als canvas?quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
Nou ja, kan ik altijd nog voor de frontpage werken
Komt door zijn ongelukquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
10 euro vind ik iets te veel voor liedjes luisteren zonder reclame, heb ik liever Netflixquote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Die van mij allang, moet nu jammer genoeg betalen maar alles beter dan dat kutreclame
Dit had ik nou niet van je verwacht, Guus.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs bij de PVV wordt je wss afgewezen.
ik stoot alle vrouwen op de bek, haarkleur maakt niet uitquote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dacht dat je een voorliefde had voor blonde stoten
Ik heb Netflix en spotifyquote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
10 euro vind ik iets te veel voor liedjes luisteren zonder reclame, heb ik liever Netflix
sons of the harpy?quote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
Hoe heten die gemaskerde gasten van GOT ook al weer?
Neh, tuurlijk niet. En ik bedoel het ook niet helemaal letterlijk.quote:Op maandag 7 december 2015 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe?
Wil je kerken, moskeeën, synagoges e.d. gaan slopen of wat?
Je lult weer eens uit je nek dus.quote:Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh, tuurlijk niet. En ik bedoel het ook niet helemaal letterlijk.
Nee, maar het eerste valt volgens de algemeen gangbare definitie eveneens onder islamofobie.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dus een afkeer hebben van iets is hetzelfde als een ziekelijke angst hebben voor iets?
Ga cammenquote:Op maandag 7 december 2015 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja zoveel verdien ik niet met handdoeken vouwen
Thanks. Een van de mooiste muziek composities ooit gemaakt om beeld te ondersteunen.quote:
Leuk, dan kun je nieuwsberichten schrijven in blogstijl.quote:Op maandag 7 december 2015 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
wordt
Ik doneer 1000 dollarquote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil niet de kijkers stelen van al die andere chicks
Islamofobie is een onzinterm.quote:Op maandag 7 december 2015 20:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar het eerste valt volgens de algemeen gangbare definitie eveneens onder islamofobie.
Jouw referentiekader is nogal klein denk ik.quote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Thanks. Een van de mooiste muziek composities ooit gemaakt om beeld te ondersteunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |