Whehehe je moet er maar op komenquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:32 schreef M4rc0 het volgende:
Toen de OV-studentenkaarten net uit waren, bekeken twee controleurs uitgebreid de kaarten waarbij ze die tegen het licht hielden, met steeds de opmerking: "Ja, een haantje" of "Ja, een visje". Toen een student vroeg waarom ze dat deden, vertelden de controleurs bloedserieus dat het watermerk voor jongetjes een haantje is en voor meisjes een visje. Alle studenten in die coupé zaten vervolgens minutenlang hun OV-kaarten tegen het licht te houden op zoek naar de haantjes en de visjes.
Wat een humor
Ze staat nog op m'n bangalijstjequote:
Zou ze nog maagd zijn?quote:
Die heeft meer pikken gezien dan ik wolkenquote:
Zou het ??quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:35 schreef renwan het volgende:
[..]
Die heeft meer pikken gezien dan ik wolken
Wat zou jij doen als je een bekende geile beroemdheid zou zijn? Alsof vrouwen zo anders zijn dan mannenquote:
Die heb ik nog steeds niet gezienquote:
daar praten we niet over op het fok forum. Hierbij moet ik je helaas een note gevenquote:
Ik zou iedereen de moeder neuken !!!quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je een bekende geile beroemdheid zou zijn? Alsof vrouwen zo anders zijn dan mannen
quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:37 schreef DieselTank het volgende:
[..]
daar praten we niet over op het fok forum. Hierbij moet ik je helaas een note geven
google en gij zult vindenquote:
Geerd hierbij moet ik je ook een note geven wegens het beledigen van een fok!btenaar in functiequote:
Ze doet me een beetje denken aan een ex van me, alleen had die wel grotere tettenquote:
Lucky basterd!quote:
Laat d'r maar eerst eens ff douche!!quote:
Neusje dicht en gaan !!quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:42 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Laat d'r maar eerst eens ff douche!!
Muffe mosselquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:42 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Laat d'r maar eerst eens ff douche!!
Biertjes op een doordeweekse dagquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:43 schreef M4rc0 het volgende:
![]()
Slaap lekker en geniet nog ff van jullie biertjes
Mensen die door de maatschapppij geleefd wordenquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Biertjes op een doordeweekse dagWe zijn niet allemaal uitkeringstrekkers uit probleemwijken
Dieseltankquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Biertjes op een doordeweekse dagWe zijn niet allemaal uitkeringstrekkers uit probleemwijken
quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Niet iedereen werkt van 9 tot 5quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:44 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Mensen die geen prioriteit geven aan nuttige dingen in het levenquote:Op dinsdag 8 december 2015 01:44 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Mensen die door de maatschapppij geleefd worden_____!
Van 9 tot 5 werkenquote:
Van 9 tot 5 werkenquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:47 schreef renwan het volgende:
4 jaar geleden ging ik helemaal los op deze![]()
Blijkbaar heb ik dit al gepost, minder zuipen renwan, minder zuipenquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Blijkbaar heb ik dit al gepost, minder zuipen renwan, minder zuipen
quote:Op dinsdag 8 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
5 jaar geleden op deze dan, OF HEB IK DIT OOK AL GEPOST?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |