SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 7 december 2015 08:44 schreef Estrys het volgende:
Hij krijgt flesvoeding als hij een flesje krijgt. Maar ik dacht dat hij meteen daarna sliep maar volgens mijn man had hij er toch nog een uur mee rondgelopen om hem rechtop te houden.
Het is denk ik de reflux is die hem nekt iedere keer. Daarom wil hij continu drinken, om het zuur weg te drinken. En omdat ik 's nachts de puf niet heb om hem rechtop te houden heeft hij daar veel last van. Om 6 uur was hij inmiddels zo uitgeput dat hij na een uur rechtop houden uiteindelijk wel in coma viel. Ik ga zo direct bellen met de huisarts voor andere medicijnen. Dit is niks. Mw Cactus wat had jij ook alweer gehad voor sjaak?
en nog even waar ik het allemaal voor doe![]()
Sjaak kreeg nexiumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N had eerst ranitidine en daarna omeprazol. Er zijn dus meerdere medicijnen. Niet alles werkt voor iedereen hetzelfde helaas.
quote:Op maandag 7 december 2015 08:44 schreef Estrys het volgende:
Hij krijgt flesvoeding als hij een flesje krijgt. Maar ik dacht dat hij meteen daarna sliep maar volgens mijn man had hij er toch nog een uur mee rondgelopen om hem rechtop te houden.
Het is denk ik de reflux is die hem nekt iedere keer. Daarom wil hij continu drinken, om het zuur weg te drinken. En omdat ik 's nachts de puf niet heb om hem rechtop te houden heeft hij daar veel last van. Om 6 uur was hij inmiddels zo uitgeput dat hij na een uur rechtop houden uiteindelijk wel in coma viel. Ik ga zo direct bellen met de huisarts voor andere medicijnen. Dit is niks. Mw Cactus wat had jij ook alweer gehad voor sjaak?
en nog even waar ik het allemaal voor doe![]()
Nexium, dat mag vanaf 5kg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn vader heeft bijv psoriasis en die is bijna verdwenen. Ook zijn suikerziekte is onder controle en stabiel. Maar dat baby's een ander verteringssysteem hebben als volwassenen gaat er bij haar niet inquote:Op maandag 7 december 2015 09:00 schreef Minarosa het volgende:
Mini is 's avonds op zijn wakkerst en gaat tegelijk met ons slapen (doet wel tussendoor nog een kort dutje) dus ik zie 'm elke dag nog best lang. Eerder naar bed heeft geen zin, dan wordt hij woest, maar ik blijf het een gek ritme vinden. Nou ja hij slaapt door en is blij en zo, dus we volgen hem maar.
Cassandra, je moederdingen toevoegen in het flesje omdat ze ergens iets nieuws heeft gelezen?! Not amused...
Ik zou denken: ongeacht wat ze weet of vindt, het is jullie baby dus jullie bepalen, hoe goed en nuttig ze haar ideeën ook vindt.quote:Op maandag 7 december 2015 09:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
mijn vader heeft bijv psoriasis en die is bijna verdwenen. Ook zijn suikerziekte is onder controle en stabiel. Maar dat baby's een ander verteringssysteem hebben als volwassenen gaat er bij haar niet in
Dat inderdaad. Of het nu goed of slecht is wat ze doet, als jullie iets niet willen gebeurt het niet, en anders niet oppassen. Wat jammer dat je je moeder hiermee niet kan vertrouwen.quote:Op maandag 7 december 2015 09:09 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Ik zou denken: ongeacht wat ze weet of vindt, het is jullie baby dus jullie bepalen, hoe goed en nuttig ze haar ideeën ook vindt.
Zoquote:Op maandag 7 december 2015 08:47 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik zit met een dilemma. Mijn moeder heeft epigenetica gestudeerd. Ze was al tegen stoppen met bv en als ik stopte moest ik maar geitenmelk geven (poeder). Nu zei ze zaterdag tegen mij, dat ik glutamine in de fles moest toevoegen. Dus ik heb gezegd, hij krijgt bv, of kv maar meer niet. Mijn kind is geen proefkonijn (om de drie jaar wisselt ze van dieet en bijvoeding mening, tis maar net wat ze heeft gelezen). Zegt ze tegen G. Oma stopt je flesje wel vol met goede dingen hoor, wees maar niet bang.
Dus ik ben boos geworden en heb gezegd dat ik niet moet merken dat ze iets in zijn fles stopt, anders mogen ze ook niet oppassen.
Maar ik vertrouw haar sowieso niet. Ik heb /had een kaasallergie,en dan deed ze kaas in t eten zonder t te zeggen, en zei ze achteraf, zie je wel dat je dat lust? Dus ik zie haar er voor aan toch vitamines of wat dan ook te geven en te zeggen, zie je dat het kan?
We zouden eens in de maand een avond voor onszelf willen, misschien toch maar andere oppas zoeken..
Over stoppen met bv en een week wachten met de beslissing.. Ik denk er elk voedingsmoment anders over. En mijn productie ookstond ik mijn ontbijt te maken, hoor ik wat spetteren, stroomt de melk gewoon door mijn pyjama heen over de vloer. Ik denk dat ik iets heel anders ga besluiten: ik geef gewoon zoveel mogelijk bv. Trek ik dat een keer mentaal niet, dan geef ik de fles, om t even of ik gekolfde melk voor handen heb of kv.
Denk ik.. Het weekend is vrij goed gegaan, ook al heb ik alleen de zaterdagochtend en de zondag met mijn man gespendeerd
Zeg mevrouwC,quote:
De dochter van onze gastouder past ook op, dus als G. wat ouder is kan ik die ook inschakelen (Gastouder woont tegenover ons, lekker makkelijk).quote:Op maandag 7 december 2015 09:46 schreef Mineola het volgende:
[..]
ZoIk zou haar idd niet vertrouwen met dit soort uitspraken en een andere oppas zoeken voor dat ene avondje!
En qua borstvoeding, ik wilde idd voorstellen om het gewoon per voeding of per dag te bekijken. Misschien dat het voor jezelf de druk van de ketel haalt als je niet hoeft te voeden, maar gewoon een fles kan geven als dat fijner/beter uitkomt. En dat dat ook gewoon prima is.
Je zei dfat Wolk niet wil slapen in de draagdoek omdat ze steeds rondkijkt; helpt het om een handdoek over haar hoofd te hangen? Ik kwam er vorige week achter dat dat bij N. echt supergoed werkt!quote:
Ik voed G soms met spuugdoek op zijn hoofdquote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je zei dfat Wolk niet wil slapen in de draagdoek omdat ze steeds rondkijkt; helpt het om een handdoek over haar hoofd te hangen? Ik kwam er vorige week achter dat dat bij N. echt supergoed werkt!
Ik zou zo graag willen dat ik dat ook weer kon. Tot een jaar geleden genoot ik ervan.quote:Op maandag 7 december 2015 09:20 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb trouwens weinig last van de drukte, en L ook niet echt. Hij vindt het geweldig, al die aandacht. En ik vind het ook prima dat hij van hand tot hand gaat. Vind het juist leuk om te zien dat andere mensen hem ook zo geweldig vinden!
Vergeten ben ik je zeker niet, maar druk ben ik welquote:Op maandag 7 december 2015 10:28 schreef MevrSanta het volgende:
[..]
Zeg mevrouwC,
Kijk je nog eens mee
In dat topic waar ik post
Of ben je te druk met je kroost?
Snap ik ook wel hoor
Maar waar doe ik dan al die moeite voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is momenteel nog een beetje leven van voeding naar voeding, maar gelukkig doet hij het supergoed! Vorige week al boven zijn geboortegewicht, dus de borstvoeding doet goed werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze wordt dan onrustig omdat ze niks kan zien en dan gaat ze lopen wurmen. Alleen als ze erg moe is en ik haar helemaal in de doek wikkel zoals hieronder op de foto en dan een hydrofiel eroverheen dan lukt het na een half uur soms. Maar meestal zit ze er zo bij, heel stilletjes alles te bekijken.quote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Je zei dfat Wolk niet wil slapen in de draagdoek omdat ze steeds rondkijkt; helpt het om een handdoek over haar hoofd te hangen? Ik kwam er vorige week achter dat dat bij N. echt supergoed werkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chill! En, viel hij weer in slaap?quote:Op maandag 7 december 2015 11:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik leg mijn kind in zijn bedje zodat ik even naar het toilet kan, en de was in de droger kan doen. Kom terug, stilte. Was ie zomaar in slaap gevallen. Duurde vijf minuten, is nu weer wakker, maar een beetje aan het murmelen. Laat m nog maar even liggen, wie weet valt hij weer in slaap
Thnx. Heb een uurtje geslapen. Was vergeten dat ik moest kolven, helemaal uit mijn ritme zo.quote:Op maandag 7 december 2015 11:18 schreef Malteser het volgende:
LuDann, geniet van je 'vrije' dag. Hopelijk lig je nu even te slapen.
Wat goed van het zitten!quote:Op maandag 7 december 2015 12:30 schreef Hupje het volgende:
Leuk om fijne sinterklaasverhalen te horen![]()
Mijn baby valt bij het zitten praktisch niet meer om en stond net ruim een halve minuut met de handjes aan de spijlen van de box! Hij genoot ervan. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt om zelf te leren om te gaan zitten.
quote:Op maandag 7 december 2015 13:13 schreef bloes85 het volgende:
Meld!Welkom bloes! Wat een droppie zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is momenteel nog een beetje leven van voeding naar voeding, maar gelukkig doet hij het supergoed! Vorige week al boven zijn geboortegewicht, dus de borstvoeding doet goed werk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
iets na half twaalf werd hij wakkerquote:
Die heeft natuurlijk nachtdienst komende nachtquote:Op maandag 7 december 2015 15:39 schreef Cassandra87 het volgende:
G bereid zich voor op zijn prikken van morgen. Is al de hele dag aan t slapen van voeding naar voeding. Is ie stuk?
ik vrees er voor jaquote:Op maandag 7 december 2015 15:39 schreef Estrys het volgende:
[..]
Die heeft natuurlijk nachtdienst komende nacht
volgens mij geldt voor slapende baby's: 'in het verleden behaalde resultaten... 'quote:Op maandag 7 december 2015 15:46 schreef silliegirl het volgende:
Ik las dat baby's die overdag goed slapen dat 's nachts ook doen!
komt vannacht ook goed dan!quote:Op maandag 7 december 2015 15:53 schreef Estrys het volgende:
[..]
volgens mij geldt voor slapende baby's: 'in het verleden behaalde resultaten... '
baby slaapt hier vanaf 13 uur![]()
Moet je daar niet ongesteld voor zijn? Dat zegt de VK hier in ieder geval.quote:Op maandag 7 december 2015 15:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
komt vannacht ook goed dan!
Ik heb een afspraak voor een spiraaltje. Ja zegt de Assistent, morgen om half tien? Ehm.. Doe maar de laatste week van december, dan is mijn man vrij. Kan anders niet echt ontspannen vrees ik
Nee hoeft niet perse.quote:Op maandag 7 december 2015 16:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Moet je daar niet ongesteld voor zijn? Dat zegt de VK hier in ieder geval.
quote:
ben bang dat ik dan lang kan wachtenquote:Op maandag 7 december 2015 16:00 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Moet je daar niet ongesteld voor zijn? Dat zegt de VK hier in ieder geval.
ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenquote:Op maandag 7 december 2015 16:12 schreef LuDann het volgende:
Ugh, jij had toch ook zo'n slechte ervaring met een ingegroeid spiraaltje Estrys? Hier is dat de reden dat ik daar niet snel meer aan zal gaan beginnen. Verwijderen was een bitch en het heeft al die maanden dat het kreng erin zat pijn gedaan.
In veruit de meeste gevallen gaat het goed hoor.quote:Op maandag 7 december 2015 16:12 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ikwilhetnietwetenikwilhetnietwetenikwilhetnietweten
Nou dat. Man zei "als we een jaar moeten wachten kan je die spiraal beter laten zitten want dan willen we misschien al wel een 2e."quote:Op maandag 7 december 2015 16:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ben bang dat ik dan lang kan wachtenwat ik lees wordt een menstruatie om 2 redenen aangeraden: je bent niet zwanger en je bmm staat gedeeltelijk open.
Wij hebben geen seks atm en na een bevalling blijft je bmm geloof ik sowieso iets open staan. Ik waag t er maar op
Hier moet je wel een verwijzing hebben voor de gyn, zonder mag je niet eens een afspraak maken.. Ik vrees dat je die dus wel nodig hebt ja..quote:Op maandag 7 december 2015 16:09 schreef Estrys het volgende:
Ik ga er denk ik eentje laten plaatsen bij de gynaecoloog. De huisarts is er niet zo goed inMoet ik een verwijzing halen bij de huisarts of niet?
Op zich had ik dat beter dit jaar nog kunnen doen ivm eigen risico, bedenk ik nu.
Nee hij was niet ingegroeid, de huisarts had hem met de ene kant in de baarmoederwand gestoken en daardoor kregen ze hem niet los. Moest op de OK. Maar ik heb er daarvoor ook eentje gehad en daar had ik geen enkel probleem mee.quote:Op maandag 7 december 2015 16:12 schreef LuDann het volgende:
Ugh, jij had toch ook zo'n slechte ervaring met een ingegroeid spiraaltje Estrys? Hier is dat de reden dat ik daar niet snel meer aan zal gaan beginnen. Verwijderen was een bitch en het heeft al die maanden dat het kreng erin zat pijn gedaan.
ik wil heel graag een 2e en wat mij betreft starten we begin 2017. Dus wat dat betreft is de mirena zonde maar ja, moet toch iets.quote:Op maandag 7 december 2015 16:14 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou dat. Man zei "als we een jaar moeten wachten kan je die spiraal beter laten zitten want dan willen we misschien al wel een 2e."
(Dat zei 'ie ook echt in de kraamweek, ik denk dat ik zo keek;).
Ah oke. Lekker zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 16:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee hij was niet ingegroeid, de huisarts had hem met de ene kant in de baarmoederwand gestoken en daardoor kregen ze hem niet los. Moest op de OK. Maar ik heb er daarvoor ook eentje gehad en daar had ik geen enkel probleem mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 16:24 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ah oke. Lekker zeg.
Ik ben geloof ik een uitzondering maar ik had behoorlijk last van bijwerkingen met die Mirena. Dat kan echter samen hebben gehangen met dat ingroeien en dat komt niet zo vaak voor.
Cassandra: dit niet lezenje edit was te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet consequentquote:Op maandag 7 december 2015 16:27 schreef JantinaGr het volgende:
En waarom dan niet gewoon de pil (cezarette in geval bv) voor die relatief korte tijd dan?
Komt nog wel toch, daar hebben ze nu nog zo weinig aan. De mijne ligt er weleens in, maar echt lang is dat niet, want als ze die omgeving ook weer gezien heeft na ongeveer een kwartiertje dan wil ze weer opgepakt worden / bij je zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
op mijn fb, of mijn kind wel eens in de box ligt.
Neeben benieuwd of dat nog discussie op gaat leveren
Ik heb een alarm gezet op mijn telefoon, elke avond om 20:00 word ik herinnerd aan die pil. Werkt voor mij heel goed. Is dat een idee?quote:
Ik vind de box ten eerste geen slaapplek (alleen als ukje toen hij niet bewust was van de omgeving) en ten tweede ben ik sowieso van mening dat als hij aangeeft bij mij te willen zijn, hij dat nodig heeft. Overigens geeft hij ook prima aan wanneer hij ruimte nodig heeft, dan wil hij bijv even in zijn wippertje. Prima.quote:Op maandag 7 december 2015 16:30 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Komt nog wel toch, daar hebben ze nu nog zo weinig aan. De mijne ligt er weleens in, maar echt lang is dat niet, want als ze die omgeving ook weer gezien heeft na ongeveer een kwartiertje dan wil ze weer opgepakt worden / bij je zijn.
Kon laatst zien dat ze niet mocht praten vanwege keelontsteking. Ik zei tegen mn man, nú mag ze langskomenquote:Op maandag 7 december 2015 16:37 schreef LuDann het volgende:
Ugh, gooi d'r van FB af en zoek een andere kapster.
kan t natuurlijk altijd overwegenquote:Op maandag 7 december 2015 16:30 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb een alarm gezet op mijn telefoon, elke avond om 20:00 word ik herinnerd aan die pil. Werkt voor mij heel goed. Is dat een idee?
Maar met een spiraaltje is niks mis verder, de meeste vrouwen hebben nergens last van en dat je nooit ergens aan hoeft te denken is wel handig natuurlijk.
Jij had toch ook een schoonmaakster?quote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kan t natuurlijk altijd overwegent is niet dat de kans op zwangerschap atm groot is
Misschien kind toch maar in de box doen
ja maar dan is mijn man werkenquote:Op maandag 7 december 2015 16:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij had toch ook een schoonmaakster?
Ja, leuk he.quote:Op maandag 7 december 2015 16:42 schreef Estrys het volgende:
De mijne ligt in de box als ik mijn handen vrij moet hebben. Dat is als de kinderen thuis zijn vrij regelmatigHij volgt trouwens de mobiel ook echt met zijn ogen, heel leuk om te zien.
quote:Op maandag 7 december 2015 16:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ja maar dan is mijn man werken
Jeetje het heeft wel indruk gemaaktquote:Op maandag 7 december 2015 16:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Jij had toch ook een schoonmaakster?
quote:Op maandag 7 december 2015 16:46 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
[..]
Jeetje het heeft wel indruk gemaakt![]()
Nooit van gehoord?quote:Op maandag 7 december 2015 16:51 schreef Selvaria het volgende:
-Waarom geef je geen Liga met geprakt fruit?
Soms faken ze zooooo goed dat ze diep slapen.quote:Op maandag 7 december 2015 16:56 schreef pinquit het volgende:
Hier wordt vooralsnog in de doek geslapen, als hij goed diep slaapt leg ik hem in de box om verder te slapen. Vandaag is dat drie keer mislukt
Er zijn van die Ligakoekjes die je verkruimeld / geprakt (ik weet het ook niet zo goed) geeft samen met wat geprakt fruit. Geen idee waarom hoor, maar ik ben de enige uit de groep die dat niet doet.quote:Op maandag 7 december 2015 16:55 schreef JantinaGr het volgende:
Ja, lekker laten praten Selvaria. Een ander weet het toch altijd beter.
[..]
Nooit van gehoord?
Echt hequote:Op maandag 7 december 2015 16:57 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Soms faken ze zooooo goed dat ze diep slapen.
Die 2e wil ik ook, maar nog even niet.. Over een jaar maar is zien.. En idd, je moet wat! Alles heeft nadelen, spiraal is wmb het minst nadelig.quote:Op maandag 7 december 2015 16:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik wil heel graag een 2e en wat mij betreft starten we begin 2017. Dus wat dat betreft is de mirena zonde maar ja, moet toch iets.
Aan de andere kant moet mijn man vaker thuis zijn dus wie weet blijft G wel enig kind
Nog niet. Ze zijn druk met een nieuw systeem installeren wat vanaf 1 januari de boel vervangt, daarna moet hij de medewerkers inwerken. Heb ik begrip voor maar hij weet dat dat begrip niet oneindig is. Daarna maak ik de keus. Dat beseft ie goedquote:Op maandag 7 december 2015 17:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Die 2e wil ik ook, maar nog even niet.. Over een jaar maar is zien.. En idd, je moet wat! Alles heeft nadelen, spiraal is wmb het minst nadelig.
Is er al verbetering in je mans werktijden?
Mijn man vertelde gisteren aan vrienden dat hij nieuw gereedschap gaat aanschaffen. Ik flapte er zo uit, ja want t oude ligt te verstoffen!quote:Op maandag 7 december 2015 17:04 schreef pinquit het volgende:
Hier ook mindere ervaringen met pil en spiraal. Maargoed, seks?nope
quote:Op maandag 7 december 2015 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn man vertelde gisteren aan vrienden dat hij nieuw gereedschap gaat aanschaffen. Ik flapte er zo uit, ja want t oude ligt te verstoffen!
Whehe ik zag van de week een reclame op tv van een stel dat een date had gehad en daarna naar huis snel naar boven ging (of in ieder snel het huis inrende) en oma met de baby in de deuropening liet staan. Toen moest ik ook aan jouw schoonmaakster denkenquote:
SPOILER: Favoriete cadeautje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel het is nu voor achtenquote:Op maandag 7 december 2015 18:34 schreef Selvaria het volgende:
N. slaapt al vanaf 4 uur.Iets zegt me dat ze er ook vanavond niet voor achten in ligt.
Zķ herkenbaar!quote:Op maandag 7 december 2015 17:02 schreef pinquit het volgende:
Echt hehang je net in onmogelijke positie boven de box om hem zo soepel mogelijk de box in te werpen, kijken die grote ogen je ineens aan
hai mam
wat doeeee je?
Mijn man heeft vanochtend een dappere poging gedaan om naar zijn werk te gaan. Ik vond het een beetje idioot en het ging dan ook helemaal niet, hij was voor twaalven weer thuis. De rest van de week gaat hij vanuit huis proberen te werken.quote:Op maandag 7 december 2015 19:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
LuDann, balen van de blaasjes. Beterschap voor Wolk. Is je man al aan de beterende hand?
Elke keer als mensen het hebben over een tweede word ik zenuwachtig. Mijn vriend zegt dan heel lief en nuchter dat er nu nog niks besloten hoeft te worden, en dat is natuurlijk ook wel zo. Maar toch geeft het stress.
Joh tenzij je in de 40 bent zou ik er gewoon even niet aan denken. Ik ging er ook pas aan denken toen het allemaal wat makkelijker ging met de oudstequote:Op maandag 7 december 2015 19:23 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zķ herkenbaar!
LuDann, balen van de blaasjes. Beterschap voor Wolk. Is je man al aan de beterende hand?
DJMO: leuke foto!
Elke keer als mensen het hebben over een tweede word ik zenuwachtig. Mijn vriend zegt dan heel lief en nuchter dat er nu nog niks besloten hoeft te worden, en dat is natuurlijk ook wel zo. Maar toch geeft het stress.
Niet alles is wat het lijkt, he. Ik heb vanalles niet van wat je noemt. En op mijn werkdagen kom ik niet eens bijgelezen...quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef Cholula het volgende:
Ik voel me soms zo'n nerd als ik besef dat jullie één of meer kinderen hebben, een studie of baan (of beide), een sociaal leven, seks en ook nog tijd hebben om hier te schrijven.
Ik kom tot 2 punten van je lijstje: kind en baan.quote:Op maandag 7 december 2015 21:38 schreef Cholula het volgende:
Ik voel me soms zo'n nerd als ik besef dat jullie één of meer kinderen hebben, een studie of baan (of beide), een sociaal leven, seks en ook nog tijd hebben om hier te schrijven.
Pakje roomboter op kamertemperatuur, poedersuiker, maizena, eieren en bloem in de bak van je kitchenaid flikkeren. Dat ding aanzetten, oven voorverwarmen, homp deeg op het aanrecht kwakken en uitrollen. Kind uit een plant halen en in de keuken zetten.quote:Op maandag 7 december 2015 21:55 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik kom tot 2 punten van je lijstje: kind en baan.
En dat is meeeeer dan genoeg.
Pfff sociaal leven, seks, huishouden, hobby's... Wie heeft daar nou tijd voor?
Edit - aanbrandende koekjes? Welke supermom komt er nou aan toe om koekjes te bakken!
Jumpsuits naaien, ook al zo iets leuks uit een soort supermom fantasiewereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hupje, begrijpelijk dat je er nog niet aan hoeft te denken, maar dat hoeft ook echt nog niet. Alles op zijn tijd. Ik wordt ook nog niet enthousiast als ik denk aan twee kleine kinderen tegelijk maar dat komt nog wel. En dan heb je nog 9 maanden om je psychisch voor te bereiden.
Gisteren was het hier precies een jaar geleden dat we een positieve test hadden. Toen hebben we bij de sinterklaasviering tegenover familie nog ontkend dat we aan kinderen wilden beginnen, en dit jaar was hij er bij
Sterkte allemaal vannacht, en met name de ziekenboeg bij LuDann!
En voor de geīnteresseerden nog het geboortekaartje in een kerstbal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Cholula het volgende:
[..]
Pakje roomboter op kamertemperatuur, poedersuiker, maizena, eieren en bloem in de bak van je kitchenaid flikkeren. Dat ding aanzetten, oven voorverwarmen, homp deeg op het aanrecht kwakken en uitrollen. Kind uit een plant halen en in de keuken zetten.
Koekjes uitsteken met een glas want je mooie vormpjes opzoeken is te veel werk.
Kind uit de waterbak van de hond vissen.
Koekjes in de oven mikken.
Kind droge kleding aan trekken.
Kiekeboe spelen en liedjes zingen en schaterlachen.
En een halfuur later ruikt je huis gegarandeerd naar verbrande koekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo pių di ieri ma meno di domani
Ik was vroeger zelf ook altijd ziek van de prikken maar Saar heeft enkel wat verhoging gehad.quote:Op dinsdag 8 december 2015 10:13 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik scheen zelf tegen de 40 graden koorts te hebben gekregen, mijn moeder heeft me een beetje bang gemaakt voor de prikjes
ja Edit wat zij hieronder zegtquote:Op dinsdag 8 december 2015 10:59 schreef Cassandra87 het volgende:
ik begreep van de apotheek dat een zetpil etc vanaf 3 maandenb was?
balen van de auto cho!
Volgens mij ben ik ergerquote:
Whehe *beeld heeft*quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Cholula het volgende:
[..]
Pakje roomboter op kamertemperatuur, poedersuiker, maizena, eieren en bloem in de bak van je kitchenaid flikkeren. Dat ding aanzetten, oven voorverwarmen, homp deeg op het aanrecht kwakken en uitrollen. Kind uit een plant halen en in de keuken zetten.
Dan zou ik toch een keer in de gaten houden als ze naar de wc gaat: MOET JE NOU ALWEER POEPEN??quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:26 schreef kazy het volgende:
Ken je dat? Dat je op werk zit. Je je tasje pakt met kolfspulletjes om redelijk subtiel richting kolfruimte te gaan en een collega (vrouw) over de afdeling tettert: MOET JE NOU NOG STEEDS???!!! Nou, dat had ik net. Vorige week deed ze het ook. Zit ik me weer te 'verantwoorden' over mijn kolven terwijl ik er verdorie recht op heb. (Ook gezegd dat ze vorige week precies hetzelfde zei en toen keek ze wel een beetje schuldig.) Ze zit ook steeds te zeiken als ik een keer thuiswerk, terwijl dat van onze leidinggevende gewoon mag.
Testjequote:Op dinsdag 8 december 2015 12:57 schreef Selvaria het volgende:
Ik wilde hetzelfde zeggen als Estrys.Maar vreselijk irritant zeg, waar bemoeien die mensen zich mee?
![]()
Bij mij op mijn werk zegt gelukkig niemand er iets van op een vervelende manier. Er wordt af en toe wel eens lollig een opmerking over gemaakt, maar dan ouwehoer ik net zo hard mee.
Ik gaf net les en ineens begon mijn maag heel hard te knorren en werd ik helemaal flauw. In de pauze daarna was ik wat misselijk, terwijl ik de hele dag al wel goed heb gegeten. Ik gooi het maar op slaapgebrek, maar zo voelde ik me vorig jaar tijdens de eerste 15 weken van mijn zwangerschap ook.
Ik heb hier kleinere kansen voorbij zien komen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:17 schreef Selvaria het volgende:
Nee joh.Kans is echt 0,01 of zo, ik kijk het nog wel een tijdje aan. Waarschijnlijk voel ik me AK een stuk beter als N. vannacht weer beter slaapt.
quote:Op maandag 7 december 2015 22:29 schreef Cholula het volgende:
[..]
Kan ik niet vinden. Hoe heet die app?quote:Op maandag 7 december 2015 19:55 schreef LuDann het volgende:
Oh ja, en ik heb trouwens die borstvoedingscurve van de WHO helemaal uit lopen printen enzo, blijkt dat die Stefan Kleintjes er tegenwoordig een app voor heeft. Beetje veel moeite gedaan voor iets wat heel makkelijk kan, kennelijk.Ga er straks even naar kijken. Misschien een tip voor anderen? Of wisten die er al van en loop ik achter?
sjemig, ik lees idd net in de handleiding die erbij zat dat je m 5jaar na aankoop moet wegmikkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:18 schreef LuDann het volgende:
Hoi Bloesem.Welkom.
Kan me voorstellen dat je alles nog even moet verwerken, het is allemaal zo anders gegaan dan je in gedachten had. Is je kraamzorgmevrouw een beetje aardig? Je hebt geen standaard kraamzorg bureau ingehuurd dacht ik, of wel?
Pinq; als het goed is kun je ergens zien in welk jaar je Maxicosi gebouwd is, een sticker ofzo. Na een x aantal jaar zijn ze tweedehands inderdaad niet veilig meer maar ik weet niet uit mijn hoofd wanneer. Ik zou er even op googlen.
Mijn man heeft zich even losgerukt van zijn werk zodat ik even kan zitten en eten, voor het eerst vandaag. Vermoeiend allemaal zeg, ik heb zelf ook weer koorts. Oh ja, en bedankt nog van de tip van iemand vorige keer van die PCM met de stompe kant inbrengen, dat werkt prima! De sinaspril wil niet lukken nu namelijk omdat ze zo misselijk is en veel spuugt.
O nou dan ga ik hem meteen weggooienquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
sjemig, ik lees idd net in de handleiding die erbij zat dat je m 5jaar na aankoop moet wegmikkenIk kan alleen geen productiedatum vinden
Mijn vader had onze splinternieuwe maxicosi in zijn auto. Ja zegt ie, waarom moet je nou zo'n grote stoel, dat past amper! Ik zeg, tis gewoon een standaard maxicosi hoor, niet dat ik die kon uitzoeken op grootte.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:26 schreef LuDann het volgende:
Ik weet nog wel dat toen ik in Z&G postte er een jongen eventjes meepostte wiens vriendin zwanger was. Die leek er best trots op te zijn dat ze zoveel mogelijk tweedehands hadden. Nja, prima natuurlijk maar dat de baby hetzelfde autostoeltje kon gebruiken als waar zijn vriendin als baby in had gezeten leek mij minder geslaagd.30 jaar oud was het geloof ik.
Dat is om claims te voorkomen he. Heb je een code of maak anders een foto en mail 'm naar maxi cosi?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
sjemig, ik lees idd net in de handleiding die erbij zat dat je m 5jaar na aankoop moet wegmikkenIk kan alleen geen productiedatum vinden
Ja maar die van Pinq is geen 30 jaar oud als ik het zo even inschatquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:39 schreef LuDann het volgende:
7 of 30 jaar is nogal een verschil he Estrys.
Als ik het stoeltje zelf gebruikt zou hebben en zou weten wat ermee gebeurd is (dus geen botsing oid) denk ik nog wel wat langer gebruiken dan 5 jaar. Maar anders niet.
Serieus?quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:22 schreef pinquit het volgende:
[..]
Ik lag los op de achterbankquote:Op dinsdag 8 december 2015 15:49 schreef Mariposas het volgende:
Ik hoop het voor baby-pinq . Ik heb zelf in een plastic stoeltje gezeten met alleen zo'n soort flock-laag erover. Dat ik geen hernia heb is bijna een wonder.
quote:Op dinsdag 8 december 2015 16:13 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik lag los op de achterbankdat ik nog leef is een wonder
Hoe laat heeft hij de prikjes gehad Cassandra? Meestal begint de werking na een uurtje of 6 na de enting. Mijn dochter bakerde ik trouwens niet in, maar sliep wel in een slaapzakje.quote:Op dinsdag 8 december 2015 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe zat het nou met inbakeren na prikjes? Hij heeft geen verhoging maar t wordt de eerste 24 uur afgeraden. Ik heb nu alleen een erg wakkere baby die niet snapt dat het bedtijd is en die hele verhalen aan zijn handjes aan het vertellen is
Het kan wel, maar daar wordt ze niet gelukkig van... ik ga vaak een uur of 2 van huis voor werk, en daarvan huilt ze altijd minstens de helft. Mn man doet echt wel zijn best (liedjes zingen, lopen, piano spelen, masseren, badje etc), maar dat helpt vaak niet. En in slaap vallen doet ze alleen aan de borst. Dus nu maar even zo, we gaan later wel kijken of ze een nacht zonder mij kan.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:14 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Beterschap Wolk!
Saskia, je moet je kind toch wel bij je man kunnen laten?
Ook dat komt goedquote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het kan wel, maar daar wordt ze niet gelukkig van... ik ga vaak een uur of 2 van huis voor werk, en daarvan huilt ze altijd minstens de helft. Mn man doet echt wel zijn best (liedjes zingen, lopen, piano spelen, masseren, badje etc), maar dat helpt vaak niet. En in slaap vallen doet ze alleen aan de borst. Dus nu maar even zo, we gaan later wel kijken of ze een nacht zonder mij kan.
Oh dat lijkt me ook moeilijk voor je man. En voor jou, want je gaat ook niet lekker weg zo. Fijn dat je vriendin mee kan naar de conferentie en het zo opgelost kan worden. Gaat N naar de opvang eigenlijk?quote:Op woensdag 9 december 2015 10:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Het kan wel, maar daar wordt ze niet gelukkig van... ik ga vaak een uur of 2 van huis voor werk, en daarvan huilt ze altijd minstens de helft. Mn man doet echt wel zijn best (liedjes zingen, lopen, piano spelen, masseren, badje etc), maar dat helpt vaak niet. En in slaap vallen doet ze alleen aan de borst. Dus nu maar even zo, we gaan later wel kijken of ze een nacht zonder mij kan.
Ja dat zei Mignonne ook al. Op deze foto misschien. Als baby waren de middelste en oudste een soort kloon, A is echt wat dat betreft heel anders. Minstens 3 tinten lichter van haar en huid ook. En grijze ogen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:36 schreef Mineola het volgende:
Nooh! Als ik m vind dan hou ik m zelf hoor! Wat een heerlijke foto en wat lijkt hij op je oudste! (En misschien ook wel op je middelste maar die heb ik niet zo scherp voor ogen).
Fijn dat het goed gaat! Dat refluxspul helpt dus (in elk geval) overdag wel?
Nouja, ik laat haar dus 3 x per week een uur of 2 achter bij papa, en dat wordt nog niet echt beter. Dus er doorheen gaan werkt nog niet zo.quote:Op woensdag 9 december 2015 10:52 schreef Selvaria het volgende:
Saskia, moeten jullie er niet gewoon een keer doorheen? Heel vervelend, maar haar op deze manier meenemen elke keer is toch ook niet te doen?
Nee, we kunnen het nu thuis oplossen.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:10 schreef Mineola het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me ook moeilijk voor je man. En voor jou, want je gaat ook niet lekker weg zo. Fijn dat je vriendin mee kan naar de conferentie en het zo opgelost kan worden. Gaat N naar de opvang eigenlijk?
Lolquote:Op woensdag 9 december 2015 11:46 schreef Estrys het volgende:
Scheelt in ieder geval bakken geld![]()
Hoe is ze bij de schoonmaakster?
quote:Op woensdag 9 december 2015 13:23 schreef Mineola het volgende:
Oh jongens, ik heb net ongeveer 300 foto's van mijn awesome baby gemaakt. Drie maanden is echt de perfecte babyknuffelleeftijd![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt zo bekend!quote:Op woensdag 9 december 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Och arm Wolkje. Hopelijk snel beterschap.
Ik ben inmiddels in zo'n staat dat ik 's ochtends niet meer weet of het nou een goede of een slechte nacht was
Ja inderdaad, haha. Ik ga straks met WiFi even uploaden, loop nu lekker in het zonnetje buiten. Wat een heerlijk weer hčquote:
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:07 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik kreeg een foto van thuis, mijn baby zit in de tripptrap!
quote:
Straks weer weg:quote:
Ik had gemist dat het om 2 hele dagen/nachten ging.quote:Op woensdag 9 december 2015 11:41 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Nouja, ik laat haar dus 3 x per week een uur of 2 achter bij papa, en dat wordt nog niet echt beter. Dus er doorheen gaan werkt nog niet zo.
Het zou nu de eerste keer zijn dat ik een nacht (2 zelfs) wegga, dus dat is wel meteen een groete stap. Daarbij heeft mijn man de afgelopen maanden 15 uur per dag gewerkt, vaak met N. op de buik, dus hij zit er een beetje doorheen.
Volgende maand moet ik weer 2 nachten weg, dan is het rustiger voor hem en dan gaan we wel kijken hoe we dat dan aanpakken.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Nohh Estrys!dat snoetje!
LuDann ik hoop dat het al iets beter gaat met de kleine?
Ziekenhuizen zijn stom en ik ben het zo kotsbeu hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe diem, quam minimum credula postero.
Nou inderdaad. Als ik dan hoor hoe rottig het slapen bij anderen soms gaat... Lastig lijkt me dat.quote:Op woensdag 9 december 2015 16:19 schreef Mariposas het volgende:
Nou, er zijn een hoop dames bij wie je op de koffie kan, Malteser. Ik voorzie een nieuwe carričre voor je.
quote:Op woensdag 9 december 2015 14:30 schreef hetzusjevan het volgende:
Nohh Estrys!dat snoetje!
LuDann ik hoop dat het al iets beter gaat met de kleine?
Ziekenhuizen zijn stom en ik ben het zo kotsbeu hier.Dat is echt heel kak, dat gebeurde hier ook maar dan om 20.30u. Ik heb toen gejankt dat ik het er niet mee eens was. Uiteindelijk bleek de kinderafdeling veel leuker dan de afdeling waar we eerst lagen. Maar ik snap je volkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sjaak en ik komen in de kerstvakantie graag logerenquote:Op woensdag 9 december 2015 16:46 schreef Malteser het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Als ik dan hoor hoe rottig het slapen bij anderen soms gaat... Lastig lijkt me dat.
Daarentegen ben ik zelf wel een waardeloze slaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |