Blijft een held.quote:
Deze is te makkelijkquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Als CSKA dit soort kansen een keer afmaakt gaan ze denk ik nog wel een keer scoren. Als PSV zeker wil zijn zou ik er maar alvast 2 inschieten.
Ik denk ook dat als ze een keer een kans afmaken, ze scoren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Als CSKA dit soort kansen een keer afmaakt gaan ze denk ik nog wel een keer scoren. Als PSV zeker wil zijn zou ik er maar alvast 2 inschieten.
Voor de katerquote:
Zware bevalling.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef zoekeenleven het volgende:
Wie noemt zijn kind nou ook propper
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, maar ik poets 's ochtends wel m'n tanden met pure wodka.
Dat vooral ja, zoveel vrijheidquote:
Gewoon lekker op bank houden en hem voor niks iedere 2e helft laten warmlopen. Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Blijft een held.
Alleen moeten ze hem niet meer opstellen.
elftal blij, coach blij, bank blij. iedereen blij.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Gewoon lekker op bank houden en hem voor niks iedere 2e helft laten warmlopen. Gewoon omdat het kan
Torres not happy noquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
elftal blij, coach blij, bank blij. iedereen blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |