Kan wel, is wel duurquote:Op maandag 7 december 2015 22:27 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
TuulksJammer dat je bij een hoer niet kan slapen
Geerd op de achtergrond met die kale kop!quote:Op maandag 7 december 2015 22:20 schreef M4rc0 het volgende:
Deze menschjes zijn morgen nog wel vrij. (T.e.a.b.)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Hey Geerd post eens een foto van je kaartenknipmachine
1985 belde.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Doe ik !! Als ik thuis ben ff posten !!quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef Cousin_Eddy het volgende:
En?quote:
Dat word toch saai na een tijd?quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een slagroomspuit, lekker hele dagen slagroom maken
Viesdik worden !!!quote:Op maandag 7 december 2015 22:36 schreef M4rc0 het volgende:
Ik heb een slagroomspuit, lekker hele dagen slagroom maken
Nee joh, overal verschillende patronen op spuiten, is keileukquote:Op maandag 7 december 2015 22:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Dat word toch saai na een tijd?
Dat had ik bij mijn vorige werkgever ook elk jaar, 3 maanden betaald vrijquote:
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoekquote:Op maandag 7 december 2015 22:38 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nee joh, overal verschillende patronen op spuiten, is keileuk
Iedereen heeft wel eens zo een fasequote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoek
Ben jij ook vies dik?quote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik deed vroeger wel eens slagroom op mijn ontbijtkoek
Ik krijg dan weer niet betaald, studievertragingquote:Op maandag 7 december 2015 22:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat had ik bij mijn vorige werkgever ook elk jaar, 3 maanden betaald vrij
Kak! Gewoon kondoekoe wordenquote:Op maandag 7 december 2015 22:42 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik krijg dan weer niet betaald, studievertraging
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.quote:
Een baan als bierdrinker?quote:Op maandag 7 december 2015 22:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.
Mits goed betaald, klinkt dat primaquote:
Wat denk wat het verdiend dam ?quote:Op maandag 7 december 2015 22:47 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Wil natuurlijk wel een fatsoenlijk betaalde baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |