SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Simterklaas op 08-12-2015 00:43:33 ]Pay close attention or else you'll miss what's happening
Wil jij mijn Koploper zien?quote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:
Ff wat doen kijken of er nog lekkere chikies in de trein zitten
Onbediende cabine in met domsleutel, geil teefje mee zonder kaartje en haar volraggen met Geerdzaad.quote:Op maandag 7 december 2015 20:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Bohh, nu moet ik met een stijvje Door de trein
Maak stiekem een paar foto's dan.quote:Op maandag 7 december 2015 20:31 schreef Geerd het volgende:
Ff wat doen kijken of er nog lekkere chikies in de trein zitten
Moira wil zo wel koppelen. Ze staat nu nakend tegenover mij.quote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
Nog steeds geen reeks. Valt me tegen dit.
Je moet je harden voor het leven, alles gaat niet meer zoals vroegerquote:Op maandag 7 december 2015 20:36 schreef Simterklaas het volgende:
Nog steeds geen reeks. Valt me tegen dit.
Ik zie niksquote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira wil zo wel koppelen. Ze staat nu nakend tegenover mij.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira wil zo wel koppelen. Ze staat nu nakend tegenover mij.
Als dit een reeks wordt, scheurt Geerd uit zijn broek.quote:Op maandag 7 december 2015 20:44 schreef Monopoly het volgende:
Beter om te wachten op Smegmanus trouwens. Gastmodden is doorgaans toegestaan wanneer er haast is bij spam of echte kutzooi. Ik heb een TR gezet. Vast wel een ONZ mod online straks.
In de tussentijd heb ik wel iets fraais.
[ afbeelding ]
Die zijn veuls te groot, ik heb kleine handjesquote:Op maandag 7 december 2015 20:44 schreef Monopoly het volgende:
Beter om te wachten op Smegmanus trouwens. Gastmodden is doorgaans toegestaan wanneer er haast is bij spam of echte kutzooi. Ik heb een TR gezet. Vast wel een ONZ mod online straks.
In de tussentijd heb ik wel iets fraais.
[ afbeelding ]
Ja maar nu kan je ze tegen elkaar drukken en je fallus magnificus er tussen drukken om te tittyfucken. Ook niet verkeerd.quote:Op maandag 7 december 2015 20:45 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Die zijn veuls te groot, ik heb kleine handjes
quote:Op maandag 7 december 2015 20:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als dit een reeks wordt, scheurt Geerd uit zijn broek.
Dan moet hij zijn kaartjesknippersmachine voor zijn stijve pener houden.quote:Op maandag 7 december 2015 20:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Als dit een reeks wordt, scheurt Geerd uit zijn broek.
"Wilt u uw kaart tegen mijn machine houden? Ik heb nogal last van mijn arm."quote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn kaartjesknippersmachine voor zijn stijve pener houden.
Wel kleine dames met grote jetsersquote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je ze tegen elkaar drukken en je fallus magnificus er tussen drukken om te tittyfucken. Ook niet verkeerd.
En dan haar oog kapot schietenquote:Op maandag 7 december 2015 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar nu kan je ze tegen elkaar drukken en je fallus magnificus er tussen drukken om te tittyfucken. Ook niet verkeerd.
Goed kijken. Ga een keer mee naar Winschoten met mij 's avonds. Genoeg teefjes in de treinquote:Op maandag 7 december 2015 20:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel kleine dames met grote jetsers
In de trein zie je dat niet veel moet ik zeggen
Ja mooie dames in overvloed maar niet vaak met zulke jetsersquote:Op maandag 7 december 2015 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed kijken. Ga een keer mee naar Winschoten met mij 's avonds. Genoeg teefjes in de trein
Heb daar wel eens in een hotel gezeten, op een plein bij een kerk. Goede saté daar!!!quote:Op maandag 7 december 2015 20:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Goed kijken. Ga een keer mee naar Winschoten met mij 's avonds. Genoeg teefjes in de trein
Winschoten is prima om gewoon paar biertjes te klappen en daarna met een groep Groningen in te gaan om radicaal te gaan. Best gezellig maar niets groots. Wel mooie vrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb daar wel eens in een hotel gezeten, op een plein bij een kerk. Goede saté daar!!!
Hey homo ga eens naar Rusland danquote:Op maandag 7 december 2015 20:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Winschoten is prima om gewoon paar biertjes te klappen en daarna met een groep Groningen in te gaan om radicaal te gaan. Best gezellig maar niets groots. Wel mooie vrouwen.
Jammer dat het rooie Communisten zijn.
Jij hebt makkelijk praten, je kan de hele tijd aan je tetten voelenquote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom al die tieten? Vind er niks aan
Tieten zijn mooi !!quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Billen mogen ook wel, hoorquote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ditquote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Jij hebt makkelijk praten, je kan de hele tijd aan je tetten voelen
Jij mag ook wel wat posten wat jij leuk vind !!quote:Op maandag 7 december 2015 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Rosé en piemels.quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij mag ook wel wat posten wat jij leuk vind !!
Dat was zo'n heerlijk foute site vroeger. Met je 13jarige stijve pikkie sugababes afstruinen op geile teefjes van je eigen leeftijdquote:
Chatplazaquote:Op maandag 7 december 2015 21:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was zo'n heerlijk foute site vroeger. Met je 13jarige stijve pikkie sugababes afstruinen op geile teefjes van je eigen leeftijd
Deze manquote:
Kroamquote:Op maandag 7 december 2015 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze man
Cu2night, lesbohoertjes
chatten.nl
Habbo teefjes
TMF chat
gratisplaatjes.nl
De krochten van het internet op zoek naar tietjes als 13 jarig puisterig kutpubertje. Mooi man.
quote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Simterklaas het volgende:
Vieze woorden zeggen in de Jeugdjournaalchat
Indeedquote:
OMG daar heb ik ook gezetenquote:Op maandag 7 december 2015 21:32 schreef Simterklaas het volgende:
Vieze woorden zeggen in de Jeugdjournaalchat
Was jij roosjeroosje1988?!!!quote:Op maandag 7 december 2015 21:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG daar heb ik ook gezeten![]()
![]()
Geband wegens vuile praatquote:
Lol ik weet niet meer exact hoe ik daar heette maar kan me nog wel herinneren dat ik daar kwam.quote:
rosérosé1988quote:Op maandag 7 december 2015 21:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol ik weet niet meer exact hoe ik daar heette maar kan me nog wel herinneren dat ik daar kwam.
Pics van je rosébuik.quote:Op maandag 7 december 2015 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb trouwens een liter rosé op en kan nog typen zonder spelfouten.Ik hoop echt dat het lukt om te minderen vanaf januari.
quote:
Ik spreek jou nog wel als je daar een liter van op hebt.quote:Op maandag 7 december 2015 21:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Roosvicee, ja dat is een stuk gezonder dan rosé!
Ohja verrek!quote:
Ah joh beetje vlees aan de botten altijd goed !!quote:Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol die wil je niet zien.Moet echt eerst even wat afvallen.
Wat ga je met oud ej nieuw doen dan ?quote:Op maandag 7 december 2015 21:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Heb trouwens een liter rosé op en kan nog typen zonder spelfouten.Ik hoop echt dat het lukt om te minderen vanaf januari.
Ligt eraan. Wat zijn je stats?quote:Op maandag 7 december 2015 21:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Lol die wil je niet zien.Moet echt eerst even wat afvallen.
Hierzo!quote:Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef M4rc0 het volgende:
sletten en slettinnen, wie is er vrij morgen?
Helaas donderdag weerquote:Op maandag 7 december 2015 22:09 schreef M4rc0 het volgende:
sletten en slettinnen, wie is er vrij morgen?
Tot nu toe Renwan en ikquote:Op maandag 7 december 2015 22:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Doe eens een lijst van vrije sleten en prijslijst enzo, dan kan ik mijn opties eens bekijken
Alles is te koopquote:Op maandag 7 december 2015 22:16 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Tot nu toe Renwan en ikoverigens ben ik niet te koop
= zoquote:
Ik zou haar wel doenquote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef M4rc0 het volgende:
Deze menschjes zijn morgen nog wel vrij. (T.e.a.b.)
[ afbeelding ]
Uwen pa en ma, en nonkel Karel?quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze wel kinky isquote:
Neen, nonkel Lennertquote:Op maandag 7 december 2015 22:22 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Uwen pa en ma, en nonkel Karel?
quote:
Ik hou niet zo van twee rondesquote:Op maandag 7 december 2015 22:24 schreef Geerd het volgende:
[..]![]()
Die zegt niet zo snel bah die zuigt het laatste druppeltje er wel uit en dan is je prostaat aan de beurt voor ronde 2
Tuulksquote:
Kan wel, is wel duurquote:Op maandag 7 december 2015 22:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
TuulksJammer dat je bij een hoer niet kan slapen
Geerd op de achtergrond met die kale kop!quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hey Geerd post eens een foto van je kaartenknipmachine
1985 belde.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Doe ik !! Als ik thuis ben ff posten !!quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
En?quote:
Dat word toch saai na een tijd?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een slagroomspuit, lekker hele dagen slagroom maken
Viesdik worden !!!quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een slagroomspuit, lekker hele dagen slagroom maken
Nee joh, overal verschillende patronen op spuiten, is keileukquote:Op maandag 7 december 2015 22:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat word toch saai na een tijd?
Dat had ik bij mijn vorige werkgever ook elk jaar, 3 maanden betaald vrijquote:
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoekquote:Op maandag 7 december 2015 22:38 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nee joh, overal verschillende patronen op spuiten, is keileuk
Iedereen heeft wel eens zo een fasequote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoek
Ben jij ook vies dik?quote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoek
Ik krijg dan weer niet betaald, studievertragingquote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn vorige werkgever ook elk jaar, 3 maanden betaald vrij
Kak! Gewoon kondoekoe wordenquote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik krijg dan weer niet betaald, studievertraging
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.quote:
Een baan als bierdrinker?quote:Op maandag 7 december 2015 22:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.
Mits goed betaald, klinkt dat primaquote:
Wat denk wat het verdiend dam ?quote:Op maandag 7 december 2015 22:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.
Ik wil niet afspreken met je zusjequote:
quote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah daar kom ik mijn bed niet voor uit vorige maand 2600 netto
Hoeveel hou je daar van over uiteindelijk?quote:Op maandag 7 december 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah daar kom ik mijn bed niet voor uit vorige maand 2600 netto
Is die ene van TWD die nu dood is. Vorig seizoen al.quote:
Bethquote:Op maandag 7 december 2015 23:00 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Is die ene van TWD die nu dood is.
Vaste lasten 1k boodschappen 200/250quote:Op maandag 7 december 2015 22:56 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hoeveel hou je daar van over uiteindelijk?
quote:Op maandag 7 december 2015 23:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaste lasten 1k boodschappen 200/250
quote:
Beste Simterklaas, ga je nog over op een kerstgetinte UI?quote:
AarsNicolaas!quote:Op maandag 7 december 2015 23:25 schreef PausNicolaas het volgende:
Er zit een gat in mijn kont wtf is dit jongens help!!!
Nee serieus hoort dit? Er komt ook zweet uit wtf ?????!quote:
Kan jij een kerstmuts op mijn UI knutselen?quote:Op maandag 7 december 2015 23:11 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beste Simterklaas, ga je nog over op een kerstgetinte UI?
Natuurlijke afwatering.quote:Op maandag 7 december 2015 23:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee serieus hoort dit? Er komt ook zweet uit wtf ?????!
Doe effe normaal.quote:Op maandag 7 december 2015 23:27 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nee serieus hoort dit? Er komt ook zweet uit wtf ?????!
Nee sorry, niet gelukt !!quote:Op maandag 7 december 2015 23:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kan jij een kerstmuts op mijn UI knutselen?
Wat een baas, ik pak ff een grolsch halve literquote:Op maandag 7 december 2015 23:42 schreef renwan het volgende:
Helemaal niet nu ben ik er en ik heb weer een Gladiator
Toch wel Kanon hequote:Op maandag 7 december 2015 23:46 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wat een baas, ik pak ff een grolsch halve liter
Heb ik niet thuis helaas, wel nog 48 halve liters KeizersKroon voor ¤18,-quote:
Nog tijd zat voor bierquote:
Ik ben pas alcoholist vanaf mijn 19equote:Op maandag 7 december 2015 23:53 schreef M4rc0 het volgende:
Dit was m'n beste vriend op de middelbare school:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe oud ben je nu?quote:Op maandag 7 december 2015 23:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik ben pas alcoholist vanaf mijn 19e
27quote:
Dan zijn we bijna even lang alcoholist, alleen ben ik over 9 dagen pas 22quote:
GEEEEEEEEEERD PAK DIE BIERTJES ERBIJ KEREL JE HEBT HET VERDIENDquote:
Hoelaat morgen weer knippen?quote:
PICSquote:Op maandag 7 december 2015 23:58 schreef Geerd het volgende:
Loempia in de oven!! Buurmeisje naast me naakt op de bank !!
Geluktquote:Op maandag 7 december 2015 23:45 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nee sorry, niet gelukt !!
[ afbeelding ]
Zeker, Georgina vind ik ook zo'n geile snolquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:03 schreef Geerd het volgende:
Katja zou ik ook keihard doen !!
[ afbeelding ]
Chantal Janzen!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:04 schreef renwan het volgende:
[..]
Zeker, Georgina vind ik ook zo'n geile snol
Chantal zou ik lief doen want zij is schattigquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Chantal zou ik lief doen want zij is schattig
Heb je die niet in groter formaat? Zie nauwelijks wat er gebeurdquote:
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Heb je die niet in groter formaat? Zie nauwelijks wat er gebeurd
Sow, heeft Joris dumpert gefixtquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:14 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijzonder_talent.html
quote:
Zijtiet van Geerd in beeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
Dus ik zit hier lekker aan de Gulpener Gladiator, kijk ik eens op dat blik....WAT IS DIT?!
[ afbeelding ]
Wist je dat nietquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:24 schreef renwan het volgende:
Dus ik zit hier lekker aan de Gulpener Gladiator, kijk ik eens op dat blik....WAT IS DIT?!
[ afbeelding ]
Neequote:
Maar wel respect dat je solo (?) gladiator drinktquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:25 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik zie toch groot Gulpener staan? Dan verwacht ik ook Gulpener!
Hoezo solo? Ik heb jullie toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Maar wel respect dat je solo (?) gladiator drinkt
Hier sla je de spijker op de kopquote:
Klopt !!quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:36 schreef renwan het volgende:
Deze gaan mee op de maat van mijn muziek
[ afbeelding ]
Zo even kijken, hier was het Evil Activities - Nobody Said It Was Easyquote:
Die van jou is een stuk beterquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:38 schreef renwan het volgende:
[..]
Zo even kijken, hier was het Evil Activities - Nobody Said It Was Easy
Ik ben normaal niet van de hardcore/hardstyle weet ik het maar dat nummerquote:
Even opladen Geerd!quote:
Godverdommequote:Op dinsdag 8 december 2015 00:42 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een nieuwe parelketting voor mijn vriendin gekocht:
[ afbeelding ]
Gast !! Roosje vind dat wel leuk misshcienquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:42 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een nieuwe parelketting voor mijn vriendin gekocht:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast !! Roosje vind dat wel leuk misshcien
Roosje zou eens wat later online moeten zijn, ik loop haar altijd misquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gast !! Roosje vind dat wel leuk misshcien
Ja die gaat rond 18.30 aan de wijn ofzo dan nog heel even online en wegquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:45 schreef renwan het volgende:
[..]
Roosje zou eens wat later online moeten zijn, ik loop haar altijd mis
Fear the walking dead, een spin-off van The walking deadquote:
Gebeurt er nog wat in de pilot of wat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:48 schreef M4rc0 het volgende:
FTWD vond ik goed te kijken, helaas weinig afleveringen in het eerste seizoen
quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:46 schreef M4rc0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat men dan wat minder tetten moet posten
Gewoon blijven kijken, is wel chillquote:Op dinsdag 8 december 2015 00:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Gebeurt er nog wat in de pilot of wat?
Mag dat wel van Geerd?quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:51 schreef renwan het volgende:
Waarom heeft PowerLoungen hier nog nooit gepost eigenlijk
Geerd is ook fan van hemquote:
quote:
Dit is meer afdeling Geerd denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |