Eens.quote:Op maandag 7 december 2015 17:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Terecht. Nijhuis trok de verkeerde kaarten. Voor die schop op de benen van Kuyt had hij misschien rood kunnen geven, maar hij gaf geel. Voor het shirtje trekken had hij geel moeten geven, maar hij gaf rood.
Ik denk dat twee keer geel de juiste beslissing was geweest.
Lexinhoquote:Op maandag 7 december 2015 18:56 schreef Caland het volgende:
22' Een heerlijk doelpunt op Varkenoord, waar Achahbar en Vilhena net zo lang combineren tot Immers vrij voor het doel binnen kan tikken.
Tikkie takkie Lexie
Bedankt Hans.quote:Op maandag 7 december 2015 16:46 schreef Johnny_Angel het volgende:
Opflikkeren met Ron Vlaar. Als hij fit was geweest dan was terugkeren naar Feyenoord nooit een optie voor hem geweest want zelfs verlengen bij Aston Villa was te min voor hem. Maar omdat hij in de lappenmand zat klopte hij bij Feyenoord aan om te mogen revalideren. Had van mij op zich best gemogen als hij Feyenoord betaald zou hebben voor het gebruik van de faciliteiten en medische staf. Maar je gaat zo'n kreupel paard toch geen contract aanbieden? Dat ze dat bij AZ kennelijk wel doen zegt meer over de wanhoop van AZ dan dat het wat over Feyenoord zegt.
Gustafson mag voorlopig niet meer ballen, ik denk dat we de return of the white stork gaan krijgen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Immers nooit meer in Feyenoord 1
Jippie.quote:Op maandag 7 december 2015 20:02 schreef klaasweetalles het volgende:
Korte analyse na mijn afwijzigheid
Gio goed bezig...zoals voorspeld
Karsdorp goed bezig ...zoals voorspeld
Kuyt goed bezig ...zoals door mij voorspeld
Kongolo goed bezig
Immers nooit meer in Feyenoord 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Natuurlijk wel, we hebben Van Benthemquote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gustafson mag voorlopig niet meer ballen, ik denk dat we de return of the white stork gaan krijgen.
Waar staat dat...ik heb er nog niets van gelezen...quote:Op maandag 7 december 2015 20:19 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Gustafson mag voorlopig niet meer ballen, ik denk dat we de return of the white stork gaan krijgen.
quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we hebben Van Benthem
Nog een verdediger ipv Jan Arie Jood?quote:Op maandag 7 december 2015 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
KAZIM, Toornstra, immers in de winterstop proberen te verkopen
Vilhenna goed contract geven.
Een betere spits als Kramer halen in de winterstop.
Dan zou het bijna mogelijk moeten zijn.....
Kazim lozen aan het einde van het seizoen, want wat als Kramer blessa raakt? Word dan wel lastig aangezien trainers allergisch zijn om Anass op te stellen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
KAZIM, Toornstra, immers in de winterstop proberen te verkopen
Vilhenna goed contract geven.
Een betere spits als Kramer halen in de winterstop.
Dan zou het bijna mogelijk moeten zijn.....
Kramer hoeft niet weg, ik zeg alleen dat Feyenoord een betere spits moet halen dan Kramer en dat Kramer dan de 2e man moet worden. Kazim is totaal overbodig en ongeschikt als spits, dat weten we nu toch wel of niet?quote:Op maandag 7 december 2015 20:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kazim lozen aan het einde van het seizoen, want wat als Kramer blessa raakt? Word dan wel lastig aangezien trainers allergisch zijn om Anass op te stellen.
Toornstra idem dito omdat het een goede speler is voor de bank. En voor tribune zitter Immers moet je wel wegdoen idd.
En noem maar eens een vervanger voor Kramer dan. En niet zo'n hype die het goed doet bij een AZ.
Zolang jij niet eens normaal de namen van de spelers kan typen neemt niemand jou serieus.quote:Op maandag 7 december 2015 21:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kramer hoeft niet weg, ik zeg alleen dat Feyenoord een betere spits moet halen dan Kramer en dat Kramer dan de 2e man moet worden. Kazim is totaal overbodig en ongeschikt als spits, dat weten we nu toch wel of niet?
Toornsra voegt echt niet veel meer toe dan een speler van Varkenoord. Vilhenna is 3 klasse beter daar zijn we het toch wel over eens?
Immers, toornstra en kazim zijn ongeschikt voor het nivo waar Feyenoord naar toe wil. Weg doen en betere spelers voor halen.
ik heb jou post niet gezien want ik schrik me iedere keer de pleuris als ik je avatar zie.,,,,,quote:Op maandag 7 december 2015 21:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zolang jij niet eens normaal de namen van de spelers kan typen neemt niemand jou serieus.
Als de technische staf enig fatsoen heeft dan accepteren ze elke straf zonder ge-jamaar en gejammer. Dat staat los van of Fledderus al dan niet een zuigende simulant is. Zulke smerige, domme overtredingen zou je als club zelf al moeten bestraffen om het zo'n snotjong meteen af proberen te leren. Daar wordt iedereen beter van, niet van verongelijkt collectief janken dat het niet eeheeheerlijk is dat zo'n foute Heraclied zich laat vallen.quote:Op maandag 7 december 2015 20:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, we hebben Van Benthem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |