SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel jammer toch, niet dat die EL me zoveel interesseert maar het is goed voor de spelers en hun marktwaarde zeker nu NL ook nog niet eens mee doet met het EK![]()
![]()
[ Bericht 66% gewijzigd door Tagliano op 08-12-2015 22:28:54 ]Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hangt er natuurlijk een beetje van af wie je loot, maar het is een knappe prestatie van PSVquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
lucky psv.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?![]()
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk een beetje van af wie je loot, maar het is een knappe prestatie van PSV![]()
In dat jaar had Ajax door moeten gaan inderdaadquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.
Hoorn en Balo waren het echter niet met mij eensMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Lyon en Zagreb vooralquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ajax had t makkelijker. Celtic en Milan lol.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die wedstrijd tegen Madrid thuis toenquote:
Niet dat dat de boel goedpraat maar de herinnering is niet fijn
Vind je dit niet een beetje sneuquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?wees gewoon blij dat je in de volgende ronde zit man, hartstikke mooi
![]()
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goalquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen Madrid thuis toen
Niet dat dat de boel goedpraat maar de herinnering is niet fijnRED ONS HENNIEGOD![]()
Waarschijnlijk niet nee, neemt niet weg dat het gevoel achteraf bij mij behoorlijk zuur was. Zeker met Zagreb-Lyon in het achterhoofdquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jullie kunnen het hebben toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:36 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vind je dit niet een beetje sneuwees gewoon blij dat je in de volgende ronde zit man, hartstikke mooi
Maar ik ben zeer tevreden ja, ook jammer dat het jullie niet is gelukt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax had Real echt niet verslagen hoor ondanks die afgekeurde goal![]()
Lodeiro meen ik mij te herinneren in ieder gevalquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De reactie die je wist dat zou komen. Ach ja,gefeliciteerd boeren. Het is ook een stukje makkelijker als je geen geen enkele ploeg uit de top 16 van Europa in je poule hebt, maar je moet het alsnog doen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe lastig is het om de knock out fase van de CL te halen jongens?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Twee onterecht afgekeurde doelpunten zelfs toch? Van Sulejmani dacht ikRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dan scoor je iig wel 2 keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4staat toch beter
![]()
Ga feestvieren in je eigen topic.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie kunnen het hebben toch?
Maar ik ben zeer tevreden ja, ook jammer dat het jullie niet is gelukt![]()
Sulejmani was dan naar Barcelona gegaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:40 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Ja maar dan scoor je iig wel 2 keerstaat toch beter
RED ONS HENNIEGOD![]()
Die hadden dan wel genoegen genomen met een gelijkspelquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja dan moest Real 6 keer het gas intrappen ipv 4Oh.![]()
Denk het ook , maar Ajax was ook daar te zwak voorquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hadden dan wel genoegen genomen met een gelijkspelRED ONS HENNIEGOD![]()
Hopelijk zien de hoge pieten bij Ajax ook eens het licht dat overwinteren kan als je goed investeertOh.![]()
Bullshit. Wij hebben jarenlang een moeilijkere poule gehad dan de lampen nu hadden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk zien de hoge pieten bij Ajax ook eens het licht dat overwinteren kan als je goed investeert
Man United en CKSA stellen echt niks voor.![]()
Verder had Ajax gewoon 2x moeten overwinteren in die 5 jaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk het ook , maar Ajax was ook daar te zwak voorOh.![]()
Milan en Celtic ook niks.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bullshit. Wij hebben jarenlang een moeilijkere poule gehad dan de lampen nu hadden.
Man United en CKSA stellen echt niks voor.
Lyon en Zagreb nog slechterOh.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk zien de hoge pieten bij Ajax ook eens het licht dat overwinteren kan als je goed investeert
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja en Netto en De Boer zitten er nog steedsquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verder had Ajax gewoon 2x moeten overwinteren in die 5 jaar.RED ONS HENNIEGOD![]()
United en CSKA zijn wel echt erg zwak dit jaar maar dan alsnog had het Ajax waarschijnlijk niet gelukt. Celtic, Molde en Fener zijn namelijk alle drie veel slechter en daar tegen lukt het al niet.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bullshit. Wij hebben jarenlang een moeilijkere poule gehad dan de lampen nu hadden.
Man United en CKSA stellen echt niks voor.![]()
Je kunt dat niet 1 op 1 tegen Celtic, Molde en Fener afzetten. Alsof Ajax niet (onbewust) 10% meer kan geven in een CL dan tegen een Molde uitquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
United en CSKA zijn wel echt erg zwak dit jaar maar dan alsnog had het Ajax waarschijnlijk niet gelukt. Celtic, Molde en Fener zijn namelijk alle drie veel slechter en daar tegen lukt het al niet.![]()
![]()
TOPPLOEGENquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milan en Celtic ook niks.
Lyon en Zagreb nog slechter
KWALITEITVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgend jaar weer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en Netto en De Boer zitten er nog steeds
En van Gaal zal nu ook wel weer snel terugkomen
Oh.![]()
10 jaar geen Nederlandse ploeg in de tweede ronde CL. Laatste keer was het ook PSV en nu flikken ze het weer.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:45 schreef Syntix het volgende:
[..]
Man United en CKSA stellen echt niks voor.
En dan heb jij het over de loting.![]()
![]()
14/15:quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Milan en Celtic ook niks.
Lyon en Zagreb nog slechter
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
![]()
Zo kan je alles wel recht lullen. Ajax heeft van de 5 poules twee maal in een nog makkelijkere poule gezeten en het niet overleefd. Gewoon niet goed genoeg, klaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:48 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je kunt dat niet 1 op 1 tegen Celtic, Molde en Fener afzetten. Alsof Ajax niet (onbewust) 10% meer kan geven in een CL dan tegen een Molde uit![]()
Lekker het beleid van Cruijff volgen met Pedrosoquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer.
En van Gaal zal nu ook wel weer snel terugkomenRED ONS HENNIEGOD![]()
Kijk de post hierboven even na. No way dat wij makkelijkere poules hadden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Zo kan je alles wel recht lullen. Ajax heeft van de 5 poules twee maal in een nog makkelijkere poule gezeten en het niet overleefd. Gewoon niet goed genoeg, klaar.![]()
Ik ben nog steeds woedend op dat gebeuren van lyon en zagrebquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
graag op anoniem![]()
Dan had je dus 3 van de 4 keer echt geen veel moeilijkere poule dan PSV nu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tr gemacht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
10 jaar geen Nederlandse ploeg in de tweede ronde CL. Laatste keer was het ook PSV en nu flikken ze het weer.
En dan heb jij het over de loting.![]()
Zuur man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
PSV![]()
![]()
Ja alleen die van 12/13 hebben we het maximale eruit gehaald. Vorig jaar hadden we het ook beter moeten doenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
Oh.![]()
Barca, PSG en Madrid, Dortmund waren onmogelijk. Bij de andere waren er kansenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je dus 3 van de 4 keer echt geen veel moeilijkere poule dan PSV nu.![]()
Barca/PSG/APOEL is echt wel moeilijker om door te gaan. Wel makkelijker om 3e te worden, maar daar gaat het niet omquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je dus 3 van de 4 keer echt geen veel moeilijkere poule dan PSV nu.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
komt goed.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met pijn in het hart ja.
Hopelijk volgend seizoen Ajaxgraag op anoniem![]()
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan scorebordjournalistiek?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
10 jaar geen Nederlandse ploeg in de tweede ronde CL. Laatste keer was het ook PSV en nu flikken ze het weer.
En dan heb jij het over de loting.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Iedereen gaat weg maar er veranderd niks hoorquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker het beleid van Cruijff volgen met PedrosoOh.![]()
in de jeugd wel . dan krijgen we weer die idioten die we 15 jaar terug ook haddenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg maar er veranderd niks hoorRED ONS HENNIEGOD![]()
11/12:quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
Keihard genaaid door Zagreb
12/13:
Kansloos tegen de finalist, halve finalist (Real) en het dan toch nog knap doen tegen City
13/14:
Had misschien meer ingezeten voor de tweede plek. Zeker na die rode kaart van Milan bij Milan uit.
14/15:
Kansloos tegen Barca en kansloos tegen zoveel geld bij PSG.
Oftewel 11/12 te weinig gekregen en 13/14 te weinig genomen.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan scorebordjournalistiek?PSV
![]()
![]()
Hij heeft als het over de groepen gaat gewoon gelijk, want een Real is toch beter dan een United of een Wolfsburg.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan heb jij het over de loting.
Afin, we zijn allemaal blij dat PSV door isdus je kan daarmee gewoon kappen.
graag op anoniem![]()
daar hoorden ze engelen zingenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
in de jeugd wel . dan krijgen we weer die idioten die we 15 jaar terug ook hadden
Oh.![]()
Ja maar aan de andere kant zat Ajax ook 2 jaar in een poule waar er absoluut meer kansen lagen dan in de poule van PSV.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft als het over de groepen gaat gewoon gelijk, want een Real is toch beter dan een United of een Wolfsburg.
Afin, we zijn allemaal blij dat PSV door isdus je kan daarmee gewoon kappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Die had je kunnen hebben, maar hij had het over de gehele 10 jaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant zat Ajax ook 2 jaar in een poule waar er absoluut meer kansen lagen dan in de poule van PSV.graag op anoniem![]()
Moet het hier nu echt over gaan? Lekker belangrijk, wees blij dat psv punten haalt, is voor ons ook beter, ze spelen europees gewoon veel slimmer dan wij de laatste jaren hebben gedaan, het zijn gewoon meer kerels.![]()
14/15 was PSG hopeloos uit vorm de eerste seizoenshelft. Minimaal vergelijkbaar met United nu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
11/12:
12/13:
Kansloos tegen de finalist, halve finalist (Real) en het dan toch nog knap doen tegen City
13/14:
Had misschien meer ingezeten voor de tweede plek. Zeker na die rode kaart van Milan bij Milan uit.
14/15:
Oftewel 11/12 te weinig gekregen en 13/14 te weinig genomen.
En United heeft net zo veel geld, dit was is het punt?![]()
Als ik jou was zou ik mezelf even goed laten nakijkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je dus 3 van de 4 keer echt geen veel moeilijkere poule dan PSV nu.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
TR gemacht.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
14/15 was PSG hopeloos uit vorm de eerste seizoenshelft. Minimaal vergelijkbaar met United nu.
En United heeft net zo veel geld, dit was is het punt?![]()
EN DAN STA JE NA 10 MINUTEN AL MET 3-0 ACHTER , JA LEKKER SCHERPquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daar hoorden ze engelen zingenRED ONS HENNIEGOD![]()
Vind je het niet niet treurig dat je club zojuist een wereldprestatie heeft geleverd en jij op internet gaat trollen?quote:![]()
Lyon en Zagreb.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mezelf even goed laten nakijken
Een Milan dat toen zwaar op zijn retour was en Celtic.
Wie moet zich laten nakijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Pak hem hafcquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind je het niet niet treurig dat je club zojuist een wereldprestatie heeft geleverd en jij op internet gaat trollen?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maar als je bedenkt dat er twee ploegen doorgaan, dan is de kracht van de sterkste ploeg in de poule volslagen irrelevant.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij heeft als het over de groepen gaat gewoon gelijk, want een Real is toch beter dan een United of een Wolfsburg.![]()
Ik juich toch alleen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vind je het niet niet treurig dat je club zojuist een wereldprestatie heeft geleverd en jij op internet gaat trollen?![]()
11/12 had je in Lyons moeten scorenquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
11/12:
12/13:
13/14:
14/15:
Oftewel 11/12 te weinig gekregen en 13/14 te weinig genomen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als je dat in het PSV-topic doet heb je een valide puntquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik zal de kroeg ingaan of met vrienden losgaan, maarja ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Fox 5 nu kijktipquote:![]()
In eerste instantie vergiste ik me oprecht. Het ging hier zo over PSV. Logisch ook natuurlijk, ik neem het jullie niet kwalijk.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dat in het PSV-topic doet heb je een valide punt![]()
Als je eigen club succes heeft is het veel leuker naar het topic van een andere club te gaan, naar het schijntquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal de kroeg ingaan of met vrienden losgaan, maarja ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Fox 5 nu kijktipMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat erin wrijven mag ook achterwege blijven. Kinderachtig gedrag ook.
afin, we gaan weer verder met andere zaken.graag op anoniem![]()
Dat heeft vooral te maken met durven investeren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:57 schreef Loserkid het volgende:
Moet het hier nu echt over gaan? Lekker belangrijk, wees blij dat psv punten haalt, is voor ons ook beter, ze spelen europees gewoon veel slimmer dan wij de laatste jaren hebben gedaan, het zijn gewoon meer kerels.
En de reacties in dit topic krijg je ook vooral door de grootspraak. Ajax ging wel eventjes aansluiten bij de Europese subtop en structureel overwinteren in de CL. Jaar op jaar falen en PSV lukt het de eerste keer alVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Prima, dan weet je nu dat je je vergist hebt en kun je lekker naar het PSV-topicquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In eerste instantie vergiste ik me oprecht. Het ging hier zo over PSV. Logisch ook natuurlijk, ik neem het jullie niet kwalijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik huldig Ajax altijd op de coolsingel..quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je eigen club succes heeft is het veel leuker naar het topic van een andere club te gaan, naar het schijnt![]()
Oh, dan kunnen we wel een keertje samen gaanquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik huldig Ajax altijd op de coolsingel..
Gaat dan weer lekker om het team, fuck het individu.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
EN DAN STA JE NA 10 MINUTEN AL MET 3-0 ACHTER , JA LEKKER SCHERPOh.![]()
2 jaren waren misschien lastiger, maar de andere 2 juist makkelijker.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
![]()
Ja of je had thuis gewoon moeten winnen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
11/12 had je in Lyons moeten scoren
Volgens mij speelde we toen met Boerrigter en Sigthorsson trouwens. Even kijkenOh.![]()
Moeten ze weer kampioen worden anders volgt ontslag .quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat dan weer lekker om het team, fuck het individu.RED ONS HENNIEGOD![]()
Sulejmani in die uitwedstrijdquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je had thuis gewoon moeten winnen.
Volgens mij speelde we toen met Boerrigter en Sigthorsson trouwens. Even kijken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens 11/12 konden we wel hebben.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of je had thuis gewoon moeten winnen.
Volgens mij speelde we toen met Boerrigter en Sigthorsson trouwens. Even kijkengraag op anoniem![]()
Wat verwacht jij van de gevolgen van de ontwikkelingen in de jeugdopleiding?quote:
Vermeer, van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Boilesen, de Jong, Janssen, Eriksen, Sulejmani, Sigthórsson, Boerrigter.
Reservespelers: Cillessen, Enoh, Ebecilio, Ooijer, Blind, Bulykin, Anita.
Hahaha.
Oh.![]()
Ik wacht totdat Onze Liever Heer een groot talentje voor ons maaktquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat verwacht jij van de gevolgen van de ontwikkelingen in de jeugdopleiding?
graag op anoniem![]()
Zal dan ook meteen even een cursusje basis rekenen er bij pakken, want dat zijn 2/4. En Lyon Zagreb is toen de grootste bullshit geweest, dat kan niemand ontkennen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Lyon en Zagreb.
Een Milan dat toen zwaar op zijn retour was en Celtic.
Wie moet zich laten nakijken.
Dus jij moet jezelf laten nakijken flappieI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hahaha Kruse kan er niets van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als van Gaal terugkeert zet ik Ajax maar op een laag pitje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze weer kampioen worden anders volgt ontslag .
"Hollandse School" voetbal ook gegarandeerd nadat Frank weg is
Oh.![]()
Laten we daar maar op hopen, ik verwacht weinig van de opleiding verder. Voor zover opleiden belangrijk is natuurlijk bij de enorme talentenquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wacht totdat Onze Liever Heer een groot talentje voor ons maaktMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Weet ik niet meer zo. Hij miste een grote kans?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sulejmani in die uitwedstrijdOh.![]()
Voor open goal.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer zo. Hij miste een grote kans?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vroeg of laat een nieuwe Robben of Sneijdertje. Alleen tijd en de jeugdopleiding aanpassen net zoals ze dat in Duitsland hebben gedaan. Paar jaartjes geleden was het ook kut.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we daar maar op hopen, ik verwacht weinig van de opleiding verder. Voor zover opleiden belangrijk is natuurlijk bij de enorme talentengraag op anoniem![]()
Nu al genotquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als van Gaal terugkeert zet ik Ajax maar op een laag pitje.
"Hollandse School" voetbal ook gegarandeerd nadat Frank weg isRED ONS HENNIEGOD![]()
Wat zou er anders moeten?quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Vroeg of laat een nieuwe Robben of Sneijdertje. Alleen tijd en de jeugdopleiding aanpassen net zoals ze dat in Duitsland hebben gedaan. Paar jaartjes geleden was het ook kut.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik geloof dat als het plan Cruijff doorgezet zou worden, en dan echt zoals het bedoeld was, Ajax ooit weer kon aansluiten bij de Europese subtup, elk jaar een aantal toptalenten uit de jeugd die na een paar jaar verkocht worden door heel veel geld waardoor je je elftal goed kunt versterken met voetballers die Europees hun mannetje staan, waardoor weer nieuwe talenten makkelijker kunnen uitblinken in Europa en dus meer geld opleveren. win win situatie.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heeft vooral te maken met durven investeren.
En de reacties in dit topic krijg je ook vooral door de grootspraak. Ajax ging wel eventjes aansluiten bij de Europese subtop en structureel overwinteren in de CL. Jaar op jaar falen en PSV lukt het de eerste keer al
Maar zoiets lukt niet binnen vijf jaar, en helaas lijkt het er nu op dat Ajax een andere richting op gaat..
En ik wil niets afdoen aan de prestatie van PSV, maar zonder Guardado en De Jong was dit nooit gelukt natuurlijk.![]()
Ik denk dat opleiding toch vrij belangrijk is. Vooral bij de degelijke talenten die dan kunnen doorstromen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we daar maar op hopen, ik verwacht weinig van de opleiding verder. Voor zover opleiden belangrijk is natuurlijk bij de enorme talenten
En kijk hoe Riedewald, Tete en Bazoer meteen presteren in Ajax 1. Deels talent, maar zeker ook dankzij individuele begeleiding. Ben ik van overtuigd.Oh.![]()
Ach ja, laat die jongens ook eens een keer. Hebben ook al meer dan 5 jaar niet op de borst mogen kloppen. Ja afgelopen kampioenschap, maar na 4x titel voor Ajax kan je ook niet al te hard roepen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:02 schreef KingRoland het volgende:
Dat erin wrijven mag ook achterwege blijven. Kinderachtig gedrag ook.
afin, we gaan weer verder met andere zaken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
11/12 is vergelijkbaar met de poule van PSV nu, die andere poules waren een tikkie sterker. Maar het is gewoon knap van PSVquote:Op dinsdag 8 december 2015 22:50 schreef Syntix het volgende:
[..]
14/15:
- Barcelona
- PSG
- APOEL
13/14:
- Barcelona
- AC Milan
- Celtic
12/13:
- Dortmund
- Real Madrid
- Manchester City
11/12:
- Real Madrid
- Lyon
- Zagreb ()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Je ziet bij die drie talenten wel dat ze fysiek een stuk verder zijn dan talentjes die een paar jaar geleden hun debuut maakten. Uiteraard moet je niet mensen opstellen vanwege hun fysiek, maar het is wel een goede toevoeging op een goede speler natuurlijk. Dat fysiek sterkere heeft toch wel met de opleiding te maken gehad als ik het allemaal goed gelezen hebquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat opleiding toch vrij belangrijk is. Vooral bij de degelijke talenten die dan kunnen doorstromen.
En kijk hoe Riedewald, Tete en Bazoer meteen presteren in Ajax 1. Deels talent, maar zeker ook dankzij individuele begeleiding. Ben ik van overtuigd.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jep, performance coaches. En ze zullen ook wel aan mentale begeleiding doen en techniek bijschaven.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je ziet bij die drie talenten wel dat ze fysiek een stuk verder zijn dan talentjes die een paar jaar geleden hun debuut maakten. Uiteraard moet je niet mensen opstellen vanwege hun fysiek, maar het is wel een goede toevoeging op een goede speler natuurlijk. Dat fysiek sterkere heeft toch wel met de opleiding te maken gehad als ik het allemaal goed gelezen heb
Tuurlijk moet een speler talent hebben, maar dankzij de juiste trainingen kan hij dat echt wel bijschaven en beter worden.
Maar je kan niet van een van der Hoorn een Jaap Stam maken, maar dat is logisch.Oh.![]()
Milan/Barca om Wolfsburg/Manchester is niet zo'n groot verschil en Celtic/CSKA ook niet, denk dat de kans om 2e te worden daar vergelijkbaar was. Lyon was iets makkelijker door het zwakke Zagreb.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11/12 is vergelijkbaar met de poule van PSV nu, die andere poules waren een tikkie sterker. Maar het is gewoon knap van PSV[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
-weg-
[ Bericht 87% gewijzigd door KingRoland op 08-12-2015 23:12:30 ]Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Maarja, bijna alle performance coaches zijn weg dus dat wordt genietenquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep, performance coaches. En ze zullen ook wel aan mentale begeleiding doen en techniek bijschaven.
Tuurlijk moet een speler talent hebben, maar dankzij de juiste trainingen kan hij dat echt wel bijschaven en beter worden.
Maar je kan niet van een van der Hoorn een Jaap Stam maken, maar dat is logisch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Idd dat is het gewoon, alleen jammer dat bepaalde users er wat meer achter zoeken dan wat het eigenlijk is. klaar.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11/12 is vergelijkbaar met de poule van PSV nu, die andere poules waren een tikkie sterker. Maar het is gewoon knap van PSVgraag op anoniem![]()
naar?quote:
[ Bericht 3% gewijzigd door KingRoland op 08-12-2015 23:12:37 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt, maar die laatste wedstrijd van Lyon Zagreb is toen wel erg merkwaardig verlopen. Verzoeken naar onderzoek zijn toen ook van tafel geveegd door een meneer die zelf nu onderzocht wordt voor omkoping en ook nog eens Frans was.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11/12 is vergelijkbaar met de poule van PSV nu, die andere poules waren een tikkie sterker. Maar het is gewoon knap van PSV
Alleen Milan had je moeten pakken, poule nog steeds sterker dan die van PSV, maar daar had Ajax echt wel tweede kunnen/moeten worden.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Gewoon weer terug naar de opleiding van 10 jaar terug. Met allemaal matige spelers dus.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maarja, bijna alle performance coaches zijn weg dus dat wordt genieten
Godverdomme teringbestuurOh.![]()
Barca gelijk aan Manchester? Je maakt een grapje hoop ik? Dat Milan was gelijk aan dit Manchester.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Milan/Barca om Wolfsburg/Manchester is niet zo'n groot verschil en Celtic/CSKA ook niet, denk dat de kans om 2e te worden daar vergelijkbaar was. Lyon was iets makkelijker door het zwakke Zagreb.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ja, maar de nummer 1 maakt niet zoveel uit, zeker als de nummer 4 beter is dan die die jullie tegen kregen.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Barca gelijk aan Manchester? Je maakt een grapje hoop ik? Dat Milan was gelijk aan dit Manchester.
Een nummer 2/3 die veel beter is maakt wel uit[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jullie hebben thuis gewonnen van de nummer 1, het kan dus zeker wel wat uitmaken.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar de nummer 1 maakt niet zoveel uit, zeker als de nummer 4 beter is dan die die jullie tegen kregen.
Een nummer 2/3 die veel beter is maakt wel uit![]()
Alleen 12/13 was sterker. Rest was ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
11/12 is vergelijkbaar met de poule van PSV nu, die andere poules waren een tikkie sterker. Maar het is gewoon knap van PSV![]()
Ben ik het zeker het niet mee eens. In deze poule heeft zat geen enkel team wat in aanmerking komt voor halve finale. Ajax heeft altijd poules gehad waar er minimaal 1, soms 2 in aanmerking komen voor de finale.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Alleen 12/13 was sterker. Rest was ongeveer hetzelfde.
We zullen het zien als PSV het straks mag opnemen tegen een echte grote Europese club als barca/real of Bayern. Ik denk dat ze net zo hard op de broek krijgen als Ajax.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Lyon/Zagreb was gewoon ontzettend kut en dubieus, daarnaast hebben ze tegen Milaan uit zelf verkloot.![]()
ajax toen ook.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jullie hebben thuis gewonnen van de nummer 1, het kan dus zeker wel wat uitmaken.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ajax heeft het toen zelf verbalt tegen Milan in de vorm van de totaal idioot van de Hoorn.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Toen viel er voor Barcelona niks meer te winnen volgens mij, al was dat nog steeds een mooie overwinning.quote:![]()
Er zat geen van de top 3 bij PSV inderdaad. Maar ook geen één echt zwakke.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Ben ik het zeker het niet mee eens. In deze poule heeft zat geen enkel team wat in aanmerking komt voor halve finale. Ajax heeft altijd poules gehad waar er minimaal 1, soms 2 in aanmerking komen voor de finale.
We zullen het zien als PSV het straks mag opnemen tegen een echte grote Europese club als barca/real of Bayern. Ik denk dat ze net zo hard op de broek krijgen als Ajax.
Ik bedoel Apoel, celtic, milan, lyon, zagreb. Dat is allemaal nog minder dan CSKA.![]()
Geen idee, Ajax lijkt momenteel wel aardig in vorm. Al hebben ze het in de EL aardig verkloot, maarja dat is toch anders dan de CL.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:29 schreef Bronson_ het volgende:
Mensen die zeggen dat Ajax in deze poule ook wel door was gegaan![]()
Toch wel grappig dat PSV door gaat en het het drukste is in het Ajax topic. Moet het toch even opmerken
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Logisch toch? Ik neem aan dat ze het buiten fok! vieren.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:32 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Toch wel grappig dat PSV door gaat en het het drukste is in het Ajax topic. Moet het toch even opmerken![]()
Ajax gaat volgend jaar ook weer stomme fouten maken in de CL hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Geen idee, Ajax lijkt momenteel wel aardig in vorm. Al hebben ze het in de EL aardig verkloot, maarja dat is toch anders dan de CL.
Als ze daarin komen tenminste
Oh.![]()
Dat Milan was even goed als dit Manchester, zowel niet wat beter. Ga nu niet lopen overdrijven vriend. Celtic was in die tijd ook nog vrij goed (kan me nog die wedstrijden tegen barca herrineren). Rest wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:31 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Er zat geen van de top 3 bij PSV inderdaad. Maar ook geen één echt zwakke.
Ik bedoel Apoel, celtic, milan, lyon, zagreb. Dat is allemaal nog minder dan CSKA.
En je zegt leuk top 3, er zat hier geen eens top 8 bij.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Heb het meer over de PSV supporters die hier als eerste waren ipv het PSV topic.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Logisch toch? Ik neem aan dat ze het buiten fok! vieren.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Dat Milan was nog matiger dan dit United. Over Celtic ga ik het niet eens hebben trouwensquote:Op dinsdag 8 december 2015 23:35 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat Milan was even goed als dit Manchester, zowel niet wat beter. Ga nu niet lopen overdrijven vriend. Celtic was in die tijd ook nog vrij goed (kan me nog die wedstrijden tegen barca herrineren). Rest wel mee eens ja.
En je zegt leuk top 3, er zat hier geen eens top 8 bij.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Oh zijn dat supporters.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Heb het meer over de PSV supporters die hier als eerste waren ipv het PSV topic.![]()
Als Ajax de belangrijke spelers behoudt en er hier en daar eventueel een goede aankoop wordt gedaan (quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat volgend jaar ook weer stomme fouten maken in de CL hoor.
Als ze daarin komen tenminste), dan zie ik het Ajax met de juiste loting ook wel aardig doen. Denk ik.
![]()
Belangrijke spelers behouden moet wel lukken met de lange contracten en geen EK om ze in de markt te zetten.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Als Ajax de belangrijke spelers behoudt en hier en daar eventueel een goede aankoop wordt gedaan (), dan zie ik het Ajax met de juiste loting ook wel aardig doen. Denk ik.
Maar goede aankopen worden er toch niet gedaan, en Ajax komt ook in pot 3 bij de loting ipv pot 1 zoals PSV dit jaar dus sowieso zwaardere loting.Oh.![]()
Ajax had ook in pot 1 gekomen hoor, maar het zit ook een beetje in verschil van aanpak, bij PSV zijn ze wat pragmatischer wat dat betreft dus dat elftal staat meestal eerder in het seizoen terwijl het bij Ajax meestal langer duurt en dan loop je Europees al achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Belangrijke spelers behouden moet wel lukken met de lange contracten en geen EK om ze in de markt te zetten.
Maar goede aankopen worden er toch niet gedaan, en Ajax komt ook in pot 3 bij de loting ipv pot 1 zoals PSV dit jaar dus sowieso zwaardere loting.![]()
Gaat veranderen, Nl kampioen in pot 1. Maar weet niet of dat volgend jaar al is, of het jaar daarna. Dan wordt de tweede ronde halen een veel lastiger verhaal.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax had ook in pot 1 gekomen hoor, maar het zit ook een beetje in verschil van aanpak, bij PSV zijn ze wat pragmatischer wat dat betreft dus dat elftal staat meestal eerder in het seizoen terwijl het bij Ajax meestal langer duurt en dan loop je Europees al achter de feiten aan.![]()
Het blijft altijd een lastig verhaal, nu het PSV gelukt betekent niet dat het lek boven is, was het maar een begin van een comeback maar dat zie ik toch echt niet.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gaat veranderen, Nl kampioen in pot 1. Maar weet niet of dat volgend jaar al is, of het jaar daarna. Dan wordt de tweede ronde halen een veel lastiger verhaal.![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds woedend op dat gebeuren van lyon en zagreb!
![]()
Ja maar gaat nu niet meer gebeuren omdat Nederland gezakt is op de coefficienten ranglijst.quote:Op woensdag 9 december 2015 07:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax had ook in pot 1 gekomen hoor, maar het zit ook een beetje in verschil van aanpak, bij PSV zijn ze wat pragmatischer wat dat betreft dus dat elftal staat meestal eerder in het seizoen terwijl het bij Ajax meestal langer duurt en dan loop je Europees al achter de feiten aan.
Mede dankzij de belabberde prestaties van Ajax in de ELOh.![]()
![]()
5 jaar de boer
Poulsen terug op de toekomstFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Hee leuk een psv-topicBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dat Amin Younes de laatste weken in vorm is, is inmiddels ook opgevallen in het buitenland.
De Italiaanse sportkrant Corriero Dello Sport pakt in de rubriek talent scout' de meest opvallende jonge spelers van de laatste weken eruit en voor de nieuwste editie is de Ajacied aan de beurt.
De krant benoemt de buitenspeler de 'Duitser die Ajax betovert' en looft het magische spel van de Duitser met Libanese roots. Het is in Italië opgevallen dat Younes, die in het begin van het seizoen nog kampte met een spierblessure, inmiddels drie keer doeltreffend was in de laatste drie wedstrijden (SC Cambuur, PEC Zwolle en SC Heerenveen).
Verder wordt ook de goede vorm van Ajax niet vergeten en wordt trainer Frank de Boer geprezen. De oefenmeester, die met de Amsterdamse club na de nederlaag tegen PSV op 4 oktober ongeslagen is, pakte dit seizoen gemiddeld 2,53 punten per wedstrijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door mokkiemok op 09-12-2015 09:18:28 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zo en nu weer over Ajax!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ricardo van Rhijn vergezelt Frank de Boer tijdens de persconferentie (13:15 uur) in aanloop naar #ajamol. #UELFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
even een algemene vraag voor de ajaxieden hier, voelen jullie nu wat jaloerzie naar boven komen jegens PSV?
Nothing to see here, carry on![]()
Als je had meegelezen, we zijn erg blij voor PSV. Goed voor het nederlandse voetbal, ze doen wat Ajax jaren niet is gelukt.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
even een algemene vraag voor de ajaxieden hier, voelen jullie nu wat jaloerzie naar boven komen jegens PSV?
Hopelijk zit het Ajax donderdag mee, ze lijken het nu aardig op orde te hebben. Volgend seizoen maar eens kijken of we ook kunnen stunten in de CL.
Heb je al een voorkeur voor de loting maandag?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
en wat de neuk is jaloerzie?quote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
even een algemene vraag voor de ajaxieden hier, voelen jullie nu wat jaloerzie naar boven komen jegens PSV?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uiteraard maar tis goed voor het Nederlandse voetbal en verdiendquote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
even een algemene vraag voor de ajaxieden hier, voelen jullie nu wat jaloerzie naar boven komen jegens PSV?![]()
Elia in bekerduel met Ajax mindere dag
Zelden zo hard gelachen![]()
![]()
Die Elia heeft het wel erg hoog in zijn bol van zichzelf zeg.....
Tete was hem gewoon zwaar de baas.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Absoluut niet. Het gaat me te ver om ze achter de t.v. te gaan zitten supporteren, maar die punten zijn te belangrijk voor Nederland om ze overwintering te misgunnen. Het zijn toch vooral Ajax en PSV die getroffen worden als ons land Europese startplekken verliest. Ik neem aan dat ze in Eindhoven daarom ook een beetje hopen op een wonder in Istanbul.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:33 schreef RijstNatie het volgende:
even een algemene vraag voor de ajaxieden hier, voelen jullie nu wat jaloerzie naar boven komen jegens PSV?![]()
Hahahaha, nog nooit zo hard gelachen. Wat een mannetje die Elia ;´)quote:Op woensdag 9 december 2015 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
![]()
Tete was hem gewoon zwaar de baas.Narf!![]()
Veelzeggend dat er meer gepost wordt in dit topic dan een PSV-topic. De rancuneuze jongens vliegen als zwermen op de honinggraat af,![]()
Zeggen dat je je dag niet hebt, als je tot twee keer toe volledig wordt afgetroefd.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:07 schreef Sickert het volgende:
[..]
Hahahaha, nog nooit zo hard gelachen. Wat een mannetje die Elia ;´)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met verrassend weinig succes, de meeste Ajacieden vinden het wel primaquote:Op woensdag 9 december 2015 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Veelzeggend dat er meer gepost wordt in dit topic dan een PSV-topic. De rancuneuze jongens vliegen als zwermen op de honinggraat af,. Ik had dat minderwaardigheidscomplex niet meer zo verwacht bij PSV, maar die paar jaar zonder kampioenschap hebben er toch ingehakt blijkbaar.
![]()
Ik snap ook niet dat de PSV troll "supporters" denken dat wij nu boos ofzo zijn. Ajax heeft er alleen maar baat bij als PSV overwintert. In alle opzichten.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Met verrassend weinig succes, de meeste Ajacieden vinden het wel prima. Ik had dat minderwaardigheidscomplex niet meer zo verwacht bij PSV, maar die paar jaar zonder kampioenschap hebben er toch ingehakt blijkbaar.
Zelfs het feit dat PSV geld binnen harkt: Ze worden sterker en dus heeft Ajax meer tegenstand in de competitie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Prima inderdaad dat PSV een ronde verder is. Snap ook nooit dat ze dan direct in het Ajax topic gaan lopen trollen.
Maar dat is eigenlijk nooit anders geweest, er wordt nu eenmaal altijd als eerste gekeken naar Ajax. Iets met hoge bomen vangen veel wind.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Zij hopen vermoedelijk wel dat Ajax altijd verliest in Europa.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de PSV troll "supporters" denken dat wij nu boos ofzo zijn. Ajax heeft er alleen maar baat bij als PSV overwintert. In alle opzichten.
Zelfs het feit dat PSV geld binnen harkt: Ze worden sterker en dus heeft Ajax meer tegenstand in de competitie.![]()
Zou wel heel sneu zijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja, zo de waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Zij hopen vermoedelijk wel dat Ajax altijd verliest in Europa.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tete had z'n handen vol aan hem. Kwam ook niet aan aanvallen toe en uiteindelijk scoort Veltman doordat Tete een overtreding moet maken op Elia. Maar het waren mooie duels, dat zeker.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
![]()
Tete was hem gewoon zwaar de baas.BFF met GGMM![]()
Stiekem is iedereen in Nederland wel een beetje Ajax fan. Het is alleen cool om Ajax te haten omdat we de beste zijn.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Elia is zeker geen slechte speler, maar zijn woorden komen op mij over alsof het door een slechte dag komt dat hij Tete niet met speel gemak langs kon lopen.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tete had z'n handen vol aan hem. Kwam ook niet aan aanvallen toe en uiteindelijk scoort Veltman doordat Tete een overtreding moet maken op Elia. Maar het waren mooie duels, dat zeker.
Terwijl het gewoon komt omdat Tete een enorm groot talent is, en gewoon erg lastig voorbij te komen is.
Verschil is alleen dat Tete nog "niets" gewend is, en Elia in principe alles al gezien heeft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij ontkent ook niet dat Tete hem uit de wedstrijd heeft gehouden. Maar ik heb in elk geval genoten van die duels, bijna 'onnederlands' sterke back die Tete.quote:Op woensdag 9 december 2015 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Elia is zeker geen slechte speler, maar zijn woorden komen op mij over alsof het door een slechte dag komt dat hij Tete niet met speel gemak langs kon lopen.
Terwijl het gewoon komt omdat Tete een enorm groot talent is, en gewoon erg lastig voorbij te komen is.
Verschil is alleen dat Tete nog "niets" gewend is, en Elia in principe alles al gezien heeft.BFF met GGMM![]()
Ja jullie zijn echt wel de bestequote:Op woensdag 9 december 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Stiekem is iedereen in Nederland wel een beetje Ajax fan. Het is alleen cool om Ajax te haten omdat we de beste zijn.Kom op man, Ajax had al lichtjaren voor moeten staan op PSV en Feyenoord met alle financiële middelen van de afgelopen jaren.
Maar goed, on-topic. Kans dat Ajax van Molde wint is 90 procent, kans dat Celtic bij Fener wint 20 procent ofzo? Dus nog 15 procent kans?![]()
in dat geval ben ik het compleet met je eensquote:Op woensdag 9 december 2015 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij ontkent ook niet dat Tete hem uit de wedstrijd heeft gehouden. Maar ik heb in elk geval genoten van die duels, bijna 'onnederlands' sterke back die Tete.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wut?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja jullie zijn echt wel de besteKom op man, Ajax had al lichtjaren voor moeten staan op PSV en Feyenoord met alle financiële middelen van de afgelopen jaren.
Maar goed, on-topic. Kans dat Ajax van Molde wint is 90 procent, kans dat Celtic bij Fener wint 20 procent ofzo? Dus nog 15 procent kans?
Je kunt dat niet berekenen...quote:Op woensdag 9 december 2015 13:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je dat anders moet berekenen?BFF met GGMM![]()
dit was in ieder geval een kansloze poging...quote:Op woensdag 9 december 2015 13:39 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe je dat anders moet berekenen?
kan je net zo goed zeggen dat het 33/33/33 is, of ze winnen of ze verliezen of ze spelen gelijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Allright, en hoe groot acht je de kans dat Celtic bij Fener wint?quote:Op woensdag 9 december 2015 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit was in ieder geval een kansloze poging...
kan je net zo goed zeggen dat het 33/33/33 is, of ze winnen of ze verliezen of ze spelen gelijk.![]()
20 %quote:Op woensdag 9 december 2015 13:45 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Allright, en hoe groot acht je de kans dat Celtic bij Fener wint?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Elia werd door fucking Wout Droste uit de wedstrijd gespeeld. Die man vindt zichzelf veel te goed.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:44 schreef mokkiemok het volgende:
![]()
Tete was hem gewoon zwaar de baas.![]()
Als ze in maart op woensdag nog in Sint-Petersburg lopen te ballen terwijl ze op zondag Ajax ontvangen zal dit topic wel weer vollopen met gejankquote:Op woensdag 9 december 2015 13:18 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax heeft er alleen maar baat bij als PSV overwintert.![]()
![]()
klopt, Maar ik zie meer op tegen vrijdag (mocht Ajax verliezen of Fener winnen)quote:Op woensdag 9 december 2015 14:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als ze in maart op woensdag nog in Sint-Petersburg lopen te ballen terwijl ze op zondag Ajax ontvangen zal dit topic wel weer vollopen met gejankFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat Ajax met een wondertje overwinterd, omdat dat ook beter is voor PSV.![]()
Beoogde basisplaats @AElGhazi7 tegen #Molde bij #Ajax op tocht. Aanvaller lijkt op training nog wat last te hebben #ajamol ... Zo perscoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een beetje extra belasting ook na de winterstop voor Ajax zal de titelstrijd in ieder geval ook interessanter en misschien zelfs wel eerlijker maken.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat Ajax met een wondertje overwinterd, omdat dat ook beter is voor PSV.
Niet dat ik het ook maar enigszins zie gebeuren maar dat is een bijzaak.![]()
Maartenfr12 lees je mee? 5 % kans dus volgens Frankquote:Er is niets vervelender dan afhankelijk zijn van anderen. Toch is dat precies het schuitje waarin Ajax deze dagen zit. Het moet in eigen huis zelf winnen van Molde FK en dan maar hopen op goed nieuws uit Istanboel. Frank de Boer vergelijkt de situatie met een avondje casino.
De groepsfase van de Europa League verloopt voor Ajax met horten en stoten. Er werd pas een wedstrijd gewonnen en een tweede zege kan wel eens niet genoeg zijn. Fenerbahçe heeft twee punten meer en bij een gelijke stand beschikt het over een beter onderling resultaat.
Anders gezegd: Ajax moet winnen van Molde, Celtic moet in Turkije zegevieren en alleen dan wordt er overwinterd. “Ik geef ons vijf procent kans. Dat is niet veel. Maar het zijn toch vijf procentjes, je weet het nooit,” aldus De Boer tijdens zijn perspraatje richting de afsluitende wedstrijd.
“Het is net als in het casino. Je verliest meestal, maar soms heb je ook geluk. Laten we hopen dat we het geluk een keer aan onze zijde hebben,” rekent de trainer voor. “Je moet het doen in je thuiswedstrijden. Dat hebben wij nagelaten, waardoor we nu op de blaren moeten zitten.”
“Kijk naar PSV, zij winnen drie keer in eigen huis. Ik zei het na de loting al: we moeten voor eigen publiek negen punten pakken. Of minimaal zeven. Maar dat gaan we al niet halen. Daardoor zitten we in de situatie waarin we zijn beland, ondanks een uitschieter zoals in Glasgow.”FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarop zal De Boer hier hinten? Met zijn uitschieter tegen Celticquote:Laten we hopen dat we het geluk een keer aan onze zijde hebben![]()
![]()
nou ja niet geheel ongelijk... met een beetje geluk had er nog wel een winstpot in gezeten tegen bijvoorbeeld Fener of Molde.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:55 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Waarop zal De Boer hier hinten? Met zijn uitschieter tegen CelticFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
![]()
die kop van Frank![]()
Hoorn is er eindelijk achter dat hij beter kan gaan handballen.
Precies. Vooral goed voor het voetbal in Nederland.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:36 schreef Geo4kant het volgende:
Ik hoop dat Ajax met een wondertje overwinterd, omdat dat ook beter is voor PSV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach, die ene wedstrijd op dinsdag en woensdag zal ook echt het verschil niet maken. Eerder een gigantische boost voor het team lijkt mij.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als ze in maart op woensdag nog in Sint-Petersburg lopen te ballen terwijl ze op zondag Ajax ontvangen zal dit topic wel weer vollopen met gejank![]()
Je kunt dat prima 'berekenen'. Hangt alleen af van de waardes die je toekent aan P(Ajax wint) en P(Celtic wint), wat natuurlijk vrij arbitrair is.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Stiekem is iedereen in Nederland wel een beetje Ajax fan. Het is alleen cool om Ajax te haten omdat we de beste zijn.
graag op anoniem![]()
Winnen met een beetje goed voetbal tegen Molde, meer kun je niet doen. Zal niet echt makkelijk gaan aangezien Molde de beide andere uitwedstrijden vrij simpel gewonnen heeft.
Belangrijker nu is om zondag van Utrecht te winnen. dan ga je toch nog met een enigszins goed gevoel de winterstop in (De Graafschap thuis mag geen probleem zijn).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat een curieuze uitspraak voor de coach van Ajax. Je verliest meestal ja?quote:“Het is net als in het casino. Je verliest meestal, maar soms heb je ook geluk."![]()
Hij had het vast over het scenario van morgen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een curieuze uitspraak voor de coach van Ajax. Je verliest meestal ja?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Volgens VI is het zoals het gaat in het voetbal, maar misschien is dat een misquote.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had het vast over het scenario van morgen.http://www.vi.nl/nieuws/d(...)ijf-procent-kans.htmquote:'Ik schat de kansen vijf procent dat we alsnog doorgaan in de Europa League', stelde De Boer op het persmoment in aanloop naar het laatste groepsduel, waarin donderdagavond Molde FK wacht. 'Dat is niet veel, maar je weet het nooit in voetbal. Het is net als in het casino. Meestal verlies je, maar soms win je.![]()
Snap je serieus niet wat hij bedoeld?quote:Op woensdag 9 december 2015 18:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens VI is het zoals het gaat in het voetbal, maar misschien is dat een misquote.
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/d(...)ijf-procent-kans.htm![]()
Ik lees mee maar het lijkt me te laag ingeschat.quote:Op woensdag 9 december 2015 14:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Maartenfr12 lees je mee? 5 % kans dus volgens Frank![]()
Inderdaad ja. Ik was alleen niet handig genoeg voor die laatste berekening. (Moet niet al te moeilijk zijn als ik celtic 20 procent en ajax 80 procent kans toeken)quote:Op woensdag 9 december 2015 17:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt dat prima 'berekenen'. Hangt alleen af van de waardes die je toekent aan P(Ajax wint) en P(Celtic wint), wat natuurlijk vrij arbitrair is.![]()
0,2 maal 0,8 = 0,16. 16% in dat geval dus.quote:Op woensdag 9 december 2015 19:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik was alleen niet handig genoeg voor die laatste berekening. (Moet niet al te moeilijk zijn als ik celtic 20 procent en ajax 80 procent kans toeken)Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zei 15, dan zat ik er dus helemaal niet zo ver vanafquote:Op woensdag 9 december 2015 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
0,2 maal 0,8 = 0,16. 16% in dat geval dus.
Belachelijk dat ik zo'n simpele berekening zelf niet kon maken, maar goed.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2015 19:41:32 ]![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een curieuze uitspraak voor de coach van Ajax. Je verliest meestal ja?![]()
Ik snap natuurlijk wel wat ik denk dat hij bedoelt. Maar dan moet hij duidelijker praten. Net zoals jij Nederlands moet leren typen.quote:Op woensdag 9 december 2015 18:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
Snap je serieus niet wat hij bedoeld?![]()
Nee, jouw zinnen zitten lekker in elkaar wil je zeggen. Beetje trieste reactie verder.quote:Op woensdag 9 december 2015 20:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap natuurlijk wel wat ik denk dat hij bedoelt. Maar dan moet hij duidelijker praten. Net zoals jij Nederlands moet leren typen.![]()
![]()
Mijn zinnen zijn inderdaad niet zelden onnavolgbaar. Heb er zelf ook moeite mee.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee, jouw zinnen zitten lekker in elkaar wil je zeggen. Beetje trieste reactie verder.![]()
![]()
Misschien eerst eens aan jezelf werken voordat je iemand anders erop aanspreekt.quote:Op woensdag 9 december 2015 22:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn zinnen zijn inderdaad niet zelden onnavolgbaar. Heb er zelf ook moeite mee.![]()
![]()
Zal het een keer meezitten vanavond?Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Met opgeheven hoofd de EL uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar daarom moet je het nog wel goed afsluitenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
geluk dwing je af, maar niet meer in deze wedstrijd, die kans hebben ze verspeeld. Nu eerder een wonder nodig.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:03 schreef Houniet het volgende:
Zal het een keer meezitten vanavond?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Al winnen ze 6-0, zit ik nog met een kater.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is waar maar daarom moet je het nog wel goed afsluiten
Europese duels zijn een van de weinige duels van Ajax waar ik echt nog naar uit kan kijken. Naast potjes tegen PSV en FeyenoordOh.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat de EL groepsfase me niet echt kan boeien, als Ajax erin speelt kijk ik tegen wil en dank daarom is het wel jammer dat net nu het interessant gaat worden je er uit ligt. Maar een kater dat heb ik al jaren niet meer van Ajax omdat ik er weinig van verwacht, mijn katers dateren uit 97-2000 zo'n beetje, het begin van het verval.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al winnen ze 6-0, zit ik nog met een kater.
Europese duels zijn een van de weinige duels van Ajax waar ik echt nog naar uit kan kijken. Naast potjes tegen PSV en Feyenoord![]()
12 jaar geleden dat Ajax voor het laatst een kwartfinale haalde in Europaquote:Op donderdag 10 december 2015 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat de EL groepsfase me niet echt kan boeien, als Ajax erin speelt kijk ik tegen wil en dank daarom is het wel jammer dat net nu het interessant gaat worden je er uit ligt. Maar een kater dat heb ik al jaren niet meer van Ajax omdat ik er weinig van verwacht, mijn katers dateren uit 97-2000 zo'n beetje, het begin van het verval.
Oh.![]()
Het is echt jammer dat ze het de afgelopen wedstrijden verkloot hebben. Ik heb het idee dat ze het aardig op orde hebben momenteel, en dat het spel echt een stuk verbeterd is en de jongens goed op elkaar zijn ingespeeld.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
12 jaar geleden dat Ajax voor het laatst een kwartfinale haalde in EuropaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is waar, probleem dat ze daar in Europa niet op wachten, dan moet je er meteen staan.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is echt jammer dat ze het de afgelopen wedstrijden verkloot hebben. Ik heb het idee dat ze het aardig op orde hebben momenteel, en dat het spel echt een stuk verbeterd is en de jongens goed op elkaar zijn ingespeeld.
In de eredivisie kan je al opbouwend (aan het team) je wedstrijdjes winnen![]()
Fener uit had je niet mogen verliezen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Gezien de wedstrijd zelf, nee inderdaad. Maar het is wat Frank zegt, thuis moet je gewoon 9 punten pakken (minimaal 7)quote:Op donderdag 10 december 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fener uit had je niet mogen verliezen
Kijk maar naar PSVFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Met 9 punten ben je natuurlijk sowieso al een heel eind, ongeacht of je ze uit of thuis pakt. Zijn maar een paar situaties waarin je met 9 punten niet minimaal 2e wordt.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Gezien de wedstrijd zelf, nee inderdaad. Maar het is wat Frank zegt, thuis moet je gewoon 9 punten pakken (minimaal 7)
Kijk maar naar PSVVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is allemaal te mager, maar goed je kan het dit seizoen niet meer goed maken in Europa, dus maar vol voor de titel gaan, al moet je vandaag gewoon winnen om het niet met een volledige kater af te sluiten.quote:Op donderdag 10 december 2015 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fener uit had je niet mogen verliezen![]()
had je daar een punt gepakt dan had je vandaag nog gewoon het in eigen hand gehad toch?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is allemaal te mager, maar goed je kan het dit seizoen niet meer goed maken in Europa, dus maar vol voor de titel gaan, al moet je vandaag gewoon winnen om het niet met een volledige kater af te sluiten.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik geloof het wel jaquote:Op donderdag 10 december 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had je daar een punt gepakt dan had je vandaag nog gewoon het in eigen hand gehad toch?![]()
Vanavond die eerste stap naar de halve finale Europa league maar eens zetten, of niet?
Wordt wel eens tijd, de rest van de poule is al onderweg.![]()
nogmaals het is jammer dat ze in eerdere wedstrijden hebben verkloot. Momenteel is het aardig op orde en had ik ze verder zien komen dan nu het geval lijkt te zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:42 schreef BadderHaring het volgende:
Vanavond die eerste stap naar de halve finale Europa league maar eens zetten, of niet?
Wordt wel eens tijd, de rest van de poule is al onderweg.
Maar dat wil je natuurlijk niet horen, dus speciaal voor jou.
wzawzdb, we hebben gewonnen van barca dat moet ik PSV nog maar zien. die hebben geluk met een makkelijkere poule. Molde is niks vergeleken bij Ajax, die hebben gewoon geluk gehad. We hebben de arbitrage tegen gehad in alle wedstrijden. Celtic is niks behalve de wedstrijd tegen Ajax. zoiets dit datFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
madquote:Op donderdag 10 december 2015 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wzawzdb, we hebben gewonnen van barca dat moet ik PSV nog maar zien. die hebben geluk met een makkelijkere poule. Molde is niks vergeleken bij Ajax, die hebben gewoon geluk gehad. We hebben de arbitrage tegen gehad in alle wedstrijden. Celtic is niks behalve de wedstrijd tegen Ajax. zoiets dit dat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eigenlijk niet eens, ben blij dat PSV laat zien dat het anders moet in Europa, hoop dat Marc/Frank dat ook gaat zien.quote:
Erg veel zijn in de wedstrijd vanavond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Louis, are you that?quote:Op donderdag 10 december 2015 09:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
Jaja, Matchday, let's hope on a miracle...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
no, that's a different kookquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vandaag kort geding SV Ajax over idiote situatie Utrecht-uit. DossierFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat vergelijken is zinloos, in een knock-out situatie tegen Barca zijn zowel PSV als Ajax kansloos. Logisch dat de PSVers onder ons blij zijn en dat komen inwrijven, daar moet je tegen kunnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 09:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nogmaals het is jammer dat ze in eerdere wedstrijden hebben verkloot. Momenteel is het aardig op orde en had ik ze verder zien komen dan nu het geval lijkt te zijn.
Maar dat wil je natuurlijk niet horen, dus speciaal voor jou.
wzawzdb, we hebben gewonnen van barca dat moet ik PSV nog maar zien. die hebben geluk met een makkelijkere poule. Molde is niks vergeleken bij Ajax, die hebben gewoon geluk gehad. We hebben de arbitrage tegen gehad in alle wedstrijden. Celtic is niks behalve de wedstrijd tegen Ajax. zoiets dit dat
Waar ik dan weer hard om lach is de Feyenoorders in hun kielzog die mee komen genieten, het kan verkeren![]()
![]()
ik was dan ook niet serieus in mijn reaguursel.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vergelijken is zinloos, in een knock-out situatie tegen Barca zijn zowel PSV als Ajax kansloos. Logisch dat de PSVers onder ons blij zijn en dat komen inwrijven, daar moet je tegen kunnen.
Waar ik dan weer hard om lach is de Feyenoorders in hun kielzog die mee komen genieten, het kan verkeren
Ik ben blij dat PSV door is, heb zitten juichen toen ze de 2-1 scoorden.
zolang psv of fey niet tegen Ajax speelt juich ik voor de Nederlandse club.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En zo hoort het.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik was dan ook niet serieus in mijn reaguursel.
Ik ben blij dat PSV door is, heb zitten juichen toen ze de 2-1 scoorden.
zolang psv of fey niet tegen Ajax speelt juich ik voor de Nederlandse club.![]()
Ach, het is vooral tekenend voor het eeuwige Calimerocomplex bij andere clubs. Daar zouden de psychiaters in Rotterdam en Eindhoven inmiddels toch wel een standaardbehandeling voor moeten hebben, zoals ik al eerder stelde.quote:Op donderdag 10 december 2015 11:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vergelijken is zinloos, in een knock-out situatie tegen Barca zijn zowel PSV als Ajax kansloos. Logisch dat de PSVers onder ons blij zijn en dat komen inwrijven, daar moet je tegen kunnen.
Waar ik dan weer hard om lach is de Feyenoorders in hun kielzog die mee komen genieten, het kan verkerenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Verschil in Europese benadering Ajax en PSV
Transferplannen Willem II slecht nieuws voor Zivkovic
De Boer verwacht rustige transferzomer
Denswil: 'Ben meer verdediger geworden'
Klaassen: 'Veel profijt van Jonk gehad'
Engelse media: 'Bergkamp in beeld bij Swansea'
[ Bericht 14% gewijzigd door mokkiemok op 10-12-2015 13:35:52 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zijn er nog mensen die er echt in geloven vanavond?
[ Bericht 38% gewijzigd door mokkiemok op 10-12-2015 13:35:11 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zou mooi zijn als Swansea ons komt verlossen van Bergkamp.
Mijn favoriete voetballer ooit. Ik denk dat je em best kan gebruiken als assistent / spitsentrainer, maar je moet hem zeker niet breder inzetten. Wat een onzin kraamt die man uit.
![]()
Ja tuurlijk, positief denken manquote:Op donderdag 10 december 2015 12:24 schreef mokkiemok het volgende:
Zijn er nog mensen die er echt in geloven vanavond?![]()
Het is jammer dat de spelers die nu de meeste assists en goals maken. (Klaassen, Fischer en Milik.) Tijdens de eerste europa league wedstrijden niets tot weinig presteerden. Is pech hebben. Hopelijk sluit Ajax in stijl af vanavond.![]()
Hopelijk doet Celtic dat ookquote:Op donderdag 10 december 2015 15:03 schreef Ramboetan het volgende:
Het is jammer dat de spelers die nu de meeste assists en goals maken. (Klaassen, Fischer en Milik.) Tijdens de eerste europa league wedstrijden niets tot weinig presteerden. Is pech hebben. Hopelijk sluit Ajax in stijl af vanavond.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inmiddels is de rechtszaak van de supporters tegen de burgemeester van Utrecht begonnen, waarin in ieder geval is vastgesteld dat de supportersvereniging ook juridisch gezien belanghebbende is. Verder:De Bunnikside mag dus op andere plekken naar binnen omdat het veiligheidsrisico te groot is, ofzotwitter:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Pech zegt 'm. Ze zijn gewoon niet zo goed als de tegenstander niet Willem II of Cambuur is.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:03 schreef Ramboetan het volgende:
Het is jammer dat de spelers die nu de meeste assists en goals maken. (Klaassen, Fischer en Milik.) Tijdens de eerste europa league wedstrijden niets tot weinig presteerden. Is pech hebben. Hopelijk sluit Ajax in stijl af vanavond.![]()
twitter:Jelledeg twitterde op donderdag 10-12-2015 om 15:50:22FCU heeft seizoenkaarthouders brief gestuurd: 'Als Bunnikside dicht moet, gaan we jullie een andere plek in stadion geven' #fcuaja reageer retweet
twitter:Jelledeg twitterde op donderdag 10-12-2015 om 15:55:37"Weigeren Ajaxfans dupeert een kleinere groep dan weigeren hele Bunnikside", aldus gemeente Utrecht #fcuaja reageer retweet
twitter:Jelledeg twitterde op donderdag 10-12-2015 om 15:58:03Gemeente Utrecht: "Bunniksiders waren sowieso gekomen, ook al weigerden we ze. Te groot risico met Ajaxfans erbij." #fcuaja reageer retweet
Dat wordt een topshow als supporters van Ajax alsnog worden toegelatentwitter:Jelledeg twitterde op donderdag 10-12-2015 om 16:36:03FCU heeft buffervakken naast uitvak ook al verkocht nadat burgemeester Ajaxfans verbood te komen #fcuaja reageer retweet
Ikzelf vind de argumenten van de club en gemeente wel heel makkelijk, maar ik ben dan misschien ook niet helemaal objectiefquote:Op donderdag 10 december 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
Utrecht wat een club is dat toch ook![]()
Ik vermaak me ontzettend met die paniekerige Utrecht-fans. Die hebben van (straf)recht niks begrepen.
Verder toch wel zorgwekkend dat de KNVB weer faalt in het zorgvuldig opstellen van een sanctie/straf.![]()
Vindt iedereen hoor. Het leuke is dat die enge voorzitter telkens roept de harde kern aan te pakkenquote:Op donderdag 10 december 2015 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ikzelf vind de argumenten van de club en gemeente wel heel makkelijk, maar ik ben dan misschien ook niet helemaal objectief![]()
Utrecht is een van de weinige clubs waar ik niets, maar dan ook helemaal niet heb en ook nooit gehad hebquote:Op donderdag 10 december 2015 16:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vindt iedereen hoor. Het leuke is dat die enge voorzitter telkens roept de harde kern aan te pakkenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik ben benieuwdtwitter:_MikeMuller twitterde op donderdag 10-12-2015 om 16:48:41Rechter doet morgen voor het uitspraak voor het einde van de dag (we hopen voor 5 uur). #ajaxutrecht #eindezitting reageer retweet
Dan wordt de hele wedstrijd afgelast. Die autoriteit heeft een burgemeester nog wel. Zondag inclusief Ajax supporters is echt uitgesloten, zoiets kan je niet nog in veilige banen leiden op zo'n korte termijn. Wellicht beslist de rechter dat de wedstrijd op een later moment gespeeld moet worden; de vraag is of je daar blij moet zijn Ajax zijnde.quote:Op donderdag 10 december 2015 16:37 schreef Tagliano het volgende:
Dat wordt een topshow als supporters van Ajax alsnog worden toegelatentwitter:Jelledeg twitterde op donderdag 10-12-2015 om 16:36:03FCU heeft buffervakken naast uitvak ook al verkocht nadat burgemeester Ajaxfans verbood te komen #fcuaja reageer retweet
![]()
Emmm dit heeft niks met strafrecht te makenquote:Op donderdag 10 december 2015 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vermaak me ontzettend met die paniekerige Utrecht-fans. Die hebben van (straf)recht niks begrepen.
Verder toch wel zorgwekkend dat de KNVB weer faalt in het zorgvuldig opstellen van een sanctie/straf.![]()
Recht wel. Twijfelde bij straf dus daarom tussen haakskenquote:Op donderdag 10 december 2015 17:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Emmm dit heeft niks met strafrecht te maken![]()
Er zijn altijd wel wat "uit" supporters die kaarten hebben tussen het "thuis" publiek. Zet een foto op Twitter met de tekst "wij zijn er gewoon bij zondag" en je hebt de poppen aan het dansen.
Wedstrijd afgelast en wordt overgespeeld met uit-supporters.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Grote kans idd dat de wedstrijd van zondag uitgesteld gaat worden. Kan me niet voorstellen dat de rechter Utrecht morgen in het gelijk stelt.
Of je daar sportief blij mee moet zijn weet ik niet maar zou het wel prima vinden om Utrecht (zowel de club als de gemeente) op deze manier te straffen.
Schandalig natuurlijk om de Ajax fans te straffen voor wanordelijkheden van de Utrecht fans, dan kun je wel aan de gang blijven.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De rechter gaf wel aan dat het echt alleen gaat om gemeente Utrecht tegen SV Ajax, en niet FC Utrecht tegen SV Ajax, kleine nuancequote:Op donderdag 10 december 2015 18:57 schreef Pedroso het volgende:
Grote kans idd dat de wedstrijd van zondag uitgesteld gaat worden. Kan me niet voorstellen dat de rechter Utrecht morgen in het gelijk stelt.
Eigenlijk wel. Enige wat ze kunnen doen is er een leuke wedstrijd van maken en het goede gevoel vanuit de competitie behouden.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vreselijk zo'n wedstrijd die nergens over gaatAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De zaak wel ja maar de club Utrecht is er misschien nog wel schuldiger aan.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De rechter gaf wel aan dat het echt alleen gaat om gemeente Utrecht tegen SV Ajax, en niet FC Utrecht tegen SV Ajax, kleine nuanceAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En een kleine winstpremie opstrijkenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Enige wat ze kunnen doen is er een leuke wedstrijd van maken en het goede gevoel vanuit de competitie behouden.Oh.![]()
Dat ben ik wel met je eens, maar ik weet niet of de rechter daar dus een uitspraak over doet. Zou natuurlijk bizar zijn als het niet zo is, maar ik weet er niet voldoende van om dat uit te sluitenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De zaak wel ja maar de club Utrecht is er misschien nog wel schuldiger aan.
Dacht dat het Klaassen was, zijn lastig uit elkaar te houden van een afstand.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Racistquote:Op donderdag 10 december 2015 19:15 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat het Klaassen was, zijn lastig uit elkaar te houden van een afstand.Oh.![]()
Overigens is Fenerbahce heer en meester, percentage van doorgaan Ajax kan wel naar 2% verlaagd worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Celtic kan gelijkspelen, dan is Ajax bij 2 doelpunten verschil gewoon doorquote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is Fenerbahce heer en meester, percentage van doorgaan Ajax kan wel naar 2% verlaagd worden..
![]()
Onderling resultaat gaat niet voor?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef coronatus het volgende:
[..]
Celtic kan gelijkspelen, dan is Ajax bij 2 doelpunten verschil gewoon door.
Onderling resultaat telt dus alleen bij verlies Fener gaat Ajax door.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef coronatus het volgende:
[..]
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op donderdag 10 december 2015 19:20 schreef coronatus het volgende:
[..]
Neem even de regels door...![]()
Dat was sowieso al 0%quote:Op donderdag 10 december 2015 19:18 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is Fenerbahce heer en meester, percentage van doorgaan Ajax kan wel naar 2% verlaagd worden.Oh.![]()
Ik heb wel het idee dat Ajax gewoon net iets te laat op gang is gekomen dit seizoen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nou ja, het kan een wedstrijd worden als Ajax-Sparta van een paar jaar geleden. Ajax 80 kansen en niet kunnen scoren.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En dan moet Fenerbahce een bizar eigen doelpunt maken want anders zie ik ze niks tegen krijgenquote:Op donderdag 10 december 2015 19:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou ja, het kan een wedstrijd worden als Ajax-Sparta van een paar jaar geleden. Ajax 80 kansen en niet kunnen scoren.Oh.![]()
Jammer, ik dacht dat het ging om doelsaldo.. Maar Ajax heeft thuis van Fener verloren en uit gelijk gespeeld.quote:Op donderdag 10 december 2015 19:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Onderling resultaat telt dus alleen bij verlies Fener gaat Ajax door.![]()
Toch voetbalt dat Molde best aardig in de omschakeling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
oogt erg onzekerquote:Op donderdag 10 december 2015 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Rhijn is echt vreselijk vergeleken met TeteNarf!![]()
Beste groep sinds jaren,quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef TheArt het volgende:
Ik zie in Europees verband Ajax echt al 5 jaar onder De Boer dezelfde fouten maken.
Gr gr FronsNarf!![]()
Adriaanse moest weg na 2 mislukte campagnesquote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef TheArt het volgende:
Ik zie in Europees verband Ajax echt al 5 jaar onder De Boer dezelfde fouten maken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Van Rhijn opstellen?quote:Op donderdag 10 december 2015 19:30 schreef TheArt het volgende:
Ik zie in Europees verband Ajax echt al 5 jaar onder De Boer dezelfde fouten maken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: