Voor een tiener ben je best slimquote:Op maandag 7 december 2015 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is echt een overhyped kutalbum
Beetje doorzichtig dit, je warning level blijft 99%quote:Op maandag 7 december 2015 20:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor een tiener ben je best slim
Het is overhyped, daar ben ik het met je mee eens. Overhyped betekent echter niet meteen kut.quote:Op maandag 7 december 2015 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is echt een overhyped kutalbum
fuckquote:Op maandag 7 december 2015 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Beetje doorzichtig dit, je warning level blijft 99%
Aardig doen zit gewoon niet in je aard.quote:
het was haar een stom grapje johquote:Op maandag 7 december 2015 20:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet grappig
Jij doet het alleen aardig met kaassaus of kerriesaus....quote:Op maandag 7 december 2015 20:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Aardig doen zit gewoon niet in je aard.
Masturberenquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
Wat doen jullie op dit moment, behalve FOK!ken?
Beetje fappenquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
Fappenquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
doe dan de kaassaus maarquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij doet het alleen aardig met kaassaus of kerriesaus....
Het is overduidelijk topiquequote:Op maandag 7 december 2015 20:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mensen die consequent toppa zeggen
Tan2, islamofobie is dus daadwerkelijk een vereiste voor een PVV-vertegenwoordiger.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Medicijn tegen aids uitvinden, als jij stopt met posten weet ik dat het werktquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
muziek luisteren via spotifyquote:Op maandag 7 december 2015 20:18 schreef Fylax het volgende:
Wat is islamofobie dan?quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Tan2, islamofobie is dus daadwerkelijk een vereiste voor een PVV-vertegenwoordiger.twitter:geertwilderspvv twitterde op maandag 07-12-2015 om 18:51:28De PVV zoekt kandidaat TK-leden. Mensen met lef, liefde voor NL en een afkeer van islam. Interesse? Stuur motivatie en CV: kandidaat@pvv.nl reageer retweet
Oei.quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Meteen brief geschrevenquote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Spotify premiumquote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reclame luisteren met soms muziek erdoorheen
UTO is een paar deuren verderop hoorquote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef McNulty het volgende:
Als je Utopia gaat kijken dan ga je houden hiervan. IK ZEG JULLIE
Islamofobie, een neologisme, is de angst voor de islam en moslims. Vaak wordt deze term gelinkt aan haat of vooroordelen jegens of discriminatie van moslims.quote:
Nee, niet echt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
reclame luisteren met soms muziek erdoorheen
typenquote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
alsof jij kan schrijven
hihihi ik heb ook echt over die sbs6 bagger iddquote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
UTO is een paar deuren verderop hoor
Dus een afkeer hebben van iets is hetzelfde als een ziekelijke angst hebben voor iets?quote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Islamofobie, een neologisme, is de angst voor de islam en moslims. Vaak wordt deze term gelinkt aan haat of vooroordelen jegens of discriminatie van moslims.
Die van mij allang, moet nu jammer genoeg betalen maar alles beter dan dat kutreclamequote:Op maandag 7 december 2015 20:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn 2 maanden gratis is net afgelopen
wordtquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs bij de PVV wordt je wss afgewezen.
als canvas?quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
Nou ja, kan ik altijd nog voor de frontpage werken
Komt door zijn ongelukquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
10 euro vind ik iets te veel voor liedjes luisteren zonder reclame, heb ik liever Netflixquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die van mij allang, moet nu jammer genoeg betalen maar alles beter dan dat kutreclame
Dit had ik nou niet van je verwacht, Guus.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs bij de PVV wordt je wss afgewezen.
ik stoot alle vrouwen op de bek, haarkleur maakt niet uitquote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat je een voorliefde had voor blonde stoten
Ik heb Netflix en spotifyquote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
10 euro vind ik iets te veel voor liedjes luisteren zonder reclame, heb ik liever Netflix
sons of the harpy?quote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Hoe heten die gemaskerde gasten van GOT ook al weer?
Neh, tuurlijk niet. En ik bedoel het ook niet helemaal letterlijk.quote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe?
Wil je kerken, moskeeën, synagoges e.d. gaan slopen of wat?
Je lult weer eens uit je nek dus.quote:Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh, tuurlijk niet. En ik bedoel het ook niet helemaal letterlijk.
Nee, maar het eerste valt volgens de algemeen gangbare definitie eveneens onder islamofobie.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus een afkeer hebben van iets is hetzelfde als een ziekelijke angst hebben voor iets?
Ga cammenquote:Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja zoveel verdien ik niet met handdoeken vouwen
Thanks. Een van de mooiste muziek composities ooit gemaakt om beeld te ondersteunen.quote:
Leuk, dan kun je nieuwsberichten schrijven in blogstijl.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
Ik doneer 1000 dollarquote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil niet de kijkers stelen van al die andere chicks
Islamofobie is een onzinterm.quote:Op maandag 7 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar het eerste valt volgens de algemeen gangbare definitie eveneens onder islamofobie.
Jouw referentiekader is nogal klein denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Thanks. Een van de mooiste muziek composities ooit gemaakt om beeld te ondersteunen.
Lijkt me saai werkquote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk, dan kun je nieuwsberichten schrijven in blogstijl.
Dadbod is in toch?quote:
kun je dat gelijk even overzetten in baht?quote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik doneer 1000 dollar
Wat is je bankrekeningnummer?
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellenquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dat gelijk even overzetten in baht?
Oké Jimmy, leuk dat jij jouw infantiele mening ook weer verkondigt en verder vooral niet ingaat op de inhoud van mijn reactiequote:
nog geen PM's van hem gekregenquote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellen
Ik vlog al. Riazop weet hoeveel kliksquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vloggen lijkt me wel wat voor jou
Gaat automatisch. Regelen je ouders je bankzaken voor je ofzo?quote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja doe ikquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de jouwe niet?quote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaat automatisch. Regelen je ouders je bankzaken voor je ofzo?
Zeg dan gewoon dat je je eigen elitaire smaak beter vindt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw referentiekader is nogal klein denk ik.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellen
ik ga de strandwacht in Oostende omkopen om het strand te verplaatsen, wat zal die Niels verbaasd zijn als het strand er opeens niet meer ligtquote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja doe ik
Ga je met Niels naar de hoeren?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag in zijn inbox inderdaad geen posts naar jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |