Lijkt me saai werkquote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Leuk, dan kun je nieuwsberichten schrijven in blogstijl.
Dadbod is in toch?quote:
kun je dat gelijk even overzetten in baht?quote:Op maandag 7 december 2015 20:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik doneer 1000 dollar
Wat is je bankrekeningnummer?
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellenquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je dat gelijk even overzetten in baht?
Oké Jimmy, leuk dat jij jouw infantiele mening ook weer verkondigt en verder vooral niet ingaat op de inhoud van mijn reactiequote:
nog geen PM's van hem gekregenquote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellen
Ik vlog al. Riazop weet hoeveel kliksquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Vloggen lijkt me wel wat voor jou
Gaat automatisch. Regelen je ouders je bankzaken voor je ofzo?quote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja doe ikquote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de jouwe niet?quote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gaat automatisch. Regelen je ouders je bankzaken voor je ofzo?
Zeg dan gewoon dat je je eigen elitaire smaak beter vindt.quote:Op maandag 7 december 2015 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jouw referentiekader is nogal klein denk ik.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je krijgt zo een PM van nielsnul met de omrekentabellen
ik ga de strandwacht in Oostende omkopen om het strand te verplaatsen, wat zal die Niels verbaasd zijn als het strand er opeens niet meer ligtquote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja doe ik
Ga je met Niels naar de hoeren?
quote:Op maandag 7 december 2015 20:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik zag in zijn inbox inderdaad geen posts naar jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |