Ja leukquote:
Ach, gisteren was nog te horen dat United mogelijk zou willen verlengen met Van Gaal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ja, het is inderdaad erg knap.
Van gaal gaat dat niet meer meemakenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef klaasweetalles het volgende:
als manu de europa league niet wint dan is van gaal gewoon een kut trainer, maar dat wisten we al
Die winnen alleen nog heel af en toe omdat ze wel gewoon betere spelers hebben dan de tegenstander. Het is geen team (groetjes Dirk) ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, gisteren was nog te horen dat United mogelijk zou willen verlengen met Van Gaal.
Ik vraag me oprecht af wat voor beleidsbepalers dat zijn. De gemiddelde Eredivisieclub, zelfs Cambuur, speelt nog beter voetbal.
Laten we naar zijn huis gaan.quote:
twitter:FranciscoFCB97 twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:37:13@ManUtd PLEASE FIND DEPAY’S DAD. HE IS SO LOST LIKE DEPAY IN THE PITCH. reageer retweet
Gelijk heb je.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Rickertman96 het volgende:
twitter:FranciscoFCB97 twitterde op dinsdag 08-12-2015 om 22:37:13@ManUtd PLEASE FIND DEPAY’S DAD. HE IS SO LOST LIKE DEPAY IN THE PITCH. reageer retweet
Ik geniet momenteel op social media.
Mensen die volhouden dat Milik beter is dan De Jong snappen er niks van. Verder is het zielig om steeds Ajax hier bij te slepen. Waarom kan iemand niet blij zijn voor PSV of het Nederlands voetbal zonder dit gezeur?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |