Ben je bietje bi?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:03 schreef LompeHork het volgende:
• Monopoly
• Patje1987
• Stefanhaan
• Je moeder
Dat was het eigenlijk wel.
Ik heb nooit foto's van ze gezien, op die van m'n moeder na natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor. Ik heb gewoon smaak.
quote:Op donderdag 26 november 2015 23:05 schreef PausNicolaas het volgende:
Wie is Klaasje?
Wat dacht je van Je Moeder en Lompe Hork zijn moeder?
Ik gok ongeveer evenveel als dat jij er hebtquote:Op donderdag 26 november 2015 23:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat zou raken, beetje teveel tanden wel.
Ja, maar dat is niet relevant, ik hoef geen palen te plezieren.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik gok ongeveer evenveel als dat jij er hebt
't is geen haas, valt toch wel mee allemaal?quote:Op donderdag 26 november 2015 23:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet relevant, ik hoef geen palen te plezieren.
Dat is waar, máár ik durf te wédden dat ze puntige knieën heeft.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
't is geen haas, valt toch wel mee allemaal?
Verdomme, je hebt gelijkquote:Op donderdag 26 november 2015 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is waar, máár ik durf te wédden dat ze puntige knieën heeft.
Dat heet een zwarte pietin.quote:Op donderdag 26 november 2015 23:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik wil wel eens een vrouwelijke zwarte piet neuken
Fajah lourensquote:Op vrijdag 27 november 2015 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
Ariana Grande
[ afbeelding ]
Gwen van Poorten
[ afbeelding ]
Je zusje
[ afbeelding ]
Fajah Lourens
[ afbeelding ]
Selena Gomez
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is geen automatisch bericht; ik typ dit onderaan elk bericht.
Je kontje staat op het bangalijstje van Bubba, als je dra naar de gevangenis moet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |