Misschien had ze dat jochie beloofd na 2 maanden weer thuis te zijn,quote:Op maandag 7 december 2015 21:22 schreef freaky40 het volgende:
Nee, Armanda gaat niet zo makkelijk weg. Zou wel een deceptie zijn, ze is daar nog lang niet klaar en dan alles opgeven omdat zo'n jochie het moeilijk heeft. Nee nee, dat gaat zomaar niet.
zou maar zo kunnen jaquote:Op maandag 7 december 2015 21:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die gaat nu ook wel wat voorzichtiger doen met bjorn denk ik na dat briefje van armanda.
die van Bobbi laat ik wel ffquote:
Eigenlijk is het nog steeds niet helemaal duidelijkquote:
Ja, al een hele tijd maar we horen en zien ze alleen op de achtergrond soms.quote:
deze kenn ik geloof ikquote:
Ja Trienke en man zijn er.quote:
ik meen zelfs maar 4 dagen gelezen te hebbenquote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien had ze dat jochie beloofd na 2 maanden weer thuis te zijn,
Ok thnx, had helemaal niet gezien....quote:Op maandag 7 december 2015 21:28 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ja, al een hele tijd maar we horen en zien ze alleen op de achtergrond soms.
Dat dacht ik ook..hulptroepen ..luie wijvenquote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja Trienke en man zijn er.
Zijn Kerstpakketjes aan het inpakken voor de bewoners om te verkopen.
En enkele doen ze nog zelf misschien
goeie goeiequote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
omdat ze voor de eindoverwinning op bas zal stemmen
Die vrouw die er vorige week was?quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja Trienke en man zijn er.
Zijn Kerstpakketjes aan het inpakken voor de bewoners om te verkopen.
En enkele doen ze nog zelf misschien
Ja triest he. Trienke schreef op FB nog heel optimistisch: Ik ga de inwoners aan het werk zettenquote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook..hulptroepen ..luie wijven
Jaquote:
Wacht, ik heb ergens nog een vaag screenshotje van de (kerst)man die er is. De vrouw heb ik nog niet in beeld gezien.quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Ok thnx, had helemaal niet gezien....
Kim Feenstra kan ze wel heel goed...quote:Op maandag 7 december 2015 21:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
haar Doutzen persiflage lukt niet zo? Dus nu maar Bobbi Eden?
quote:Op maandag 7 december 2015 21:29 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
omdat ze voor de eindoverwinning op bas zal stemmen
steukertquote:Op maandag 7 december 2015 21:31 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee, wie A zegt moet B zeggen.
dilemma dilemmaquote:Op maandag 7 december 2015 21:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]Daar heb je gelijk in, maar van mij mag ze weg, saaie trien.
ken ik niet, mijn naam is Haasquote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
Marrekie heeft het over het Fokforum
ze mogen dus op fok?quote:Op maandag 7 december 2015 21:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Mark: ik was aan het kijken en ging kijken op het Fokforum en toen ging het over Bjorn die patatjes stond te bakken.
Lees je mee Amado? Doet Mark ook.quote:Op maandag 7 december 2015 21:34 schreef AnneLo het volgende:
Zoveel verdriet heeft Armanda nu ook weer niet.....
[ afbeelding ]
wel op meer denk ik.. ze kijken ook uitzendingen van sport of gtst terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |