Ik ben naar mijn weten niet homoseksueel. En volgens mij is 'mijn weten' meestal de leidraad in dat soort zaken omtrent mijn eigen identiteit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag best homo zijn van mijn hoor maar niet zo heh
Het kan ook gewoon mijn eigen bekrompen denkbeeld zijn, maar ik heb vaak het idee dat KLB het afvoerputje van Fok is en je hier praktisch nooit meer een normaal bericht tegenkomt.quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht is dat dan mijn bekrompen denkbeeld, dat ik er van uit ging dat kwaliteit binnen KLB nog steeds hetzelfde betekent als buiten KLB, en niet verworden is tot een 'wie kan er op de meest trollende manier de grootste onzin spuien'.
ooit eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ben naar mijn weten niet homoseksueel. En volgens mij is 'mijn weten' meestal de leidraad in dat soort zaken omtrent mijn eigen identiteit.
I see what you did therequote:
ik vond een man kussen al niks..quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:06 schreef probeer het volgende:
[..]
I see what you did there
Nou .. op seksueel gebied toevallig wel ja. Beviel niet echt, dus we besloten ons te focussen op de ook aanwezige twee dames.
En klonken door alle geluidsinstallaties "daar moet een piemel in".quote:Op maandag 7 december 2015 12:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Als er alleen maar mannen waren, heetten alle cafés wel degelijk 'bier en tieten'.
Dan heb je het weer over een homocafé.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:07 schreef HSG het volgende:
[..]
En klonken door alle geluidsinstallaties "daar moet een piemel in".
En: Als je nou niet springt ben je een homofiel!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:07 schreef HSG het volgende:
[..]
En klonken door alle geluidsinstallaties "daar moet een piemel in".
Wat een betoog, joh!quote:Op dinsdag 15 december 2015 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht is dat dan mijn bekrompen denkbeeld, dat ik er van uit ging dat kwaliteit binnen KLB nog steeds hetzelfde betekent als buiten KLB, en niet verworden is tot een 'wie kan er op de meest trollende manier de grootste onzin spuien'.
Een breed gedeelde 'terechte klacht' die ook nog eens op een leuke, creatieve en qua woordkeuze mooie manier is uitgewerkt, lijkt inderdaad steeds zeldzamer te worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon mijn eigen bekrompen denkbeeld zijn, maar ik heb vaak het idee dat KLB het afvoerputje van Fok is en je hier praktisch nooit meer een normaal bericht tegenkomt.
Ik denk dat het precies andersom is. Dat je de meeste homo's niet ziet of hoort, maar dat je een select groepje ziet en hoort.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:12 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat een betoog, joh!
Ik snap je punt wel, maar je mist mijn punt denk ik.
Niets, helemaal niets heb ik tegen het zijn van homo. Echt niks.
Homo zijn is het verlangen naar een man, als een hetero verlangt naar een vrouw/man. Maar toch valt het me op dat de meeste homo's zich extravagant gedragen, en daar stoor ik me aan. Misschien ben ik er te nuchter voor, maar ik vind het te vrouwelijk, en dus vies. Want, ik vind een lelijke vrouw niet aantrekkelijk, en dus een man die zich gedraagt als een vrouw ook -en daarom vies.
Dát is mijn klacht.
Het is uit pure dommigheid dat je denkt te weten hoe "de meeste homo's" zich gedragen en daar een oordeel over te hebben, terwijl je hier werkelijk geen flauw idee over kan hebben aangezien de meeste homo's niet opvallen. Ik ken wel meer dan honderd homo's irl en echt gewoon niemand van hen voldoet aan jouw beeld.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:12 schreef Bapple het volgende:
[..]
Wat een betoog, joh!
Ik snap je punt wel, maar je mist mijn punt denk ik.
Niets, helemaal niets heb ik tegen het zijn van homo. Echt niks.
Homo zijn is het verlangen naar een man, als een hetero verlangt naar een vrouw/man. Maar toch valt het me op dat de meeste homo's zich extravagant gedragen, en daar stoor ik me aan. Misschien ben ik er te nuchter voor, maar ik vind het te vrouwelijk, en dus vies. Want, ik vind een lelijke vrouw niet aantrekkelijk, en dus een man die zich gedraagt als een vrouw ook -en daarom vies.
Dát is mijn klacht.
Je bent zelf dus ook gay anders zou je het niet normaal vinden..quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is uit pure dommigheid dat je denkt te weten hoe "de meeste homo's" zich gedragen en daar een oordeel over te hebben, terwijl je hier werkelijk geen flauw idee over kan hebben aangezien de meeste homo's niet opvallen. Ik ken wel meer dan honderd homo's irl en echt gewoon niemand van hen voldoet aan jouw beeld.
Je complete wereldbeeld laten bepalen door Gerard Joling is werkelijk gênant.
Hehe, dat is inderdaad ook al zo'n heerlijk dom argument dat je wel eens hoort bij bepaalde dubieuze lieden. Thanks.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:31 schreef CF87 het volgende:
[..]
Je bent zelf dus ook gay anders zou je het niet normaal vinden..
Je geeft het dus toe.. thanks!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, dat is inderdaad ook al zo'n heerlijk dom argument dat je wel eens hoort bij bepaalde dubieuze lieden. Thanks.
BAAS!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:39 schreef Katoenplukkert het volgende:
Ik hoop dat je verkracht wordt door een grote homo.
Vrgr een hetero
Welke topics dan?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Een breed gedeelde 'terechte klacht' die ook nog eens op een leuke, creatieve en qua woordkeuze mooie manier is uitgewerkt, lijkt inderdaad steeds zeldzamer te worden.
Qua inhoud vond ik NWS en POL altijd de fijnste subfora, maar vooral die eerste lijkt de laatste tijd nogal overspoeld te worden met negativiteit over het vluchtelingendebat. Waar de laatste steeds meer een links vs rechts geroep is geworden (wellicht mede dankzij hetzelfde onderwerp).
R&P is verder ook wel aardig, maar daar lijken zoveel topics (die voornamelijk voortkomen uit onzekerheid van de betreffende TS) zich steeds maar weer te herhalen. Helaas altijd net iets te specifiek en persoonlijk om UTFS te roepen.
Maar ik leer af en toe nog steeds dingen van al die verschillende perspectieven, dus och .. ik houd het hier nog wel eventjes uit denk ik.
Ah, dan irriteert me dat. Maar het LIJKT dan alsof je de hele homowereld hoort.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik denk dat het precies andersom is. Dat je de meeste homo's niet ziet of hoort, maar dat je een select groepje ziet en hoort.
De gay-pride? WAAROM? WAAROM? WAAROM? WAAROM?quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe, dat is inderdaad ook al zo'n heerlijk dom argument dat je wel eens hoort bij bepaalde dubieuze lieden. Thanks.
Ja en dan willen ze meesten zich ook nog eens niet laten behandelen!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Je zou dat maar hebben zeg, homofilie...
Nou inderdaad zeg! Ik weet nog wel een aantal gay-genezers, goeie kwaliteit, werkt echt! Maar ja, je moet wel willen. En die wil ontbreekt vaak gewoon. Ruggengraatloos!quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:56 schreef smeerpijp. het volgende:
Ja en dan willen ze meesten zich ook nog eens niet laten behandelen!!!!
Zoek een goede kerk of pastoor denk ik dan, en laat je genezen
quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
De gay-pride? WAAROM? WAAROM? WAAROM? WAAROM?
Pure racisme, echt. Ik ben geen homo, en dus hoor ik er niet bij. Ik kan er toch niks aan doen dat ik als hetero ben geboren?
White-pride is toch ook niet geaccepteerd?
Je negeert twee uitgebreide inhoudelijke posts van me waarin ik jou citeerde, maar deze onzin acht je wel belangrijk genoeg om over te beginnen. Oke man.quote:Op dinsdag 15 december 2015 13:49 schreef Bapple het volgende:
[..]
De gay-pride? WAAROM? WAAROM? WAAROM? WAAROM?
Pure racisme, echt. Ik ben geen homo, en dus hoor ik er niet bij. Ik kan er toch niks aan doen dat ik als hetero ben geboren?
White-pride is toch ook niet geaccepteerd?
je kunt 130 miljoen verdienen daarmee he? als je dat kanquote:Op dinsdag 15 december 2015 13:58 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg! Ik weet nog wel een aantal gay-genezers, goeie kwaliteit, werkt echt! Maar ja, je moet wel willen. En die wil ontbreekt vaak gewoon. Ruggengraatloos!
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.quote:
waarom heet het dan gay-pridequote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.
R U serious?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Bapple het volgende:
je kunt 130 miljoen verdienen daarmee he? als je dat kan
om mensen zoals jou expres dwars te zitten en te irriterenquote:
$ 120.000.000 *quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:04 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
R U serious?Waar kan ik daar iets over vinden? Lol...
Ik had nooit gedacht dat ik rijk zou worden in m'n leven, maar dit moet toch te doen zijn.
wat leuk. reacties uitlokken!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
om mensen zoals jou expres dwars te zitten en te irriteren
quote:
Ha, een politieke smeerdonder gesignaleerdquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat hij even vergeet is dat de verhouding hetero/homo op die boten ongeveer 50/50 is. En dan weet ik uit eigen ervaring, stond dit jaar op een (politieke) boot.
Haha vet!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef Bapple het volgende:
$ 120.000.000 *
http://firsttoknow.com/ho(...)n-daughter-straight/
meen je serieus dat al die homo's trollie's zijn?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
![]()
ja trollen zou jij nooit doen heh...
ja allemaal speciaal voor jouquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:07 schreef Bapple het volgende:
[..]
meen je serieus dat al die homo's trollie's zijn?
Zeiken op trollen is echt iets voor van die normale, gewone mensen zonder humor en inzicht in de lol van klootviool zijnquote:
want humor is een objectief meetbare standaard die voro iedereen hetzelfde moet zijnquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Zeiken op trollen is echt iets voor van die normale, gewone mensen zonder humor en inzicht in de lol van klootviool zijn
normale mensen
oke, leuk!quote:
nou, klacht opgelost dusquote:
Ja!!!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
want humor is een objectief meetbare standaard die voro iedereen hetzelfde moet zijn__!
quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:17 schreef Pulzzar het volgende:
Is TS stiekem niet biseksueel en is hij bang dat al die 'homo-propaganda' zijn homoseksuele kant ontluiken, die hij altijd krampachtig heeft weten te beheersen?
Je valt op hetzelfde geslacht of niet; dat kan je zowel niet aanmoedigen als ontmoedigen.
Misschien zoeken op iets van Gay Hypnotiseur?quote:Op dinsdag 15 december 2015 14:19 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik net typen op internet: anti-homotherapie, en 'homo genezer gezocht', vind ik gewoon niks.echt schandalig dat die niet gewoon op marktplaats te vinden zijn! Je kan wel zien wie tegenwoordig het internet in handen hebben!!
Mjah, ben wel weer klaar met de heaumeau's trollen. Stiekem vind ik ze wel liefquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:23 schreef CF87 het volgende:
Misschien zoeken op iets van Gay Hypnotiseur?
Die met zijn slingerende swans iemand in een andere wereld brengt?
Ja, heb ik helemaal geen zin in om te reagerenquote:Op dinsdag 15 december 2015 14:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je negeert twee uitgebreide inhoudelijke posts van me waarin ik jou citeerde, maar deze onzin acht je wel belangrijk genoeg om over te beginnen. Oke man.
Schijtbak! Ben je nou een man of mietje?quote:Op dinsdag 15 december 2015 15:56 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ja, heb ik helemaal geen zin in om te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |