een overvolle portemonnee. Het is dat een echt debacle ze nog bespaard is gebleven (in de competitie), maar het is toch wel erg treurig gesteld daar. 'Achter' de schermen, maar ook zeker daarvoor.
Ja klopt, ik kan me de momenten ook nog goed herinneren dat je in de trein zat voor Willem II thuis met het gevoel dat je een topper speelde...quote:Op donderdag 10 december 2015 20:55 schreef Boma het volgende:
[..]
Toen had ik eerlijk gezegd nooit durven hopen dat Feyenoord zo snel terug zou komen. Tot dat eerste seizoen van Koeman ging je tegen elke tegenstander met het idee dat Feyenoord punten zou verspelen naar het stadion. Thuis uitgeschakeld worden in de beker tegen Roda verbaasde me destijds niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |