Kunnen ze mooi de gemeente terug betalenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
12 miljoen
4,5 miljoen
5,5 miljoen
+
500 duizend gelijkspel
miljoenen tv geld
Nee. Dat is juist geen feit Klaas.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee feyenoord
problemen mee?
Het is gewoon een feit dat die Europese wedstrijden altijd puntverlies opleveren in de competitie...
Milan en Lyonquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Leuke pot! Maar vergeet niet dat Ajax telkens bij 2 Europese grootmachten werd geloot die ook nog top waren. Man united is al 4 jaar geen top meer. CSKA en Wolfsburg waren lastigere wedstrijden maar zijn geen toppers als real, barca, psg natuurlijk.
Wel top voor onze UEFA coëfficiënt dit!
Wij zijn mooi de enige die hun heeft verslaan al gaan we er in de beker wel uitquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Isane het volgende:
[..]
we treffen PSV weer op het goede moment
En de lucht boven het stadion hahaha!quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi de gemeente terug betalen
Celtic, Milan. Lyon, Zagreb.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Tim_G het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Leuke pot! Maar vergeet niet dat Ajax telkens bij 2 Europese grootmachten werd geloot die ook nog top waren. Man united is al 4 jaar geen top meer. CSKA en Wolfsburg waren lastigere wedstrijden maar zijn geen toppers als real, barca, psg natuurlijk.
Wel top voor onze UEFA coëfficiënt dit!
Dit geeft het niveau van deze post prima aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wij zijn mooi de enige die hun heeft verslaan
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En de lucht boven het stadion hahaha!
Oh nee.
Ik ga nu naar Reddit.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
op redcafe zijn ze mad dat ze verloren hebben van PSV.
"Die hadden we moeten kunnen hebben"
Jan Lamp van Gangelenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Coco98 het volgende:
Jan Jood is schor van het juichen voor PSV
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Groepswinnaars
Real Madrid, VfL Wolfsburg, Atlético Madrid, Manchester City. Bayern München
Nummers twee
Paris St. Germain, PSV, Benfica, Juventus
Lekker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groepsfase: 12 miljoen
PSV-United: 1,5 miljoen
PSV-Wolfsburg: 1,5 miljoen
United-PSV: 0,5 miljoen
PSV-CSKA: 1,5 miljoen
Behalen achtste finale: 5,5 miljoen
Totaal 22,5
[ afbeelding ]
Nu wil ik wel een lijstje met begrotingen per team zien.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Groepswinnaars
Real Madrid, VfL Wolfsburg, Atlético Madrid, Manchester City
Nummers twee
Paris St. Germain, PSV, Benfica, Juventus
Fijn dat dat even duidelijk is.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
psv is in principe kwa selectie de beste ploeg van nederland
ze hebben niet voor niets ajax en feyenoord weggespeeld in de competitie....
ik ben feyenoorder voor de duidelijkheid
Nu kunnen jullie Pereiro voor 10 jaar vastleggen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Groepsfase: 12 miljoen
PSV-United: 1,5 miljoen
PSV-Wolfsburg: 1,5 miljoen
United-PSV: 0,5 miljoen
PSV-CSKA: 1,5 miljoen
Behalen achtste finale: 5,5 miljoen
Totaal 22,5
[ afbeelding ]
Als je leuke dingen ziet, deel ze, ik ben niet zo handig in Reddit.quote:
Wat boeit het of jij Feyenoorder bentquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef klaasweetalles het volgende:
psv is in principe kwa selectie de beste ploeg van nederland
ze hebben niet voor niets ajax en feyenoord weggespeeld in de competitie....
ik ben feyenoorder voor de duidelijkheid
man city.quote:
PSV schakelt de club uit die sinds augustus 2014 meer uitgaf aan aankopen dan PSV in de HELE historie sinds 1913.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een lijstje met begrotingen per team zien.
GENOTquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV schakelt de club uit die sinds augustus 2014 meer uitgaf aan aankopen dan PSV in de HELE historie sinds 1913.
Begroting PSV:
65.000.000 euro
Begroting United:
518.000.000 euro
PSV door, United niet
a.s vrijdag gok ikquote:
de relevantie is dat psv dit presteert niet echt verrassend is voor mij....quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Fijn dat dat even duidelijk is.
De relevantie ervan mis ik even. Maar dat heb ik wel vaker met jouw posts.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |